SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
heeftie zulke grote vleugels?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag ik wel of vlinder een beetje wil wapperen
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzettenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende: [..] Was net een plankje in de vitrine aan het klaar maken
Geen idee, maar elk beetje verkoeling is meegenomenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzetten
Gewoon in het potje bij die van Budaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed te gaan met het oog van 4E dus mss kun je die daar neerzetten
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wellicht kunnen we US nog wat tips geven waar ie het beter op kan smeren...
Waar ga je dat opsmeren dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wellicht kunnen we US nog wat tips geven waar ie het beter op kan smeren...
quote:
oef dat is wel vroeg jaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Morgen gaat de wekker weer om 6 uur
En hopelijk morgen minder warm
quote:
ohhh👀quote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi strevenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:43 schreef mschol het volgende:
ik ga misschien ook maar optijd op bed liggen.. misschien dat ik genoeg kan slapen
Oh ik ben even een dagje weg en we hebben meteen een nieuwe met praatjes.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben even een dagje weg en we hebben meteen een nieuwe met praatjes.
Hoi
Vanwege de warmte?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen een ingelaste thuiswerkdag. Dus om 8 de wekker in plaats van kwart of 5
Wat een goddeloos tijdstip, kwart over 5.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat jullie kantoor tegenwoordig in Helsinki dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ik dat een prestatie vinden?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen maar tegen US
tegen de rest de hele dag lief geweest
Braafquote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen maar tegen US
tegen de rest de hele dag lief geweest
Slaapkamer is lekker koelquote:
Vooral in combinatie met tijdstip dat ik naar bed toe ga. Ik ga zo nog even Glastonbury kijken en dan moet het niet zomaar 1 uur worden. Meestal ben ik na de maandag ook wel even gesloopt.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een goddeloos tijdstip, kwart over 5.
In Parijs hebben ze het tegenwoordig voor het zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat jullie kantoor tegenwoordig in Helsinki dan?
Nee die vindt nieuwe mensen altijd een beetje eng en kan die vrij eehm 'direct' reagerenquote:
Voordat je het weet mag je hem over zijn buikje aaien.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die vindt nieuwe mensen altijd een beetje eng en kan die vrij eehm 'direct' reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |