Het is niet down. Dit is expres zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik was onder de indruk dat het down EN limited was. Maar het lijkt dus alleen down te zijn?
Je hebt teveel tweets gelezen en bent klaar voor vandaagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Mijn twitter werkt al heel de dag niet op mobiel app. Kan geen tweets laden
Het werkt prima. Je betaalt alleen niet. Je mag 600 tweets per dag lezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Mijn twitter werkt al heel de dag niet op mobiel app. Kan geen tweets laden
Scrollen, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af wat 'een tweet lezen' precies is.
Is dat ook scrollen? Of is dat daadwerkelijk op een tweet klikken?
Volgens mij als ie in beeld is. Gaat iig erg rap. Onbetaald account is genoeg voor een kwartier twitter lezen, betaalde accounts misschien een uur of twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef capricia het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Scrollen, denk ik.
En dan is 600 tweets helemaal niks.
Nou daar zit ik bij lange na niet aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt prima. Je betaalt alleen niet. Je mag 600 tweets per dag lezen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef capricia het volgende:
Even 10 min scrollen door je timeline en je budget is foetsie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou daar zit ik bij lange na niet aan
Ja nee ik bedoelde alleen limitedquote:
Conclusie:quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:49 schreef Jane het volgende:
Even proberen of ik nog wel een tweet kan plaatsen, nu ik door mijn limiet heen ben. En of ik hem dan zelf nog kan zien.
BRB.
Netto kunnen veel minder mensen hem ook zien natuurlijk, iedereen is rap door zijn budget heen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Conclusie:
Ik kan nog wel tweeten, anderen kunnen het ook zien, maar zelf zie ik niks meer. Geen enkele tweet die ik ooit geplaatst heb.
Maar als iemand die tweet liked, zie ik hem wel in mijn notifications en kan ik dus ook de tweet zien.
Maakt het meteen een stuk minder interessant voor journalisten en andere content creators.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Netto kunnen veel minder mensen hem ook zien natuurlijk, iedereen is rap door zijn budget heen.
Ik gok dat als dit voortduurt heel veel mensen helemaal met Twitter ophouden. Ik ga zelf iig zeker niet zitten wachten tot ik weer eens een tweetje mag kijken.
Het zal wel flink zijn toegenomen sinds de API zo duur is geworden. Maar dan nog, hoe is dit een tijdelijk fenomeen? Het is de realiteit van het runnen van een grote website dat je veel traffic hebt. Als Twitter daar blijkbaar niet mee om kan gaan... tja... hoe levensvatbaar is je website dan nog?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voelt wel een beetje als een vaag excuus dat het is om scrapen van data tegen te gaan
Het scrapen van data gebeurd vrijwel continue toch. Overal. Hoezo is dat nu opeens vandaag een enorm probleem...
Idd. Als hij zijn API gratis of redelijk geprijsd maakt dan vallen mensen zijn webinterface niet zo lastig met al dat gescrape maar kunnen ze gewoon van de efficiente API gebruik maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal wel flink zijn toegenomen sinds de API zo duur is geworden. Maar dan nog, hoe is dit een tijdelijk fenomeen? Het is de realiteit van het runnen van een grote website dat je veel traffic hebt. Als Twitter daar blijkbaar niet mee om kan gaan... tja... hoe levensvatbaar is je website dan nog?
Maar waarom dan wel Twitter Blue hebben lol, dat snap ik nooit. Die swingen gewoon mee met de 'memes' mood.quote:
Mentions zie ik inderdaad nog wel, maar kan niet meer door mijn timeline scrollen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Conclusie:
Ik kan nog wel tweeten, anderen kunnen het ook zien, maar zelf zie ik niks meer. Geen enkele tweet die ik ooit geplaatst heb.
Maar als iemand die tweet liked, zie ik hem wel in mijn notifications en kan ik dus ook de tweet zien.
Ik gebruik Twitter via de browser op mijn pc dus niet via de app. Waar normaal de tweets staan krijg ik de melding "Er ging iets mis. Laad de pagina opnieuw." met daaronder een knop Opnieuw proberen. Onder in beeld verschijnt korte tijd een popup met de melding "Sorry, maar je account is gelimiteerd. Wacht een ogenblik en probeer het vervolgens opnieuw.".quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Die melding die ik krijg van kan tweets niet laden is dat een ander ding want die limiet melding zelf heb ik niet gehad alleen mijn android komt met dat de tweets niet geladen kunnen worden op beide accounts
Ik denk dat de adverteerders op Twitter anders ook niet blij zijn met deze limiet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Las een reactie dat vandaag het 3e kwartaal is ingegaan voor veel bedrijven, zou dat kunnen beteken dat Twitter misschien niet genoeg geld heeft nu om bijvoorbeeld de serverparken te betalen? Geen idee of dit kan zijn of gewoon toeval is.
Of ze hadden vorig kwartaal al niet betaald en ze worden nu afgesloten.
Ik ook hetzelfde nu. Zojuist kon ik tweets zien. Kan for some reason wel in een space.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik gebruik Twitter via de browser op mijn pc dus niet via de app. Waar normaal de tweets staan krijg ik de melding "Er ging iets mis. Laad de pagina opnieuw." met daaronder een knop Opnieuw proberen. Onder in beeld verschijnt korte tijd een popup met de melding "Sorry, maar je account is gelimiteerd. Wacht een ogenblik en probeer het vervolgens opnieuw.".
dan ben je amper op twitter geweest vandaagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:24 schreef Scrummie het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen enkel probleem gemerkt
Raar gedoe.
Altijd een tabblad open staan. Check ik regelmatig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
dan ben je amper op twitter geweest vandaag
Dan kan je evengoed bijna niks vandaag. Daarom klagen ze ook allemaal onder zijn tweets.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:32 schreef epicbeardman het volgende:
Betaal dan gewoon voor blauw vinkje als jullie zo Twitter addicted zijn, leave Elon Alone
tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ,jij hebt nergens last van tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd een tabblad open staan. Check ik regelmatig.
met die 6000 limiet als je betaalt lees je nu ook alleen tweets van mensen die klagen over Twitterquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan kan je evengoed bijna niks vandaag. Daarom klagen ze ook allemaal onder zijn tweets.
Zou best een deel van de verklaring kunnen zijn ja. Minstens van de timing.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Las een reactie dat vandaag het 3e kwartaal is ingegaan voor veel bedrijven, zou dat kunnen beteken dat Twitter misschien niet genoeg geld heeft nu om bijvoorbeeld de serverparken te betalen? Geen idee of dit kan zijn of gewoon toeval is.
Of ze hadden vorig kwartaal al niet betaald en ze worden nu afgesloten.
Sorry Paul, kan ik toch niets aan doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ,jij hebt nergens last van tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
quote:Elon Musk announces new daily Twitter limitations as thousands of users report problems accessing site
Elon Musk is limiting the daily number of tweets users can read, the Tesla and SpaceX CEO announced Saturday as thousands of users reported problems attempting to access the social media site.
...
Twitter responded to CNBC’s request for comment with its customary poop emoji.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |