SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zou ik niet doen inderdaadquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende: [..] Even wat nitraatjes in het publiek gooien
![]()
Als ik hardcore luister is het meestal meer zulk soortquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet doen inderdaadIk word er een tikje onrustig van
Ben nog steeds naar die laatste aan het luisteren, maar zal nu ook even naar deze luisterenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hardcore luister is het meestal meer zulk soort
Auwquote:
Ooh is daar je ondertitel van?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wat vriendelijker voor je gehoor en een wat normaler tempoquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nog steeds naar die laatste aan het luisteren, maar zal nu ook even naar deze luisteren
ik las kamelenbadquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Maak jezelf een karnemelkbad of zo
Dat kreeg ik ookquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had je Max Factor moeten gebruiken
Niet knalrood gelukkig, maar ik voel me wel wat crispy.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Is dit hardcore ? Wel mild danquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooh is daar je ondertitel van?
Je kan er flink ziek van worden, maar gelukkig bij jou niet aan de ordequote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet knalrood gelukkig, maar ik voel me wel wat crispy.
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijvenquote:
uhm nee?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Koen66 het volgende:
@:Monique___ had jij de inburgering al gedaan?
Komkommerplakjes of yoghurtquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw
Ja, ik moest naar huis fietsen en we konden niet eerder weg (afgesloten ivm evenement).quote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijven
Staat in de OP een linkje d8 ikquote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm nee?
geen idee via wie die loopt hier
edit na een dag hebben ze me nog niet eruit gekickt hier![]()
Of... aloë veraquote:
Oh topquote:Op zondag 25 juni 2023 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moest naar huis fietsen en we konden niet eerder weg (afgesloten ivm evenement).
Ik had nog komkommer-bodylotion.quote:
#TeamInsmerenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was ook hoge zonkracht dit weekend. Extra smeren, huid bedekken en uit de zon blijven
Ik ben ook heel mildquote:
Je hebt CE gebloktquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:
quote:
Nah gewoon ongeduldigquote:
Ja, is goedquote:
Zou wat zijnquote:
Milde kwak..quote:
Volle milde kwark dan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |