Je hebt iets teveel weggehaald..quote:
Gedaan alles was weg alleen nog de titel maar is aangepastquote:
Je had de COS kapoet gemaaktquote:
Hij denkt dat er nog opdrachten komen die relevant zijn om de bosatlas van voor naar achter te kennen....onze 'leraar'....quote:Op maandag 26 juni 2023 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
Bern heeft een boek besteld... maar wat moet Bern nou weer met een Bosatlas of Bos Atlas en welke zou 'ie besteld hebben bij bol?![]()
[ afbeelding ]
dat is geen gekke gedachte als je kijkt naar de laatste opdracht waarbij Mirthe de vrijstelling won.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij denkt dat er nog opdrachten komen die relevant zijn om de bosatlas van voor naar achter te kennen....onze 'leraar'....
Gezellig. Moraima en Ruppie samen weer de gehele dag op kantoor.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:08 schreef cinsan het volgende:
heeft ima zich nu al aangemeld voor managerverkiezing
Geen idee, maar waarom zou hij niet durven. Het doet geen pijn haar donerenquote:Op maandag 26 juni 2023 14:09 schreef Judiwi het volgende:
Zal Bern ooit nog zijn haar knippen en do eren aan een goed doel. Of durft hij niet meer krabbelt hij terug.
Nou, ik vind Bern nou niet typisch iemand die zich leraar zou moeten noemen. Hij gymt wat met kinderen, dat is toch wat anders.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is geen gekke gedachte als je kijkt naar de laatste opdracht waarbij Mirthe de vrijstelling won.
Voorbereiding is denk ik slim. En met een atlas kun je flink wat dingen voorbereiden.
En waarom "leraar" tussen aanhalingstekens? Hij is toch gewoon leraar?
ja maar heeft hij zich al aangemeld was effe wegquote:Op maandag 26 juni 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gezellig. Moraima en Ruppie samen weer de gehele dag op kantoor.
hij laat zijn haar nog wat langer worden , wil na donatie nog knotje kunnen makenquote:Op maandag 26 juni 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom zou hij niet durven. Het doet geen pijn haar doneren
Hij is gymleraar. Dus als je gymleraar bent, ben je geen leraar. Vreemde theoriequote:Op maandag 26 juni 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Bern nou niet typisch iemand die zich leraar zou moeten noemen. Hij gymt wat met kinderen, dat is toch wat anders.
is toch gewoon een lerarenopleiding lijkt mij.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Bern nou niet typisch iemand die zich leraar zou moeten noemen. Hij gymt wat met kinderen, dat is toch wat anders.
uurlijk hij zal niet voor bern gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zegt tegen Janet dat hij voor haar gaat als manager
-knip-quote:Op maandag 26 juni 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is gymleraar. Dus als je gymleraar bent, ben je geen leraar. Vreemde theorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |