SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ze hadden een flinke Noordzeekrab op 'm moeten gooien.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze nog gespot gisteren?
Masturberende man valt vrouwen lastig op strand, politie arresteert hem na twee uur
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand heel goed op zo'n reis.En als het goed is ga je wel een keer crashen inderdaad.
Heb je nog een paar dagen vrij?
Morgen direct VSO?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.
Ze houden van je!quote:Op maandag 26 juni 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Weer iets van kattenkots/haarbal-achtige substantie
Weer langs de dokter danquote:Op maandag 26 juni 2023 10:38 schreef Ama het volgende:
Steeds als mijn knie beter lijkt te gaan lijkt een tijdje later alleen maar erger te zijn geworden. Kon dit weekend zo moeilijk opstaan.Maak me er toch wel lichtelijk zorgen over.
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.quote:
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mag echt niet gebeuren hoor.. maar helemaal uitsluiten kan ik niet
En fysio dan? is het niet een kwestie van spieren aansterken?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.
De sites zelf zijn nog wel online?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.
Ze staan ook niet in de geschiedenis.
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sites zelf zijn nog wel online?
Vaag.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.
Nieuwe knie?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Ga direct naar de fysiotherapeut. U komt niet langs de huisarts, u ontvangt geen 20.000 gulden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.quote:
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.
Ja en dan blijven er drie schroefjes over.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijk
Wachttijd bedraagt 18 maandenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje hoofdpijn -----> nieuw hoofd dan maar?
Hoezo kwakzalverquote:Op maandag 26 juni 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijk
klinkt goed.quote:
huehuequote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woensdag heb ik nog wel een gaatje over
Hele tijd geleden alquote:Op maandag 26 juni 2023 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He je hebt een nieuwe site aangemaakt? Ik was de andere al kwijt
Ik was je al kwijt en zag gisteren wel iets over pirk staan maar geen idee dat het van jou wasquote:
Denk dat menigeen daar wel mee kampt Gelukkig komen er nu een paar minder hete dagen naquote:Op maandag 26 juni 2023 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik ben lui vandaag, ben de hitte van gisteren nog niet helemaal teboven
en vanaf woensdag gaat het regenen?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat menigeen daar wel mee kampt Gelukkig komen er nu een paar minder hete dagen na
Zelfde site eigenlijk alleen andere naam, verzonnen door @Budapestenaarquote:Op maandag 26 juni 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt en zag gisteren wel iets over pirk staan maar geen idee dat het van jou was
O oke, ik zat nog steeds onder rozevla te kijken maar die was in en keer weg.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:43 schreef Flori het volgende:
[..]
Zelfde site eigenlijk alleen andere naam, verzonnen door @:budapestenaar
Regen voor de plantjesquote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef gianni61 het volgende:
oh, en ook niet een beetje regenen zie ik
ja, maar niet in het weekendquote:
Woensdag is toch niet in het weekend?quote:
Zaterdag wel, en dan voorspellen ze ook regen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woensdag is toch niet in het weekend?
maar volgens de voorspelling blijft het dan regenen tm zondag, dan een dag niks en dan begint het weerquote:Op maandag 26 juni 2023 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woensdag is toch niet in het weekend?
Gezellie! In een huisje?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten. Geeft nu aan dat het behalve zaterdag (regen) prima weer wordt rond de 22 graden. Dus dan smelten we niet direct weg
Daar wilde ik binnenkort gaan wandelen. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten. Geeft nu aan dat het behalve zaterdag (regen) prima weer wordt rond de 22 graden. Dus dan smelten we niet direct weg
Ik wilde daar gaan tijgerspottenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wilde ik binnenkort gaan wandelen. Komt wel heel dichtbij nu.
Gezelligquote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten.
Ohquote:Op maandag 26 juni 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdag wel, en dan voorspellen ze ook regen.
Hier voorspellen ze heul niet iedere dag regenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar volgens de voorspelling blijft het dan regenen tm zondag, dan een dag niks en dan begint het weer
Ja!quote:
Moet ik mijn moeder waarschuwen voor loslopende beren?quote:
Woon je daar in se buurt?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GezelligWel even zwaaien als je langskomt hea
Leuk hoor, lekker even eruit, doet een mens goedquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Doen we al jarenalleen normaal gesproken ging alleen mijn broertje de hele week mee, en mijn oudere broer en ik kwamen dan een weekend op bezoek ofzo. Nu ga ik ook maar gewoon de hele week mee
Beetje rustige wandelingetjes doen daar. Naar een klein museum ofzo.
Deventer hequote:
Ja preciesquote:Op maandag 26 juni 2023 12:07 schreef Flori het volgende:
[..]
Leuk hoor, lekker even eruit, doet een mens goed
Ah!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer heMoet je toch je best doen om daar niet langs te komen denk ik
Jouw dorp is ergens aan de horizon te zien hier:quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GezelligWel even zwaaien als je langskomt hea
Zutphen is ook leuk. Daar was ik vrijdag.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah!
Wij gaan wel via Lelystand, Kampen, Zwolle, maar alsnog niet ver van Deventer af natuurlijk
Deventer is wel heel leuk.Misschien dat we daar ook even heengaan. Even kijken wat haalbaar is.
Ja klopt. Is wat kleiner. Ben daar een paar jaar geleden een paar dagen geweest met een vriendin. Toen zijn we ook een dagje naar Deventer geweestquote:Op maandag 26 juni 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zutphen is ook leuk. Daar was ik vrijdag.
quote:
Of morgen verven?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon gedistingeerd grijs worden
Als je gewoon eens vraagt wat de fysio er van vindt.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
Maar uhm ja even antwoorden op jullie berichtjes over mijn knie. Fysio kan nog een optie zijn maar de kans is heel groot dat ik met die sprong mijn knie gewoon permanent heb verneukt heb zeiden ze.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Doen we al jarenalleen normaal gesproken ging alleen mijn broertje de hele week mee, en mijn oudere broer en ik kwamen dan een weekend op bezoek ofzo. Nu ga ik ook maar gewoon de hele week mee
Beetje rustige wandelingetjes doen daar. Naar een klein museum ofzo.
Doe je daar?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Raar om weer in de oude straat in Den Haag te zijn
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeeejquote:
Ok Clooneypestenaarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zekerquote:
Als ik ooit weer geld over heb zal ik eens heen gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je gewoon eens vraagt wat de fysio er van vindt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
NeeeeejVind zo'n landingsbaan al vreselijk
![]()
Ga het toch maar even doen.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
It’s me, hi. I’m the problem, it’s me
Je zit gevangen in het systeemquote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
NeeeeejVind zo'n landingsbaan al vreselijk
![]()
Ga het toch maar even doen.
Geluksmomentjequote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef essnhills het volgende:
Oeh in Zutphen gingen toen we toen ook naar die kerk aan de rand van het centrum en daar hebben we toen die hele oude bibliotheek gezien
We waren een stadswandeling aan het doen en het was heet. We hadden het zo gepland dat we zodra het echt heet werd bij de kerk te zijn. Want lekker koel. En toen we binnenkwamen zeiden ze dat er over 5 minuten een rondleiding zou zijn door die bibliotheek
En er waren maar 2 andere mensen, dus het was bijna een privérondleiding.
Nee hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
It’s me, hi. I’m the problem, it’s me
Mijn moeder doet dat weleens iddquote:Op maandag 26 juni 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ziet ook niet uit... of zo'n kleur spray kopen die er even op kunt doen.. Ken je dat?
kun je het ook nog even uitstellen
niet dat ik daar ervaring mee heb![]()
Buiten het seizoen op vakantie gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
En we hebben nu ook de vrijheid om dat buiten de vakanties om te doen. Dus nu vlak voor de zomervakantie begint. Andere jaren net erna ofzo. Scheelt ook een hoop geld
Ah!quote:
Jaaquote:
jaa dat is best handig als je geen zin/ tijd hebt om te verven.quote:
Ik was op de toren van die kerk (zoals je op de foto hierboven ergens kon zien). Die bibliotheek ga ik nog een andere keer doen. Ik had ook zo'n beetje een privégids in de toren.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef essnhills het volgende:
Oeh in Zutphen gingen toen we toen ook naar die kerk aan de rand van het centrum en daar hebben we toen die hele oude bibliotheek gezien
We waren een stadswandeling aan het doen en het was heet. We hadden het zo gepland dat we zodra het echt heet werd bij de kerk te zijn. Want lekker koel. En toen we binnenkwamen zeiden ze dat er over 5 minuten een rondleiding zou zijn door die bibliotheek
En er waren maar 2 andere mensen, dus het was bijna een privérondleiding.
Jaaaquote:Op maandag 26 juni 2023 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buiten het seizoen op vakantie gaan
In juni nog weinig wespenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Vaak mooier weer (niet zulke bloedhitte), overal veel chiller en rustiger, en veel goedkoper
quote:
quote:
Heb ik allemaal, poeder, spray, ALLES!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ziet ook niet uit... of zo'n kleur spray kopen die er even op kunt doen.. Ken je dat?
kun je het ook nog even uitstellen
niet dat ik daar ervaring mee heb![]()
Veel gebruikt zinnetje in filmpjes en nu Taylor aan het touren is weet ik van wie het liedje dus is.quote:
Cool!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was op de toren van die kerk (zoals je op de foto hierboven ergens kon zien). Die bibliotheek ga ik nog een andere keer doen. Ik had ook zo'n beetje een privégids in de toren.
Ja preciesquote:Op maandag 26 juni 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]Ja ik ook. Cultuur, gebouwen, maar ook natuur.
altijd mooi om met een gids net op die plekken te komen waar je niet standaard zou komen en dingen hoort die het allemaal interessanter maakt.
De trapjes in die toren waren ook niet de makkelijkste en het was iets van 212 treden.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool!
Ja ik wilde ook wel die toren in, maar vriendin met wie ik was heeft een aangeboren handicap en loopt moeilijk. Ze kan het wel, alleen langzaam en niet heel stabiel. Traplopen kan ze ook maar niet van harte. En om nou in mijn eentje die toren te beklimmen..
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:27 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
Heb ik allemaal, poeder, spray, ALLES!
Maar das uitstellen dus het mot nu
Cool!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
De trapjes in die toren waren ook niet de makkelijkste en het was iets van 212 treden.Maar wel mooi. Je mocht ook met een rubberen hamer op de kerkklokken rammen.
Oh ja maar dat is ook mooi, zal ook gemerkt hebben , wellicht, dat je oprecht geïnteresseerd was.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Ik was ook heel enthousiast dus die toer duurde wat langer dan de bedoeling wasgids vertelde volgens mij wat meer
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
De trapjes in die toren waren ook niet de makkelijkste en het was iets van 212 treden.Maar wel mooi. Je mocht ook met een rubberen hamer op de kerkklokken rammen.
Ja kan me voorstellen dat het dan ook veel leuker is om te vertellenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ja maar dat is ook mooi, zal ook gemerkt hebben , wellicht, dat je oprecht geïnteresseerd was.
Misschien hebben ze een systeem met touwen om je boven te krijgen. Die kerkklokken zijn er ook ooit ingehesen natuurlijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool!
Nu is dat deze keer voor mij ook niet haalbaar, maar ooit misschien
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een systeem met touwen om je boven te krijgen. Die kerkklokken zijn er ook ooit ingehesen natuurlijk.
Het maakt niet veel geluid als je er met een rubberen hamer op slaat. Ik stond er niet naast toen ze echt gingen luiden. Dat moet wel vervelend zijn voor de oren.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]ohh haha leuk
maar vonden de oren het leuk
Ook niet als je er wat harder op slaat??quote:Op maandag 26 juni 2023 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het maakt niet veel geluid als je er met een rubberen hamer op slaat. Ik stond er niet naast toen ze echt gingen luiden. Dat moet wel vervelend zijn voor de oren.
Klopt. Druk en gezeik met werk dus even wat minder zin om aanwezig te zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk je hier weer te zien trouwens. Dat is best een poosje geleden!
Ik heb vrij hard geslagen. Volgens de gids was het buiten wel te horen, maar echt indrukwekkend klonk het niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ook niet als je er wat harder op slaat??
*zie een hard slaand iemand voor zich
ja ernaast zijn is niet handig bij het gewone luiden tenzij je mikt op flink wat zelfpeiniging en tinnitus
quote:
Of de gids zei maar dat je hard hebt geslagen en dacht er het zijne vanquote:Op maandag 26 juni 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vrij hard geslagen. Volgens de gids was het buiten wel te horen, maar echt indrukwekkend klonk het niet.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of de gids zei maar dat je hard hebt geslagen en dacht er het zijne van![]()
![]()
Zeg datquote:
Ze hebben het stiekem opengemaakt, stenen erin gedaan en weer dichtgemaaktquote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Zijn 4 broeken. Lijkt wel alsof er bakstenen in zitten
Misschien heeft ze daarom wel last van haar benen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het stiekem opengemaakt, stenen erin gedaan en weer dichtgemaakt
Ik gok hete bendequote:
quote:
quote:
Ja misschien welquote:Op maandag 26 juni 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het stiekem opengemaakt, stenen erin gedaan en weer dichtgemaakt
Ziet er goed uitquote:
what am i looking at?quote:
Ik snap nu trouwens waarom ze Dimmy wordt genoemdquote:Op maandag 26 juni 2023 12:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat DIMM gewoon Taylor aan het luisteren is.
klinkt als zware kost.quote:
Ik weet niet of ik dat ooit al eens gegeten hebquote:
Bruinebonensoep niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ooit al eens gegeten heb
Kan gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Druk en gezeik met werk dus even wat minder zin om aanwezig te zijn.
Nu weer even wat minder druk
Nee, ik ben toch geen hollander.quote:
Tijd voor vakantie en ontspanningquote:Op maandag 26 juni 2023 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Druk en gezeik met werk dus even wat minder zin om aanwezig te zijn.
Nu weer even wat minder druk
Meer stapjes minder lapjesquote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef bitterbal het volgende:
Zal je zien dat k na al die moeite die broeken niet eens pas
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch geen hollander.
Waarom zou eens mens in godsnaam soep van bruine bonen maken.
Ben je nu aan het rondhupsen om de broek om je middel te krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef bitterbal het volgende:
Zal je zien dat k na al die moeite die broeken niet eens pas
Nee zit nog in de trein. Heb van elke model 2 maten besteldquote:Op maandag 26 juni 2023 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu aan het rondhupsen om de broek om je middel te krijgen?
Zo raar als in 'geen bruine bonen soep willen'?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor soep eten jullie dan?
@:tamieke ben jij ook zo raar?
bruine bonen zijn raarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor soep eten jullie dan?
@:tamieke ben jij ook zo raar?
Wittebonensoepquote:Op maandag 26 juni 2023 13:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo raar als in 'geen bruine bonen soep willen'?
Mn moeder maakte we witte bonen soep, maar ik vind het smerigdus ik eet hem nooit en zal hem ook niet zelf maken.
Tja mn moeder he.... dr kookkunsten waren niet om naar huis te schrijven.quote:
ik ken bruine bonen eigenlijk alleen uit nederlandse chili con carnequote:Op maandag 26 juni 2023 13:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo raar als in 'geen bruine bonen soep willen'?
Mn moeder maakte we witte bonen soep, maar ik vind het smerigdus ik eet hem nooit en zal hem ook niet zelf maken.
Goed puntquote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tja mn moeder he.... dr kookkunsten waren niet om naar huis te schrijven.
En voor de rest.... het staat niet voor niets in mn sig.
mm chili con carne.. lang niet gehad...... met kidneybonenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken bruine bonen eigenlijk alleen uit nederlandse chili con carne
en witte bonen alleen met tomatensaus.
of van die hele dikke witte bonen
ik heb 1x chili con carne gehadquote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken bruine bonen eigenlijk alleen uit nederlandse chili con carne
en witte bonen alleen met tomatensaus.
of van die hele dikke witte bonen
Ieuw.quote:Authorities are investigating the death of a ground worker at San Antonio International Airport who was “ingested into” a plane’s engine Friday.
witte bonen in tomatensaus zijn niet heel lekker, maar af en toe lust ik ze nog wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik heb 1x chili con carne gehad![]()
En witte bonen in tomatensaus nog nooit. Maar de witte bonensoep die mn moeder maakte was ook op tomatenbasis, dus zal wel in dezelfde richting zijn.
Gewoon allemaal niet te vreten.
Daar zal niet veel aan te onderzoeken zijn.quote:
Nog nooit van gehoord van witte bonen soep eigenlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tja mn moeder he.... dr kookkunsten waren niet om naar huis te schrijven.
En voor de rest.... het staat niet voor niets in mn sig.
bruine bonen soep ken ik ook alleen maar uit verhalen van vroeger.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord van witte bonen soep eigenlijk
Het bestaat wel. Gewoon random recept van internet, want ik heb geen idee hoe mn moeder het maakte.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord van witte bonen soep eigenlijk
kidney vind ik nog het meest eetbarequote:Op maandag 26 juni 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Bonen
Ook kidneybonen. Heb je een lekkere curry ofzo heb je ineens een mond vol met die melige bende
Ik kan helemaal niets met die structuur
Klinkt smerig idd.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Bonen
Ook kidneybonen. Heb je een lekkere curry ofzo heb je ineens een mond vol met die melige bende
vroeger vond ik tuinbonen echt super lekker, maar als ik ze tegenwoordig eet moet ik steeds meer denken aan zweetvoeten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Bonen
Oi. Denken dat ik dat eet.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch geen hollander.
Waarom zou eens mens in godsnaam soep van bruine bonen maken.
tijd gegeten toen ik een vegetarische periode had.... meuk...quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt smerig idd.
Zo durf ik kikkererwten ook niet te proberen, want bij gewone erwten heb je ook ineens van die smurrie.
Ja idd.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt smerig idd.
Zo durf ik kikkererwten ook niet te proberen, want bij gewone erwten heb je ook ineens van die smurrie.
Emadame met wat zoutquote:Op maandag 26 juni 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kidney vind ik nog het meest eetbare
sojabonen daarentegen![]()
![]()
![]()
Ik ook niet iddquote:
Peultje niet zo. Maar sperziebonen en sugar snaps idd wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:16 schreef essnhills het volgende:
Sperziebonen, peultjes en sugar snaps vind ik wel heerlijk
sowieso houd ik niet "maaltijdsoepen"quote:
Verse sperziebonen, even koken, dan in een pan met wat sambal manisquote:Op maandag 26 juni 2023 13:16 schreef essnhills het volgende:
Sperziebonen, peultjes en sugar snaps vind ik wel heerlijk
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso houd ik niet "maaltijdsoepen"
soep is een voor of bijgerechtquote:
Snert in de winterquote:Op maandag 26 juni 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso houd ik niet "maaltijdsoepen"
een soepje bij de lunch vind ik best prima.quote:
oh en: wie ben jij?quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef gianni61 het volgende:
van die pretentieuze sperziebonen die zich haricot verts noemen.
gebundeld in een lapje spek
maar maak je dat dan zelf? Of kant en klaar gekocht?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een soepje bij de lunch vind ik best prima.
Wel eens zelf gemaakt als bijgerechtje met Kerst. Maar dan gewoon met sperziebonen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef gianni61 het volgende:
Voorheen maakte ik veel zelf soepquote:Op maandag 26 juni 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar maak je dat dan zelf? Of kant en klaar gekocht?
zit te denken, in een restaurant eet ik het wel bij de luch![]()
oke.. verse aspergesoep, zelfgemaakt die vind ik wel![]()
nee echt niet hahaha ik = ikquote:Op maandag 26 juni 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verkeerde account @:uitstraling
Hmm minder energie, hoop dat je snel wat meer energie terug krijgtquote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen maakte ik veel zelf soep
Nu kost me dat teveel energie. Komt wel weer
Soep
Het is dat ik mijn lunch al op heb
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen maakte ik veel zelf soep
Nu kost me dat teveel energie. Komt wel weer
Soep
Het is dat ik mijn lunch al op heb
ik scheur zelf het cup-s-soup zakje open. of koop het in de kantinequote:Op maandag 26 juni 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar maak je dat dan zelf? Of kant en klaar gekocht?
zit te denken, in een restaurant eet ik het wel bij de luch![]()
oke.. verse aspergesoep, zelfgemaakt die vind ik wel![]()
ben je al aan de introductievragenlijst onderworpen?quote:
Vriend van me had een enorme crush op haarquote:
Thanksquote:Op maandag 26 juni 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm minder energie, hoop dat je snel wat meer energie terug krijgt.
Vroeger was zij ook best leukquote:Op maandag 26 juni 2023 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had een enorme crush op haar
* Moet lachenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik scheur zelf het cup-s-soup zakje open. of koop het in de kantine
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je al aan de introductievragenlijst onderworpen?
Oh wist helemaal niet dat je met Jan Smith bevriend wasquote:Op maandag 26 juni 2023 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend heette CEquote:Op maandag 26 juni 2023 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wist helemaal niet dat je met Jan Smith bevriend was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
essentieel.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Sommige dingen kun je beter verzwijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Is er een vragenlijst?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
essentieel.
We moeten toch weten wat voor vlees we in de kuip hebben
Ja, je doet gekke dingen als je jong bentquote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter verzwijgen
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik vraag dit voor een vriend"
vroeger wel.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
essentieel.
We moeten toch weten wat voor vlees we in de kuip hebben
en medisch dossierquote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een psychologisch profiel van UitStraling
*dit blijft aan hem kleven he..quote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter verzwijgen
Oh das wel belangrijk jaquote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen enkele boon echt lekker nee.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
nu Fles nog even zijn liefde voor tuinbonen vieren en dan is het onderwerp weer compleet
je jongt dan watquote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, je doet gekke dingen als je jong bent
asl?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger wel.
tegenwoordig zijn nog de enige vragen: leeftijd, locatie en of je nog vrijgezel bent
Ga het maar niet uit proberenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het bestaat wel. Gewoon random recept van internet, want ik heb geen idee hoe mn moeder het maakte.
en pics van je tietenquote:
* ja .. maar waarom moeten andere nieuwen dan wat invullen?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gehad, hou niet zo van bruine bonen zijn zo melig die dingenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bruine bonen soep ken ik ook alleen maar uit verhalen van vroeger.
toen mensen nog moesten overleven op aardappels en bloembollen
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger wel.
tegenwoordig zijn nog de enige vragen: leeftijd, locatie en of je nog vrijgezel bent
Ook de groente he, niet alleen spekquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was meer van Roxanne Hazes. Maakt het niet veel beter.
omdat hij dat kennelijk nog steeds krijgt en niet afgevoerd wordtquote:Op maandag 26 juni 2023 13:33 schreef Ama het volgende:
En ja ik weet ik doe er nu aan mee maar waarom krijgt deze mafklapper nog steeds aandacht?
[ afbeelding ]
Maar ik wil dan wel een huisje op wielen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:33 schreef Ama het volgende:
En ja ik weet ik doe er nu aan mee maar waarom krijgt deze mafklapper nog steeds aandacht?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger wel.
Komt allemaal in mijn dossier hier. Schaam me er niet voor.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nee niet bepaald nee
Ook dit blijft aan je kleven
Dit is een liedje van die zanger ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ik wil dan wel een huisje op wielen.
zo'n huisje, waar ik geboren ben
deze worden hier gewoon openbaar gezet voor iedereen.quote:
Rumboon?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen enkele boon echt lekker nee.
ja, ik ken het ook alleen omdat er een hardstyle versie van bestaat.quote:
Ik heb werkelijk nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 26 juni 2023 13:33 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
ALLES KAN KAPOT!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet helaas beter wie Alex Kneus is dan die zanger. Terwijl ik zijn muziek vast om te kotsen vind.
Mooi dat je je hier zo kwetsbaar durft op te stellenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt allemaal in mijn dossier hier. Schaam me er niet voor.
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ken het ook alleen omdat er een hardstyle versie van bestaat.
* gaat op zoekquote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze worden hier gewoon openbaar gezet voor iedereen.
En er zijn mensen die een excel lijstje bijhouden
Safe spacequote:Op maandag 26 juni 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mooi dat je je hier zo kwetsbaar durft op te stellen
Ik kreeg die vragen ook, en was binnen een kwartier uitgehuwelijktquote:
Wow echt? Houden zo.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit van hem gehoord
* heeft nog nooit van ene alex kneus gehoordquote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet helaas beter wie Alex Kneus is dan die zanger. Terwijl ik zijn muziek vast om te kotsen vind.
Elke mongool een smartphone en een internetverbinding geven was een foutquote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Ama het volgende:
nou ik werd binnen een minuut al gekoppeldquote:Op maandag 26 juni 2023 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg die vragen ook, en was binnen een kwartier uitgehuwelijkt
Ik ken hem alleen van filmpjes op dumpert waarbij hij compleet afgezeikt wordt. Verder geen idee hoe deze man ooit aan zn bekendheid is gekomen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* heeft nog nooit van ene alex kneus gehoord
*mist hier denk ik niks aan
De elite wil ons onderdrukken!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke mongool een smartphone en een internetverbinding geven was een fout
oh, aan wie ben je al vergeven?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou ik werd binnen een minuut al gekoppeld![]()
Door politie hard uit te dagen toen tijdens corona met die avondklok enz. Hij was tijdje terug nog opgepakt vanwege geweld richting politie.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:39 schreef gianni61 het volgende:
Verder geen idee hoe deze man ooit aan zn bekendheid is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |