Hij ziet er een stuk ouder uit trouwens. Misschien was die 17 uur livestream van Wagners couppoging iets teveel?quote:
Ja, je ziet weer "paniekerige" reacties? Bijzonder toch altijd hoe jij het zo anders ziet dan de restquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef Rnie het volgende:
Zeer vakkundig opgepikt door Musk. Dan maar eventjes een poosje detoxen.![]()
Wel grappig dat het grootste gros Muskhaters en zogenaamde Twitterverlaters als eerste op een paniekerige manier reageren binnen dit topic.
Ahhh, dat is het natuurlijk gewoon. Elon heeft weer eens de rekeningen niet betaald en nu probeert-ie Twitter zonder de servers van Google te runnen. Dat zou de rate limits wel verklaren, ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou best een deel van de verklaring kunnen zijn ja. Minstens van de timing.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. 20 minuutjes scrollen en je zit aan de 600 tweets.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:57 schreef Heph844 het volgende:
Lijkt me ook sterk dat de gemiddelde user er veel last van heeft dat ie ‘maar’ 600 posts per dag kan zien. Ik haal dat zelf echt bij lange na niet iig.
Daarvoor waren APIs uitgevonden, zodat systemen onderling efficient kunnen koppelen. Als je dat redelijk beprijst dan is iedereen blij. Geen gezeik met websites scrapen en je verdient er als data-verkoper ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:57 schreef Heph844 het volgende:
Lijkt me sterk dat de gemiddelde user er veel last van heeft dat ie ‘maar’ 600 posts per dag kan zien. Ik haal dat zelf echt bij lange na niet iig.
En het issue met scrapen van content voor het trainen van AI modellen is wel een serieus probleem voor platforms. Ze betalen je er geen cent voor en achteraf valt natuurlijk nooit meer te achterhalen dat ze jouw content hebben gebruikt. Reddit heeft haar API ook uitgezet om vooral die reden.
Denk dat allerlei modellen nu ook Fok! aan het scrapen zijn. Die gaan daar een hoop geld mee verdienen, terwijl @:danny daar geen cent van ziet.
Waarom zou je 20 minuten door tweets scrollen zonder ze te lezen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. 20 minuutjes scrollen en je zit aan de 600 tweets.
scrollen = lezenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Waarom zou je 20 minuten door tweets scrollen zonder ze te lezen?
Zal wel aan mij liggen, maar ik kom op een drukke dag echt niet verder dan 50.
Bedenk goed wat je met je dagelijkse tweetbudget doet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:12 schreef Tijn het volgende:
Geen nood, straks kun je weer 5 minuten tweets lezen
[ twitter ]
Dooie musquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:12 schreef Tijn het volgende:
Geen nood, straks kun je weer 5 minuten tweets lezen
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |