SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
heeftie zulke grote vleugels?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag ik wel of vlinder een beetje wil wapperen
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzettenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende: [..] Was net een plankje in de vitrine aan het klaar maken
Geen idee, maar elk beetje verkoeling is meegenomenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzetten
Gewoon in het potje bij die van Budaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzetten
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wellicht kunnen we US nog wat tips geven waar ie het beter op kan smeren...
Waar ga je dat opsmeren dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wellicht kunnen we US nog wat tips geven waar ie het beter op kan smeren...
quote:
oef dat is wel vroeg jaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Morgen gaat de wekker weer om 6 uur
En hopelijk morgen minder warm
quote:
ohhh👀quote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi strevenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:43 schreef mschol het volgende:
ik ga misschien ook maar optijd op bed liggen.. misschien dat ik genoeg kan slapen
Oh ik ben even een dagje weg en we hebben meteen een nieuwe met praatjes.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben even een dagje weg en we hebben meteen een nieuwe met praatjes.
Hoi
Vanwege de warmte?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen een ingelaste thuiswerkdag. Dus om 8 de wekker in plaats van kwart of 5
Wat een goddeloos tijdstip, kwart over 5.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat jullie kantoor tegenwoordig in Helsinki dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ik dat een prestatie vinden?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen maar tegen US
tegen de rest de hele dag lief geweest
Braafquote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen maar tegen US
tegen de rest de hele dag lief geweest
Slaapkamer is lekker koelquote:
Vooral in combinatie met tijdstip dat ik naar bed toe ga. Ik ga zo nog even Glastonbury kijken en dan moet het niet zomaar 1 uur worden. Meestal ben ik na de maandag ook wel even gesloopt.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een goddeloos tijdstip, kwart over 5.
In Parijs hebben ze het tegenwoordig voor het zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat jullie kantoor tegenwoordig in Helsinki dan?
Nee die vindt nieuwe mensen altijd een beetje eng en kan die vrij eehm 'direct' reagerenquote:
Voordat je het weet mag je hem over zijn buikje aaien.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die vindt nieuwe mensen altijd een beetje eng en kan die vrij eehm 'direct' reageren
Scheelt dat ik wat gewend benquote:Op zondag 25 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die vindt nieuwe mensen altijd een beetje eng en kan die vrij eehm 'direct' reageren
Goh vind jequote:Op zondag 25 juni 2023 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar hij handelt nieuwe users niet altijd even goed
Pardon?quote:
uhm.. ik aai hem wel op zijn ruggetjequote:Op zondag 25 juni 2023 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet mag je hem over zijn buikje aaien.
Even wat sterkers in zijn drinkbak doen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
roep m maar naar binnen en laat maar af gaan
Maar ben je al weer terug van de reis?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Fles
How to chase away up a girl under one minute
Ja hoorquote:
Zit daar ook nog eens iemand aan moet je maar denkenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten je piemel op terwijl je nog leeft.
Komt er nog een travelsnack?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Morgen weer druk de hamstermolen in
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit daar ook nog eens iemand aan moet je maar denken
Leuk beertje tochquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit daar ook nog eens iemand aan moet je maar denken
Ik geef toe, ik ben er te vaak niet voor die functiequote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
JoeTot morgen strijders en strijderinnetjes
Nou een beetje onaardige opmerking hoorquote:
Dit klinkt een beetje foutquote:Op zondag 25 juni 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
US
Kun je uitleggen dat ik je 'ken'
Ben je een van zijn ontelbare nichtjes?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
US
Kun je uitleggen dat ik je 'ken'
Dat is ook een encyclopedisch naslagwerk jaquote:
Beter dan zo'n geeltje.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook een encyclopedisch naslagwerk ja
Levensgevaarlijk, is net zo gevaarlijk als een beerquote:
zo ziet die er niet uitquote:Op zondag 25 juni 2023 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, is net zo gevaarlijk als een beer
Kitty Kittyquote:Op zondag 25 juni 2023 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het bijgehouden heeft.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook een encyclopedisch naslagwerk ja
Nee, deze niet...Kijk die pootjes danquote:Op zondag 25 juni 2023 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die later groot is wel, en ze houden van sneeuw en kouquote:
Ik vergeet altijd wie dat hier allemaal bijhoudtquote:Op zondag 25 juni 2023 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het bijgehouden heeft.
ja die hier ook.. maar nu net opeens kei hard blaffenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is al hele dag K.O.
Ik heb hem maar helft van de tijd, bij mijn ex had hij een kuil gegraven omdat het daar wat koeler was.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die hier ook.. maar nu net opeens kei hard blaffen![]()
pff
hij ging vanmiddag in het warme gras liggen rollen
Is het een duitse hond?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hem maar helft van de tijd, bij mijn ex had hij een kuil gegraven omdat het daar wat koeler was.
Oorspronkelijk uit Tibetquote:Op zondag 25 juni 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is het een duitse hond?![]()
![]()
Jullie hebben co ouderschap over de hond
Een Tibetaanse terrier?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit Tibet
Maar co-ouderschap inderdaad. Een van de eerste dingen die geregeld was.
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Een Tibetaanse terrier?
Dat was het makkelijkst te regelen.. het hondje
Ahhh dat zijn mooie lieve hondjesquote:Op zondag 25 juni 2023 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond wegdoen was geen optie. Tegenwoordig is het contact ook weer goed, dat helpt ook wel mee.
Puur geluk dat het zo gelopen is, denk dat zonder hond het ook sowieso anders geweest zou zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahhh dat zijn mooie lieve hondjes![]()
Zie je niet snel.
ja dat helpt wel als het contact beter is.
Kan ik bij jou aankloppen voor tips hahahaha
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook
ookal is de badkamer, 1 van mijn koelste ruimtes, 26 graden
heeel misschien een 1 persoons matras.. maar die heb ik niet..quote:Op zondag 25 juni 2023 23:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou wel met een matras .. of past dat niet in je badkamer?
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
heeel misschien een 1 persoons matras.. maar die heb ik niet..
mja.. het is niet anders..quote:Op zondag 25 juni 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jammer was anders een optie geweest als het daar het koelst is nu.
ventillator aan en heb maar een laken uit de kast gepakt.,quote:Op maandag 26 juni 2023 00:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nog 1 nachtje lijden..... morgen is het koeler
Ohh je wilt toch het dekbedje nog op je voeten?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ventillator aan en heb maar een laken uit de kast gepakt.,
dekbed alleen over voeten anders kan ik niet slapen
onder een laken slapen is prima, maar mn voeten moeten wat zwaarders hebben anders wordt ik daar onrustig van ofzoquote:Op maandag 26 juni 2023 00:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh je wilt toch het dekbedje nog op je voeten?
ik moet wel een laken ophebben.. zonder kan ik ook niet slapen.
ja dat heb ik als ik geen laken op heb.. voelt ook raar aan dan.. maakt niet uit hoe warm het is.. laken moetquote:Op maandag 26 juni 2023 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
onder een laken slapen is prima, maar mn voeten moeten wat zwaarders hebben anders wordt ik daar onrustig van ofzo
helemaal niks kan ik niet
quote:Op maandag 26 juni 2023 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Gooi een paar glazen wijn in buuf en ze blijft gaan
Een briesje zelfsquote:Op maandag 26 juni 2023 00:36 schreef Flori het volgende:
Heerlijk aan het afkoelen hier![]()
Lekker briesje door de slaapkamer
Wow goed zegquote:Op maandag 26 juni 2023 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Awww yess, heb bij de paspoortcontrole een paar mensen gevraagd of ik voor mocht en heb de trein gehaald
quote:Op maandag 26 juni 2023 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Zucht ik zit bij de wcs en er valt net serieus keihard een dronken gast op me, nog even op de valreep ws morgen een blauwe plek op mijn arm
Hé gatverquote:Op maandag 26 juni 2023 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Zucht ik zit bij de wcs en er valt net serieus keihard een dronken gast op, nog even op de valreep was morgen een blauwe plek op mijn arm
Bijna danquote:Op maandag 26 juni 2023 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee trein, dan nog taxi, denk drie uur thuis
Geen zwerver ofzo maar student denk ik, wooow zei hij, that was realy hard, did i hurt you?quote:
He je hebt een nieuwe site aangemaakt? Ik was de andere al kwijtquote:
Morguh Koenquote:
Voor mijn doen redelijk, en jij, nog last van de warmte?quote:
Ook al werd ik bezweet wakker en had ik onrustige dromen en last van een mug, toch best lekker geslapenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mijn doen redelijk, en jij, nog last van de warmte?
Muggenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook al werd ik bezweet wakker en had ik onrustige dromen en last van een mug, toch best lekker geslapenzometeen richting Amsterdam, 2 dagen teamsessies met diner vanavond en hotelovernachting
Te vroeg wakker voor jou doen?quote:
Heb je in ieder geval wel iets aan je dagquote:
Ik heb airco maar moet studerenquote:Op maandag 26 juni 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval wel iets aan je dag![]()
Met deze benauwdheid in huis slapen velen niet lekker en maar kort
Luxe hoor, succes met studerenquote:Op maandag 26 juni 2023 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb airco maar moet studeren
quote:
mwha, was een uur of 4 toch weer wakkerquote:Op maandag 26 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hey mschol lekker geslapen deze nacht
Hoop het voor je, het wordt wel iets koelerquote:Op maandag 26 juni 2023 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, was een uur of 4 toch weer wakker
misschien vannacht doorslapen
Snachts even wakker worden, is niet zo erg. Heb ik ook altijd hoor. Is ook gewoon vrij normaalquote:Op maandag 26 juni 2023 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, was een uur of 4 toch weer wakker
misschien vannacht doorslapen
Ja maar het zou fijn zijn als je daarna weer in slaap valt.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snachts even wakker worden, is niet zo erg. Heb ik ook altijd hoor. Is ook gewoon vrij normaal
ALs je dan gelijk in slaapt is het ook niet erg, maar als je dan niet meer in slaap kan komen is het ellendequote:Op maandag 26 juni 2023 08:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snachts even wakker worden, is niet zo erg. Heb ik ook altijd hoor. Is ook gewoon vrij normaal
dat is voor mij niet normaal.. en blijf dan te lang wakker (minimaal een uur)quote:Op maandag 26 juni 2023 08:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is voor mij niet normaal.. en blijf dan te lang wakker (minimaal een uur)
quote:Op maandag 26 juni 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dan gelijk in slaapt is het ook niet erg, maar als je dan niet meer in slaap kan komen is het ellende
Dat is dan weer minder jaquote:Op maandag 26 juni 2023 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het zou fijn zijn als je daarna weer in slaap valt.
helaas werken, anders alles openquote:Op maandag 26 juni 2023 08:15 schreef LTVDK het volgende:
Het woeit wel lekker nu, beetje doortochten
Zijn er geen ramen die je open kunt laten als je weg bent?quote:
Is het een verse lik verf of komt er ook een ander kleurtje op?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
De schilders zijn alweer druk bezig. Het gaat allemaal lekker voorspoedig geloof ik
Wat wit is moet wit blijvenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een verse lik verf of komt er ook een ander kleurtje op?
Die zullen wel blij zijn dat het niet zo verzengend heet is nu.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
De schilders zijn alweer druk bezig. Het gaat allemaal lekker voorspoedig geloof ik
Zijn ze misschien wel weer snel klaar omdat ze er geen 38 lagen over hoeven te doenquote:
Met van dat weer als gisteren had die verf er na een uurtje weer afgebladderd omdat het te snel droogdequote:Op maandag 26 juni 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel blij zijn dat het niet zo verzengend heet is nu.
Het zag er op zich goed uit hoor, maar het had niet nog 3 jaar uitgesteld moeten worden zeg maar. Dan worden allerlei kieren en beschadigingen wel langzaam steeds groter etc.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze misschien wel weer snel klaar omdat ze er geen 38 lagen over hoeven te doen
Wat is St Salaria dan?quote:Op maandag 26 juni 2023 07:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag St. Salaria voor mij
quote:
Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met van dat weer als gisteren had die verf er na een uurtje weer afgebladderd omdat het te snel droogde
Lolwatquote:Op maandag 26 juni 2023 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een mailtje van de voorzitter van de VvE dat een schilder mij had gesproken en dat ik blijkbaar dacht dat mijn verdieping geschilderd zou worden, maar mijn verdieping zou voorlopig niet geschilderd worden.
Ik had geen schilder gesproken, maar het schilderwerk aan de balkonkant mocht wel bijgewerkt worden.
De schilder had gezegd alle bewoners op de verdieping te hebben gesproken.
Ik had niemand gesproken.
Dan was het vast een misverstand.
De balkonkant is dus niet geschilderd.
Ik sprak m'n buren vorige week. Bij hen is er vorig jaar aan de balkonkant geschilderd.
Ik snap het niet meer.
misschien straks nog even uurtje snurken?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hmmm had gehoopt ietsjes langer te slapen.Koffer uitpakken dan maar.
Terug van vakantie of ben je net met vakantie?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hmmm had gehoopt ietsjes langer te slapen.Koffer uitpakken dan maar.
Kan ik me voorstellen ja, rare actie dit.quote:
Ja hoop het echt, snap er weinig van dat ik klaarwakker ben. Maar een keer zou ik toch in moeten storten zou je denken.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien straks nog even uurtje snurken?
Vannacht op 3 uur thuisgekomen, rond half 5 gaan slapen.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug van vakantie of ben je net met vakantie?
Sad.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoop het echt, snap er weinig van dat ik klaarwakker ben. Maar een keer zou ik toch in moeten storten zou je denken.
En geen ontbijtbuffet.
O dat is minder, is wel heel kort slapen.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht op 3 uur thuisgekomen, rond half 5 gaan slapen.
Goed planquote:Op maandag 26 juni 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, is wel heel kort slapen.
Misschien vanmiddag nog een klein tukkie doen.
Kan nooit kwaad tochquote:
Geen ontbijtbuffet is toch altijd wel het pijnlijke besef dat de vakantie voorbij isquote:Op maandag 26 juni 2023 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoop het echt, snap er weinig van dat ik klaarwakker ben. Maar een keer zou ik toch in moeten storten zou je denken.
En geen ontbijtbuffet.
Denk het ook wel ja. Het valt vandaag echt mee! Het waait ook behoorlijk trouwensquote:Op maandag 26 juni 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel blij zijn dat het niet zo verzengend heet is nu.
Houden zo, opbokken met dat negerweer.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De hitte is ineens weg, zomaarGisteren was het nog tot laat in de avond 28 of zo. Nu ineens maxima van 22-23 verder niet.
quote:Op maandag 26 juni 2023 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Het valt vandaag echt mee! Het waait ook behoorlijk trouwens
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houden zo, opbokken met dat negerweer.
Tussenjas aanquote:Op maandag 26 juni 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik had het warempel fris op de fiets
Lekker toch, ben er wel blij meequote:Op maandag 26 juni 2023 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De hitte is ineens weg, zomaarGisteren was het nog tot laat in de avond 28 of zo. Nu ineens maxima van 22-23 verder niet.
Ook weer niet zó fris.quote:
Ik had er eigenlijk geen last van, alleen al dat irritante geklepper van de jaloezieënquote:Op maandag 26 juni 2023 09:07 schreef bitterbal het volgende:
wel beter dat het snachts afkoelt. Vannacht was wel een struggle
Dat zijn geen temperaturen voor jou hequote:Op maandag 26 juni 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend vroeg komen in het noorden enkele buien voor. Verder wisselen wolkenvelden en zon elkaar af. Bij een matige westenwind wordt het vanmiddag met 20 tot 24 graden aanmerkelijk minder warm dan de voorgaande dagen. Vanavond en in de nacht naar dinsdag blijven wolkenvelden en opklaringen elkaar afwisselen. Het koelt af naar 12 tot 14 graden. Dinsdag is het op een lokale bui landinwaarts na droog. Het wordt 20 tot 23 graden bij een matige westenwind. In de late avond en in de nacht naar woensdag neemt de kans op regen toe.
quote:
snachts is dat primaquote:Op maandag 26 juni 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn geen temperaturen voor jou he
Ja koelere nachten zijn welkom. Moet trouwens zeggen dat ik weinig last gehad heb vannacht. Ik heb zo heerlijke ventilator die geen geluid maakt maar wel een kleine koelbriesje geeftquote:
Hey vakantieganger, nog een beetje naar het zin?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ontbeten, beetje schoongemaakt, zo douchen en dan ga ik vandaag een uurtje of wat dobberen
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ontbeten, beetje schoongemaakt, zo douchen en dan ga ik vandaag een uurtje of wat dobberen
Plafondventilatorquote:Op maandag 26 juni 2023 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Had gewoon de ventilator op m'n kadaver gericht staan.
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, nog een beetje naar het zin?
Gezellig en dan vandaag lekker bij komen op het waterquote:
Heeft de buurvrouw zich een beetje gedragen?quote:
alleen een paar van die kleine klapraampjes (dat is uberhaupt aan de voorkant de enige opengaande ramen die ik heb)quote:Op maandag 26 juni 2023 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er geen ramen die je open kunt laten als je weg bent?
Tropische temperaturen die je gevraagd had.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:07 schreef bitterbal het volgende:
wel beter dat het snachts afkoelt. Vannacht was wel een struggle
Typetje hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de buurvrouw zich een beetje gedragen?
niks onmogelijk zou ik willen zeggenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Is het mogelijk dat Google Chrome bepaalde links uit je bookmarks verwijdert?
Heeft ze je na het zoveelste glaasje niet besprongenquote:
ja misschien kijken of ze ook alleen pakketten voor overdag hebbenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tropische temperaturen die je gevraagd had.
quote:
Ze is keurig getrouwd. Vroeger had ze een oogje op mijn broerquote:Op maandag 26 juni 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze je na het zoveelste glaasje niet besprongen
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ze is keurig getrouwd. Vroeger had ze een oogje op mijn broerSterker nog: ze heeft haar kat naar hem vernoemd
[..]
[..]
Ze is keurig getrouwd. Vroeger had ze een oogje op mijn broerSterker nog: ze heeft haar kat naar hem vernoemd
[..]
[..]
lijkt wel limburg, zo mooiquote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is hier weer een zonovergoten dag
[ afbeelding ]
Vaalserbergquote:Op maandag 26 juni 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al iets hoger, 300 meter
Denk dat het hier tot 400 meter gaat. Ook niet zo hoog. Dit zijn de uitlopers van de ‘bergen’ bij Boedapest.quote:
ziet er lekker rustgevend uitquote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit je daar mooi prachtig uitzichtquote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk heb je nog te veel adrenaline? Geen ontbijtbuffet is wel matig.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En geen ontbijtbuffet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, had daar ook wel vrij matige nachten eigenlijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog te veel adrenaline? Geen ontbijtbuffet is wel matig.
ben je alweer terug?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet, had daar ook wel vrij matige nachten eigenlijk.
Maar goed, was draait, mijn tuin is ontploft.Had alle zware potten in de schaduw gezet en net weer terug gezet en sproeier maar even aan. Geveltuin durf ik niet zo goed te kijken nog en gister was het donker. Robotstofzuiger dubbele ronde, zo maar even douchen en boodschappen doen denk ik.
Goeie terugreis gehad?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sssst. Tien dagen omgevlogen.
Vandaag wel nog vrij.
Nou, lang vooral. Vertraging, voor mij een lange vlucht. Door mensen te vragen of ik voor mocht bij de douane net mijn trein gehaald en om 3 uur Nederlandse tijd weer thuis. En er viel in de trein nog een dronken student vol op me.quote:
Oh das wel nice dat je voor mochtquote:Op maandag 26 juni 2023 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, lang vooral. Vertraging, voor mij een lange vlucht. Door mensen te vragen of ik voor mocht bij de douane net mijn trein gehaald en om 3 uur Nederlandse tijd weer thuis. En er viel in de trein nog een dronken student vol op me.
Maar goed, ik ben er weer.
Welkom terug.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, lang vooral. Vertraging, voor mij een lange vlucht. Door mensen te vragen of ik voor mocht bij de douane net mijn trein gehaald en om 3 uur Nederlandse tijd weer thuis. En er viel in de trein nog een dronken student vol op me.
Maar goed, ik ben er weer.
Nou deed wel pijn maar zie nog geen blauwe plek dus zal wel meevallen dan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh das wel nice dat je voor mocht
En wtf. Niet bezeerd?
Ik slaap de laatste tijd ook beroerd. Misschien door het weer en door bouwvakkers heel vroeg steeds.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet, had daar ook wel vrij matige nachten eigenlijk.
Maar goed, was draait, mijn tuin is ontploft.Had alle zware potten in de schaduw gezet en net weer terug gezet en sproeier maar even aan. Geveltuin durf ik niet zo goed te kijken nog en gister was het donker. Robotstofzuiger dubbele ronde, zo maar even douchen en boodschappen doen denk ik.
Whehe, dat ligt gevoelig. Er was toch iemand die had gezegd dat ze lekker was toen ze nog maar 14 was?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:12 schreef Ama het volgende:
Nu Alexia 18 is mag ik wel zeggen toch dat ze knap is?
Oh gelukkig. Hopelijk komt ie niet later terug.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou deed wel pijn maar zie nog geen blauwe plek dus zal wel meevallen dan.
Zeggen dat je haar knap vindt mag altijd. Zeggen dat je haar keihard zou doen is not done.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:12 schreef Ama het volgende:
Nu Alexia 18 is mag ik wel zeggen toch dat ze knap is?
Ja maar ze is nu 18.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat ligt gevoelig. Er was toch iemand die had gezegd dat ze lekker was toen ze nog maar 14 was?
Haha ja dat is het misschien wel, dat je het dan gewend bent. En op reis natuurlijk ook veel prikkels, steeds andere kamers etc. Maar krap vier uurtjes is wel wat aan de korte kant steeds. Maar heb helemaal energie en alles. Dus zal straks wel instorten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd ook beroerd. Misschien door het weer en door bouwvakkers heel vroeg steeds.Uiteindelijk wen ik daar een beetje aan en slaap ik ook weinig als er niets aan de hand is.
De tuin heeft donderdag een goede portie regen gehad als het goed is.
Hop, aan een koffie infuus.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:14 schreef liesje1979 het volgende:
Haha ja dat is het misschien wel, dat je het dan gewend bent. En op reis natuurlijk ook veel prikkels, steeds andere kamers etc. Maar krap vier uurtjes is wel wat aan de korte kant steeds. Maar heb helemaal energie en alles. Dus zal straks wel instorten.
Volgens mij slaapt niemand heel goed op zo'n reis.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha ja dat is het misschien wel, dat je het dan gewend bent. En op reis natuurlijk ook veel prikkels, steeds andere kamers etc. Maar krap vier uurtjes is wel wat aan de korte kant steeds. Maar heb helemaal energie en alles. Dus zal straks wel instorten.
was schimmelpennick toch die dat zeiquote:Op maandag 26 juni 2023 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat ligt gevoelig. Er was toch iemand die had gezegd dat ze lekker was toen ze nog maar 14 was?
Oh ja, volgens mij wel inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was schimmelpennick toch die dat zei
Deze nog gespot gisteren?quote:
Simpel deugvolk ook allemaal.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze nog gespot gisteren?
Masturberende man valt vrouwen lastig op strand, politie arresteert hem na twee uur
Hij bedoelde gewoon dat ze knap was lijkt me zo.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in zijn podcast toen dacht ik.
Mja wat dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |