Gisteren hadden sommigen hier dat niet doorquote:Op zondag 2 juli 2023 09:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Joh zou het als er heel groot PARODY achter de naam staat?
SAD.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit nu op een andere account die nog wel redelijk werkt maar de vraag is hoe lang dat nog duurt.
Parodie inderdaad maar die tweet is wel geretweet door @elonmusk.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is een parodie account
Maar Twitter is nog steeds stuk
Edit: Mobiel dan. Sinds 23 uur gisteravond geen updates in mijn tijdlijn. Op de pc lijkt het wel (weer) te werken.
Op de laptop werkt het hier inderdaad ook weer beter. Mobiel een ramp.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is een parodie account
Maar Twitter is nog steeds stuk
Edit: Mobiel dan. Sinds 23 uur gisteravond geen updates in mijn tijdlijn. Op de pc lijkt het wel (weer) te werken.
Op de mobiel doet ie hier nog steeds vrijwel niks bij mijn hoofdaccount.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:46 schreef Ronald het volgende:
Bij mij werkt alles weer normaal vandaag, ben benieuwd of dat zo blijft.
Hoe werkt dat technisch eigenlijk, want ik kan mobiel dus bijna niks maar op de laptop werkt hetzelfde account prima.quote:
Niemand die het echt weet. Maar het lijkt erop dat iets inladen ook een view is, en dat elke aparte reactie op een tweet ook als view geldt.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe werkt dat technisch eigenlijk, want ik kan mobiel dus bijna niks maar op de laptop werkt hetzelfde account prima.
Tja, wie zal het zeggen. Kheb niet het idee dat ze bij Twitter zelf nog weten hoe het werkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe werkt dat technisch eigenlijk, want ik kan mobiel dus bijna niks maar op de laptop werkt hetzelfde account prima.
Volgens mij is er ook vanalles technisch mis idd. En probeert Elon dat een beetje te maskeren.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen. Kheb niet het idee dat ze bij Twitter zelf nog weten hoe het werkt.
Of ze hebben idd niet betaald voor de server/cloud services bij Google en hebben daarom een extreem tekort tot ze weer ergens servers huren. Dat zou ook een beetje verklaren waarom het random lijkt te zijn welke accounts wel of niet tweets kunnen zien, en welke app je gebruikt.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook vanalles technisch mis idd. En probeert Elon dat een beetje te maskeren.
Muskeren?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook vanalles technisch mis idd. En probeert Elon dat een beetje te maskeren.
Elon Musk: de helft van Twitter infrastructuur doet niks! Ik kan gewoon stekkers eruit trekken en code wissen en het loopt nog steeds als een zonnetje!quote:Op zondag 2 juli 2023 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet aannemelijk dat je "data scraping" tegengaat door heel algemene rate limits uit te rollen voor alle gebruikers. Als er een probleem met bepaalde bots is, pak je specifiek de patronen aan die het gedrag van die bots vertonen.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
nog 12 uur wachten dan? Dan heb je waarschijnlijk weer wat views die je kan gebruiken.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Waarom geeft mijn twitter hoofdaccount een wit scherm op de tijdlijn met een blauwe knop, opnieuw proberen. Zie gewoon niks meer al meer dan 12 uur lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |