SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ze hadden een flinke Noordzeekrab op 'm moeten gooien.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze nog gespot gisteren?
Masturberende man valt vrouwen lastig op strand, politie arresteert hem na twee uur
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand heel goed op zo'n reis.En als het goed is ga je wel een keer crashen inderdaad.
Heb je nog een paar dagen vrij?
Morgen direct VSO?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag. Verder juist wat extra dingetjes qua werk deze week.
Ze houden van je!quote:Op maandag 26 juni 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Weer iets van kattenkots/haarbal-achtige substantie
Weer langs de dokter danquote:Op maandag 26 juni 2023 10:38 schreef Ama het volgende:
Steeds als mijn knie beter lijkt te gaan lijkt een tijdje later alleen maar erger te zijn geworden. Kon dit weekend zo moeilijk opstaan.Maak me er toch wel lichtelijk zorgen over.
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.quote:
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mag echt niet gebeuren hoor.. maar helemaal uitsluiten kan ik niet
En fysio dan? is het niet een kwestie van spieren aansterken?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zegt dat het niet meer goed komt of naja de kans is héél klein.
De sites zelf zijn nog wel online?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn wel koppelingen naar downloadsites, alle drie. Heel toevallig.
Ze staan ook niet in de geschiedenis.
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sites zelf zijn nog wel online?
Vaag.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene die ik uit het hoofd kende wel.
Nieuwe knie?quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Ga direct naar de fysiotherapeut. U komt niet langs de huisarts, u ontvangt geen 20.000 gulden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:39 schreef Ama het volgende:
Dat je gewoon door je been zakt omdat je geen kracht op je knie zetten.
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.quote:
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stellen ze zo lang mogelijk uit omdat je die niet oneindig kan opkalefateren, dus daar moet je je best voor doen om ze aan te krijgen als je Ama d'r leeftijd hebt.
Ja en dan blijven er drie schroefjes over.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijk
Wachttijd bedraagt 18 maandenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje hoofdpijn -----> nieuw hoofd dan maar?
Hoezo kwakzalverquote:Op maandag 26 juni 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kwakzalvers als bitterbal er altijd wel eentje bij de kassakoopjes hebben liggen natuurlijk
klinkt goed.quote:
huehuequote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woensdag heb ik nog wel een gaatje over
Hele tijd geleden alquote:Op maandag 26 juni 2023 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He je hebt een nieuwe site aangemaakt? Ik was de andere al kwijt
Ik was je al kwijt en zag gisteren wel iets over pirk staan maar geen idee dat het van jou wasquote:
Denk dat menigeen daar wel mee kampt Gelukkig komen er nu een paar minder hete dagen naquote:Op maandag 26 juni 2023 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik ben lui vandaag, ben de hitte van gisteren nog niet helemaal teboven
en vanaf woensdag gaat het regenen?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat menigeen daar wel mee kampt Gelukkig komen er nu een paar minder hete dagen na
Zelfde site eigenlijk alleen andere naam, verzonnen door @Budapestenaarquote:Op maandag 26 juni 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt en zag gisteren wel iets over pirk staan maar geen idee dat het van jou was
O oke, ik zat nog steeds onder rozevla te kijken maar die was in en keer weg.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:43 schreef Flori het volgende:
[..]
Zelfde site eigenlijk alleen andere naam, verzonnen door @:budapestenaar
Regen voor de plantjesquote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef gianni61 het volgende:
oh, en ook niet een beetje regenen zie ik
ja, maar niet in het weekendquote:
Woensdag is toch niet in het weekend?quote:
Zaterdag wel, en dan voorspellen ze ook regen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woensdag is toch niet in het weekend?
maar volgens de voorspelling blijft het dan regenen tm zondag, dan een dag niks en dan begint het weerquote:Op maandag 26 juni 2023 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woensdag is toch niet in het weekend?
Gezellie! In een huisje?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten. Geeft nu aan dat het behalve zaterdag (regen) prima weer wordt rond de 22 graden. Dus dan smelten we niet direct weg
Daar wilde ik binnenkort gaan wandelen. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten. Geeft nu aan dat het behalve zaterdag (regen) prima weer wordt rond de 22 graden. Dus dan smelten we niet direct weg
Ik wilde daar gaan tijgerspottenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar wilde ik binnenkort gaan wandelen. Komt wel heel dichtbij nu.
Gezelligquote:Op maandag 26 juni 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vrijdag een weekje met mijn ouders en broer mee naar Holten.
Ohquote:Op maandag 26 juni 2023 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdag wel, en dan voorspellen ze ook regen.
Hier voorspellen ze heul niet iedere dag regenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar volgens de voorspelling blijft het dan regenen tm zondag, dan een dag niks en dan begint het weer
Ja!quote:
Moet ik mijn moeder waarschuwen voor loslopende beren?quote:
Woon je daar in se buurt?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GezelligWel even zwaaien als je langskomt hea
Leuk hoor, lekker even eruit, doet een mens goedquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Doen we al jarenalleen normaal gesproken ging alleen mijn broertje de hele week mee, en mijn oudere broer en ik kwamen dan een weekend op bezoek ofzo. Nu ga ik ook maar gewoon de hele week mee
Beetje rustige wandelingetjes doen daar. Naar een klein museum ofzo.
Deventer hequote:
Ja preciesquote:Op maandag 26 juni 2023 12:07 schreef Flori het volgende:
[..]
Leuk hoor, lekker even eruit, doet een mens goed
Ah!quote:Op maandag 26 juni 2023 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer heMoet je toch je best doen om daar niet langs te komen denk ik
Jouw dorp is ergens aan de horizon te zien hier:quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GezelligWel even zwaaien als je langskomt hea
Zutphen is ook leuk. Daar was ik vrijdag.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah!
Wij gaan wel via Lelystand, Kampen, Zwolle, maar alsnog niet ver van Deventer af natuurlijk
Deventer is wel heel leuk.Misschien dat we daar ook even heengaan. Even kijken wat haalbaar is.
Ja klopt. Is wat kleiner. Ben daar een paar jaar geleden een paar dagen geweest met een vriendin. Toen zijn we ook een dagje naar Deventer geweestquote:Op maandag 26 juni 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zutphen is ook leuk. Daar was ik vrijdag.
quote:
Of morgen verven?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon gedistingeerd grijs worden
Als je gewoon eens vraagt wat de fysio er van vindt.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
Maar uhm ja even antwoorden op jullie berichtjes over mijn knie. Fysio kan nog een optie zijn maar de kans is heel groot dat ik met die sprong mijn knie gewoon permanent heb verneukt heb zeiden ze.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Doen we al jarenalleen normaal gesproken ging alleen mijn broertje de hele week mee, en mijn oudere broer en ik kwamen dan een weekend op bezoek ofzo. Nu ga ik ook maar gewoon de hele week mee
Beetje rustige wandelingetjes doen daar. Naar een klein museum ofzo.
Doe je daar?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Raar om weer in de oude straat in Den Haag te zijn
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeeejquote:
Ok Clooneypestenaarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zekerquote:
Als ik ooit weer geld over heb zal ik eens heen gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je gewoon eens vraagt wat de fysio er van vindt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
NeeeeejVind zo'n landingsbaan al vreselijk
![]()
Ga het toch maar even doen.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
It’s me, hi. I’m the problem, it’s me
Je zit gevangen in het systeemquote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
NeeeeejVind zo'n landingsbaan al vreselijk
![]()
Ga het toch maar even doen.
Geluksmomentjequote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef essnhills het volgende:
Oeh in Zutphen gingen toen we toen ook naar die kerk aan de rand van het centrum en daar hebben we toen die hele oude bibliotheek gezien
We waren een stadswandeling aan het doen en het was heet. We hadden het zo gepland dat we zodra het echt heet werd bij de kerk te zijn. Want lekker koel. En toen we binnenkwamen zeiden ze dat er over 5 minuten een rondleiding zou zijn door die bibliotheek
En er waren maar 2 andere mensen, dus het was bijna een privérondleiding.
Nee hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
It’s me, hi. I’m the problem, it’s me
Mijn moeder doet dat weleens iddquote:Op maandag 26 juni 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ziet ook niet uit... of zo'n kleur spray kopen die er even op kunt doen.. Ken je dat?
kun je het ook nog even uitstellen
niet dat ik daar ervaring mee heb![]()
Buiten het seizoen op vakantie gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
En we hebben nu ook de vrijheid om dat buiten de vakanties om te doen. Dus nu vlak voor de zomervakantie begint. Andere jaren net erna ofzo. Scheelt ook een hoop geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |