SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zou ik niet doen inderdaadquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende: [..] Even wat nitraatjes in het publiek gooien
![]()
Als ik hardcore luister is het meestal meer zulk soortquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet doen inderdaadIk word er een tikje onrustig van
Ben nog steeds naar die laatste aan het luisteren, maar zal nu ook even naar deze luisterenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hardcore luister is het meestal meer zulk soort
Auwquote:
Ooh is daar je ondertitel van?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wat vriendelijker voor je gehoor en een wat normaler tempoquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nog steeds naar die laatste aan het luisteren, maar zal nu ook even naar deze luisteren
ik las kamelenbadquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Maak jezelf een karnemelkbad of zo
Dat kreeg ik ookquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had je Max Factor moeten gebruiken
Niet knalrood gelukkig, maar ik voel me wel wat crispy.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Is dit hardcore ? Wel mild danquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooh is daar je ondertitel van?
Je kan er flink ziek van worden, maar gelukkig bij jou niet aan de ordequote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet knalrood gelukkig, maar ik voel me wel wat crispy.
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijvenquote:
uhm nee?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Koen66 het volgende:
@:Monique___ had jij de inburgering al gedaan?
Komkommerplakjes of yoghurtquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Ja, ik moest naar huis fietsen en we konden niet eerder weg (afgesloten ivm evenement).quote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijven
Staat in de OP een linkje d8 ikquote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm nee?
geen idee via wie die loopt hier
edit na een dag hebben ze me nog niet eruit gekickt hier![]()
Of... aloë veraquote:
Oh topquote:Op zondag 25 juni 2023 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moest naar huis fietsen en we konden niet eerder weg (afgesloten ivm evenement).
Ik had nog komkommer-bodylotion.quote:
#TeamInsmerenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijven
Ik ben ook heel mildquote:
Je hebt CE gebloktquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:
quote:
Nah gewoon ongeduldigquote:
Ja, is goedquote:
Zou wat zijnquote:
Milde kwak..quote:
Volle milde kwark dan hequote:
Uiteraard, voor minder dan vol, doen we het nietquote:
Oh heb je dat graag?quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Milde kwak..
Ik zie nu zo'n treurige gans of eend voor me die een beetje zielig komt aan waggelen en dan zwakjes een beetje kwaakt.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Dat heb ik wel eens gehad toen ik aan het fietsen was. Ik voelde mijn fietssleutels niet in mijn zak, dus ik remmen en nog even goed voelen in mijn broek. toen ik realiseerde dat mijn fietssleutels gewoon op mijn fiets zaten...
Hmmmquote:
Heb ik ook vaak genoeg gehad in de auto, dat je aan het rijden bent en je de sleutels niet in je broek voelt en dan denkt 'kut ik ben mijn sleutels vergeten'. En dan gelijk vanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Dat heb ik wel eens gehad toen ik aan het fietsen was. Ik voelde mijn fietssleutels niet in mijn zak, dus ik remmen en nog even goed voelen in mijn broek. toen ik realiseerde dat mijn fietssleutels gewoon op mijn fiets zaten...
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit vind ik dan wel weer zwaar oke
Maar ik luister dit uit voorzorg niet in de auto
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef bitterbal het volgende:
Nederlandse Solange Dekker wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen
De Nederlandse Solange Dekker heeft in Thailand de belangrijkste missverkiezing voor trans vrouwen ter wereld gewonnen. De 27-jarige Amsterdamse werd gekroond tot Miss International Queen 2023. Aan de verkiezing deden 22 trans vrouwen mee.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ns-vrouwen~a1361814/
Ik ga dit niet eens aanklikkenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kun je morgenvroeg wel in de auto opzetten.
Ik ben niet zo moeilijk daarinquote:
Wel coronaproof. Allemaal een beetje uit elkaarquote:
Pikken die blanken nu ook al de banen van de ladyboys inquote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef bitterbal het volgende:
Nederlandse Solange Dekker wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen
De Nederlandse Solange Dekker heeft in Thailand de belangrijkste missverkiezing voor trans vrouwen ter wereld gewonnen. De 27-jarige Amsterdamse werd gekroond tot Miss International Queen 2023. Aan de verkiezing deden 22 trans vrouwen mee.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ns-vrouwen~a1361814/
en dit, dit is lekker rustig.. lieten ze gister op de stream zienquote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
las benenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pikken die blanken nu ook al de banen van de ladyboys in
Ferry Corstenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dit, dit is lekker rustig.. lieten ze gister op de stream zien![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pikken die blanken nu ook al de banen van de ladyboys in
Ja misschien dat ook welquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet iedereen tevreden stellenquote:
Komen mensen ineens hier op vakantie om zichzelf te leren kennen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben de aziaten een keer niet de mooiste
En boeken ze kontmassages oidquote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen mensen ineens hier op vakantie om zichzelf te leren kennen.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Moeder gaat op vakantie en laat dochtertje alleen thuis: dreumes van 16 maanden overleden
Een kindje van 16 maanden in de Amerikaanse stad Cleveland is overleden, nadat haar moeder op vakantie ging en haar alleen achterliet. Het meisje werd bewusteloos en ‘extreem uitgedroogd’ gevonden in haar huis.
De 31-jarige Kristel Candelario ging ruim een week op vakantie naar onder meer Puerto Rico en had Jailyn al die tijd alleen thuis achtergelaten zonder verzorging. Ze is gearresteerd en beschuldigd van moord.
Uit onderzoek blijkt dat er ‘geen tekenen van trauma’ vastgesteld konden worden bij het kind en dat het meisje ‘ongeveer tien dagen alleen en zonder toezicht was achtergelaten en vervolgens is overleden’, aldus de politie. De leefruimte van de dreumes bestond uit vuile dekens verzadigd met urine en uitwerpselen.
De moeder van het meisje gaf aan de politie toe dat ze Jailyn ‘alleen en zonder toezicht had thuisgelaten’.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~adbe062b/
arne kind
quote:
Ja, maar wat daar kan, kan hier ook !quote:Op zondag 25 juni 2023 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is geen thaise activiteit heWillen die thai allemaal niks te maken mee hebben
Is toch wel vaker zo? Argentinië en Brazilië staan er ook wel om bekendquote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben de aziaten een keer niet de mooiste
Liever gewoon het origineel hiervanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dit, dit is lekker rustig.. lieten ze gister op de stream zien![]()
Zolang het geen miss-verkiezingen voor kinderen zijn doen ze maar.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch wel vaker zo? Argentinië en Brazilië staan er ook wel om bekend
echt, dat land is nog erger dan een derdewereld land, wanneer stopt het met bestaan?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Moeder gaat op vakantie en laat dochtertje alleen thuis: dreumes van 16 maanden overleden
Een kindje van 16 maanden in de Amerikaanse stad Cleveland is overleden, nadat haar moeder op vakantie ging en haar alleen achterliet. Het meisje werd bewusteloos en ‘extreem uitgedroogd’ gevonden in haar huis.
De 31-jarige Kristel Candelario ging ruim een week op vakantie naar onder meer Puerto Rico en had Jailyn al die tijd alleen thuis achtergelaten zonder verzorging. Ze is gearresteerd en beschuldigd van moord.
Uit onderzoek blijkt dat er ‘geen tekenen van trauma’ vastgesteld konden worden bij het kind en dat het meisje ‘ongeveer tien dagen alleen en zonder toezicht was achtergelaten en vervolgens is overleden’, aldus de politie. De leefruimte van de dreumes bestond uit vuile dekens verzadigd met urine en uitwerpselen.
De moeder van het meisje gaf aan de politie toe dat ze Jailyn ‘alleen en zonder toezicht had thuisgelaten’.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~adbe062b/
arne kind
Ja? Daar heb ik geen verstand van :pquote:Op zondag 25 juni 2023 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch wel vaker zo? Argentinië en Brazilië staan er ook wel om bekend
Dit is best prima voor een feestjequote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is wel een gouwe ouwe daar jaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon het origineel hiervan![]()
Al hoor ik die zo'n beetje elke week wel op StuBru
nou ja zou iemand hier ook wel kunnen doenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, dat land is nog erger dan een derdewereld land, wanneer stopt het met bestaan?
die luister ik ook vaker het origineel :quote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon het origineel hiervan![]()
Al hoor ik die zo'n beetje elke week wel op StuBru
Nee, helaas niet gezienquote:Op zondag 25 juni 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ja heb hem gister gezien? zijn set lieten ze zien
Grapppig dat jij Ferry Corsten ook kent![]()
Ging jij ook naar housefeesten?
"En wat Amerika betreft.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, dat land is nog erger dan een derdewereld land, wanneer stopt het met bestaan?
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, helaas niet gezien
Maar was wel naar Electronic Family 2019 geweest, waar hij de afsluitende act was (System F)
maar vooralsnog komen dat soort verhalen eerder uit amerika dan uit andere landenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zou iemand hier ook wel kunnen doen
Dit is echt van die moderne hardstyle waar ik niks mee kanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
under oe eerumm?quote:
Hier lag ooit een Bonzai-shirt in de kastquote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die luister ik ook vaker het origineel :
Eehm, dit is een individu die dat doet, niet een heel landquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Heb jij hem weleens live gezien?quote:
Ik heb nog meerdere Bonsai platen in de kast.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier lag ooit een Bonzai-shirt in de kast
Dol op damesbipsjes en ik schaam me er totaal niet veur.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, @:UitStraling vindt dit weer leuk hoor
Heb je wel eens getwijfeld over België?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
"En wat Amerika betreft.
Dat land bestaat niet echt."
tis wel een beetje een derde wereld land hoorquote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, dit is een individu die dat doet, niet een heel land
Ik bén modernquote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is echt van die moderne hardstyle waar ik niks mee kan
Ja pfffquote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohhhh en die is nu??quote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er sowieso weinig dingen waar jij je voor schaamtquote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dol op damesbipsjes en ik schaam me er totaal niet veur.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Taaltje is wel zachtquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij hem weleens live gezien?
Even hard nadenken hoor, weinig.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er sowieso weinig dingen waar jij je voor schaamt
ohniedan ?
een genot voor je orenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ooit hahaha naar veel partys geweest
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Denk dat we er gewoon verkeerd naar kijken en het als 'land' bestempelen. Het is eigenlijk gewoon een samenraapsel van staten met elk hun eigen wetgeving en regels. Eigenlijk gewoon een soort EU alleen spreken ze hoofdzakelijk dezelfde taalquote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wel een beetje een derde wereld land hoor
Heeyyyyquote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ooit hahaha naar veel partys geweest
Ja ik stond zelf in dubioquote:
quote:
Tot februari 2025quote:Op zondag 25 juni 2023 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga mijzelf reinigen, want #plakplakplak
Neem je geen risico?quote:
Ja ok, ik ben alleen maar fan van de oude platen, periode 99-07 zeg maarquote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bén modern
Ja, ik weet even niet hoe ik anders moet reageren
quote:
een soort afrikaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we er gewoon verkeerd naar kijken en het als 'land' bestempelen. Het is eigenlijk gewoon een samenraapsel van staten met elk hun eigen wetgeving en regels. Eigenlijk gewoon een soort EU alleen spreken ze hoofdzakelijk dezelfde taal
Ik ga hier geen huehue opmerkingen mee makenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga mijzelf reinigen, want #plakplakplak
Maar goed dat ik midden jaren 90 nog maar 10 jaar oud was, anders was ik vast helemaal van het padje gegaan.quote:
Rijst alleen nog de vraag, is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:
Alleen dan zonder burgeroorlogen en stammen die elkaar uitmoordenquote:
zit hiernaar te luisteren.... niks slowenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slowen als pubers met deze warmte
Hoewel...quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan zonder burgeroorlogen en stammen die elkaar uitmoorden
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ik midden jaren 90 nog maar 10 jaar oud was, anders was ik vast helemaal van het padje gegaan.
het is een land voor idiote individuenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt mij het beste, milde volle kwa(r)kquote:Op zondag 25 juni 2023 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier geen huehue opmerkingen mee maken
Goorlel.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij het beste, milde volle kwak
Hmmm. Dat weet ik niet. Maar je kunt wel dansen op de vulkaanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rijst alleen nog de vraag, is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan zonder burgeroorlogen en stammen die elkaar uitmoorden
Goorlelquote:Op zondag 25 juni 2023 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij het beste, milde volle kwa(r)k
Nou ja ze schieten af en toe wat scholen leeg, maar dat zijn vaak individuele acties en niet een of andere militie die dat doetquote:
Nog nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ze schieten af en toe wat scholen leeg, maar dat zijn vaak individuele acties en niet een of andere militie die dat doet
Zie dat ook niet zo snel gebeuren, is allemaal veel te verdeeld daarquote:
Milities die een LGBT meeting binnenknallen oidquote:Op zondag 25 juni 2023 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ook niet zo snel gebeuren, is allemaal veel te verdeeld daar
Ook dat verwacht ik niet eigenlijk, of misschien wel zo'n soort aanslag. Denk dat het grote verschil tussen arm en rijk daar een veel groter probleem isquote:Op zondag 25 juni 2023 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Milities die een LGBT meeting binnenknallen oid
*telt muntjesquote:Op zondag 25 juni 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden we nog 40'ers krijgen deze zomer?
kklomp volk ook daarquote:Op zondag 25 juni 2023 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Passagier schiet Uberrijder dood bij vermeende ontvoering
Een Amerikaanse vrouw is aangehouden voor moord omdat ze haar Uberrijder tijdens een rit door het hoofd schoot. Ze verdacht de man er onterecht van dat hij haar naar Mexico wilde ontvoeren.
De 48-jarige vrouw uit Kentucky had een Uber besteld in de grensplaats El Paso, waar ze haar vriend bezocht. Omdat ze onderweg borden voor het Mexicaanse Ciudad Juárez langs de weg zag staan, vreesde ze dat de chauffeur haar de grens over wilde smokkelen. Ciudad Juárez ligt tegen El Paso aan de andere kant van de grens.
De vrouw schoot met een pistool uit haar handtas de 52-jarige bestuurder in zijn hoofd. De auto kwam daarna tegen de vangrail tot stilstand. De man overleed enkele dagen later in het ziekenhuis.
Geen grensovergang in de buurt
Toen de vrouw haar verhaal tegen de politie vertelde, verzekerden agenten haar dat er geen sprake was geweest van een ontvoering. De Uberrijder volgde de juiste route naar het adres dat de vrouw had opgegeven. De auto was ook niet in de buurt van een grensovergang.
De familie van het slachtoffer is een inzamelingactie begonnen om de weggevallen inkomsten van de chauffeur te compenseren. Uber zegt in contact te staan met zijn nabestaanden. "We zijn geschokt door de actie van de passagier", aldus een woordvoerder.
https://nos.nl/artikel/24(...)vermeende-ontvoering
🙄
Nee, het gaat nu richting de herfst, is beter voor het IQ en alles.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee, de komende 2 weken lijkt het wel redelijk normaal te worden met 20-25quote:Op zondag 25 juni 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlie de peerliequote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, de komende 2 weken lijkt het wel redelijk normaal te worden met 20-25
Het voelt buiten nog niet fris aan. Het waait ook niet, dus de hitte blijft tussen de huizen hangen. Een amateurstation hier in de buurt meet 27,2 °C.quote:
ja maar dat zijn amateursquote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het voelt buiten nog niet fris aan. Het waait ook niet, dus de hitte blijft tussen de huizen hangen. Een amateurstation hier in de buurt meet 27,2 °C.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]Niet allemaal tegelijkertijd uitgeven graag!
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles tegelijk inzetten.
Als we er dan vanaf zijn?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles tegelijk inzetten.
jaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben de thermometer binnen hangen, denk je?
Elfstedentochtquote:Op zondag 25 juni 2023 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Gun jullie wel 2 weken koude temperaturen
Gun jou wel een magnetron.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt toch steeds rond de 25. Echt koud is dat niet natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat is dan weer jammerquote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het voelt buiten nog niet fris aan. Het waait ook niet, dus de hitte blijft tussen de huizen hangen. Een amateurstation hier in de buurt meet 27,2 °C.
Gewoon heel juli en augustus met 12 gradenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt toch steeds rond de 25. Echt koud is dat niet natuurlijk.
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel juli en augustus met 12 graden
Nucleaire winter!quote:Op zondag 25 juni 2023 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hallo modusquote:Op zondag 25 juni 2023 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
De vraag is eik wat we hier in NL opschieten met dat nieuwsfeit meekrijgen
dat is er nietquote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek eens wat nieuws dat modus boeit
Borsten en dan stopt het wel denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek eens wat nieuws dat modus boeit
@Modus vertel es wat over je zelfquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten maar weinig van hem eigenlijk
Moet Vladje het eerst weer op zijn heupen krijgenquote:
Met kerst had je toch die chocoladebitterballen?quote:
ja waren viesquote:Op zondag 25 juni 2023 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met kerst had je toch die chocoladebitterballen?
Valt er zo af.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
je huid voelt altijd zo zacht he na een dag strand
Wel fijn dat je ze hebt geprobeerd toen, hoefde wij het niet te doenquote:
zo ben ikquote:Op zondag 25 juni 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel fijn dat je ze hebt geprobeerd toen, hoefde wij het niet te doen
Misschien schieten Prigozhin en Loekashenko er wel een paar deze kant opquote:Op zondag 25 juni 2023 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet Vladje het eerst weer op zijn heupen krijgen
gratis body scrubquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
Als die net zo net zo gammel is als de rest van de oudbakken sovjetmeuk is de kans ook groot dat ze het op zichzelf laten vallenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien schieten Prigozhin en Loekashenko er wel een paar deze kant op
Nee joh, gewoon in je blootje wijdbeens aan het plafond gaan hangen en en lief gedichtje voor hapje naar beneden roepen.quote:
Ja, dit.. eindelijk een beetje weer waar je normaal bij kan functionerenquote:
Vind ik leukquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die net zo net zo gammel is als de rest van de oudbakken sovjetmeuk is de kans ook groot dat ze het op zichzelf laten vallen
Hahahah idd. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Oekraīne schoot ook al per ongeluk iets op Polenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die net zo net zo gammel is als de rest van de oudbakken sovjetmeuk is de kans ook groot dat ze het op zichzelf laten vallen
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in je blootje wijdbeens aan het plafond gaan hangen en en lief gedichtje voor hapje naar beneden roepen.
die voel je njet vanwege al het smerige zandquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:
Zeg dat. Niet zo fijn op je blote huid.quote:
Ach, dat is Polen wel gewend tochquote:Op zondag 25 juni 2023 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahah idd. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Oekraīne schoot ook al per ongeluk iets op Polen
quote:
Waarom?quote:
Stuur je die naar Afrika dan sturen ze het terug.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:24 schreef Monique___ het volgende:
hahaha zie weinig enthousiasme op de warme chocoballen
Ondankbare honden zijn hetquote:Op zondag 25 juni 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur je die naar Afrika dan sturen ze het terug.
Nu nog minder zin in feestdagen.quote:
Had theoretisch wel potentiequote:
Ze hebben daar geen ovenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur je die naar Afrika dan sturen ze het terug.
Volgens mij waren die juist onredelijk duur, 6 euro voor 12 van die balletjes ofzoquote:
Nog even wachten tot de feestdagen weer in de buurt komenquote:
Premium balliequote:Op zondag 25 juni 2023 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij waren die juist onredelijk duur, 6 euro voor 12 van die balletjes ofzo
Oh ja.quote:
Meerprijs voor de feestbelevingquote:Op zondag 25 juni 2023 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij waren die juist onredelijk duur, 6 euro voor 12 van die balletjes ofzo
Zin in.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de feestdagen weer in de buurt komen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik ga mijn maag maar amputeren denk ikquote:Op zondag 25 juni 2023 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd dat ik juist honger krijg nadat ik heb gegeten
Zie ik ook genoeg mensen zonder tropische oorsprong mee rondlopen hier hoorquote:Op zondag 25 juni 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.
Vandaar dat ik mensen in een gewatteerde jas met bontkraag voorbij zie komen als het 20 graden is
Begint met een v en eindigt op linder?quote:
Loopt je wijntje zo uit je kont.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga mijn maag maar amputeren denk ik
Gefrituurde rupsquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begint met een v en eindigt op linder?
Ik typte mensen .. dus gewoon iedereen eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik ook genoeg mensen zonder tropische oorsprong mee rondlopen hier hoor
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga mijn maag maar amputeren denk ik
Ik hoor iemand wapperen met een lijstquote:
Ohquote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik typte mensen .. dus gewoon iedereen eigenlijk
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begint met een v en eindigt op linder?
Eindelijk een beetje verkoelingquote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor iemand wapperen met een lijst
quote:
even je oogspier smerenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spiergel in m'n oog
Gelukkig was ik niet pepers aan het snijden of zo
Wat wel gruwelijk raar is om half 11, maar ok
Ja, jij snapt hetquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lag me nog steeds kapot hierom, dagelijks nog wat meer.
Euhhhhmmmm.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lag me nog steeds kapot hierom, dagelijks nog wat meer.
Ik las spiegel.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spiergel in m'n oog
Gelukkig was ik niet pepers aan het snijden of zo
Wat wel gruwelijk raar is om half 11, maar ok
Ik ga je volgen voor meer oogtipsquote:Op zondag 25 juni 2023 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende keer gewoon eerst je oog uitlepelen voor je smeert
Stalker4EverBlackEyed?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je volgen voor meer oogtips
Nee, die had ik in een van mijn tenen.quote:
Vraag ik wel of vlinder een beetje wil wapperenquote:
quote:
Of ook spiergel in z'n oogquote:
megasuperlijstquote:Op zondag 25 juni 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag ik wel of vlinder een beetje wil wapperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |