Stelling? Over dat gala?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik ben benieuwd wanneer Moirama die stelling erin gaat gooien.. ze mag wel opschieten...
Ben benieuwd wat dat geintje gaat kostenquote:
Jaja Moirama heeft centjes nodig voor alle dingen die ze wil gaan huren... ben benieuwd met wat voor bedrag ze komt.quote:
Belachelijk als ze daar in mee gaan allemaal. Maar zal wel is Moriamaquote:Op maandag 26 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja Moirama heeft centjes nodig voor alle dingen die ze wil gaan huren... ben benieuwd met wat voor bedrag ze komt.
morrie kennnende veel centjesquote:Op maandag 26 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja Moirama heeft centjes nodig voor alle dingen die ze wil gaan huren... ben benieuwd met wat voor bedrag ze komt.
En het moet spectaculair worden dus het zou wat mogen kosten..quote:Op maandag 26 juni 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk als ze daar in mee gaan allemaal. Maar zal wel is Moriama
Ik ben d'r ook bang voor... behalve het huren zal er nog wel veel meer aangeschaft moeten worden.quote:
Nou ja, het is mij geld niet. EN wij hebben weer wat te zien op de streamsquote:Op maandag 26 juni 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En het moet spectaculair worden dus het zou wat mogen kosten..
Ja precies, ik vind het wel geinig..quote:Op maandag 26 juni 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het is mij geld niet. EN wij hebben weer wat te zien op de streams
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja straks gaan de aankomende managers zich melden.
Imi, Janet, Bern en gaat Mirthe nu ook nog voor manager?
Neej dat is niet best..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaan
Is dat de dag dat ze de loods betraden?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
300 dagen vandaag in de loods nog 65 dagen te gaan zegt Erik
Geen idee ik ty[e wat Erik zegtquote:Op maandag 26 juni 2023 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat de dag dat ze de loods betraden?
Ze zaten er al 2 weken voor de livestreams startte.
Gaan Bern en Janet ook pingpongen?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaan
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:17 schreef engine het volgende:
Ondanks dat er mensen wakker zijn is er nog altijd weinig leven in de loods
Ze zouden bijvoorbeeld eens uit bed kunnen komenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.
We wachten gewoon op het alarm.
Voor eliminatie bedoel je... of verdien?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.
We wachten gewoon op het alarm.
moeten er eerst nog wat centjes verdiend wordenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Moraima het grootste gedeelte van de huishoudpot aan het gala gaat besteden voor eten en drinken.
En al het geregel uitbesteed aan Rupi en Isaac.
O echt Weet niet beter dan eind augustugquote:Op maandag 26 juni 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
was effe gaan googlen , lees dat ejvl duurt tot en met 5 september
Van mij mag die wel ff flink op zijn bek gaan...... ego stukquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij kijkt welke camera's op hem zijn gericht.
[ afbeelding ]
één keer ging hij bijna onderuitquote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot dat ding op hol slaat
rekenen ze vanaf wanneer ze in de loods zijn gegaan , of begin van de live streams daar zit verschil inquote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Weet niet beter dan eind augustug
Dat weten de bewoners ook niet, denk ook dat het een foutje is..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Weet niet beter dan eind augustug
-knip-quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Als het echt is dat Bern een mailtje heeft gestuurd naar de Febo om Janet te regelen dat Janet zich terug trekt dan is hij echt een zielige droeftoeter.
De grootste slapjanus die daar rond loopt. Verdient het niet om te winnen.
Isaac is nog een grotere sukkel dan Erik.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij kijkt welke camera's op hem zijn gericht.
[ afbeelding ]
Hij is sws een droeftoeter en slapjanusquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Als het echt is dat Bern een mailtje heeft gestuurd naar de Febo om Janet te regelen dat Janet zich terug trekt dan is hij echt een zielige droeftoeter.
Dat was een aanname van mij. Ik weet niet waarom hij een mailtje stuurde voor een afspraak met achter.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
aanname , juist we weten niet wrm bern naar achter wil om te gaan pratenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was een aanname van mij. Ik weet niet waarom hij een mailtje stuurde voor een afspraak met achter.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat Bern het irritant vindt dat Janet zich voor de tigste keer op geeft voor manager. Niemand wil haar als manager. Het is een bitch.
WIl je nu even normaal doenquote:
Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
En nu is het klaar.. ze worden allemaal hun nest uitgehaald.. de FEBO is er klaar mee..
Jeahhh... dat zal ze leren.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnen
Ze zoemer, en dan binnen 10 minuten een fysieke opdracht van 24 uur voor iedereenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnen
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er heeft weer iemand in de vriezer gezeten en de deur niet goed dicht gedaan. Alles is ontdooit. Ijs alles. Wendy boos.
Marciaona zegt dat .... ? vannacht ijs heeft gescoord. Die naam hoorde ik niet want ik was aan het typen
Alles?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.
Zal ook wel niet veel in de vriezer gelegen hebben neem ik aan
Goedemorgen allen. Jij bent al goed wakker Fritsie!quote:Op maandag 26 juni 2023 09:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoemer, en dan binnen 10 minuten een fysieke opdracht van 24 uur voor iedereen
Maar alles hoeft niet veel te zijnquote:
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:48 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe heeft waarschijnlijk de vriezer open laten staan want die heeft vannacht nog een ijsje gepakt volgens Marciano.
In ieder geval brood en ijs. Wendy was behoorlijk geïrriteerd.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar alles hoeft niet veel te zijn
Er zit een irritante ruis op stream 1
Aardig wat ijs en brood... maar dat brood kunnen ze vanmiddag weer gebruiken voor tosti's dus wat dat betreft geen man over boord.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.
Zal ook wel niet veel in de vriezer gelegen hebben neem ik aan
Ja snap ik ze hebben natuurlijk niet veel...alhoewel als ik zie wat ze daar voor eten hebben op een dag hebben ze meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In ieder geval brood en ijs. Wendy was behoorlijk geïrriteerd.
Jaja.. die gaat nog wel eens de koelkasten en keukenkastjes bij langs..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardig wat ijs en brood... maar dat brood kunnen ze vanmiddag weer gebruiken voor tosti's dus wat dat betreft geen man over boord.
mirthe eet vooral lepels pindakaasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja.. die gaat nog wel eens de koelkasten en keukenkastjes bij langs..
ervan uitgaande dat het mirthe was.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Als je mirthe erop aanspreekt ....wordt het een heel drama
Wendy moet een papier op de vriezer/koelkast plakken waarop staat:quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Frummelie heeft gehoord Mirthequote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat het mirthe was.
voorlopig heeft nog niemand echt gehoord welke naam er is genoemd door marciano.
Ja zeker wel Marciano heeft duidelijk Mirthe gezegdquote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig heeft nog niemand echt gehoord welke naam er is genoemd door marciano.
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
O Mirthe heeft vannacht ijsgepakt zegt Marciano
quote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Marciano had het over Mirthe..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.
Marciano had het over Mirthe..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.
Jaja en horen we dat voorlopig nog wel een paar uur..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Marciano zei diidelijk Mirte. Rupert zag Mirthe nog ijsblokjes uit de vriezer halen voor hij ging slapen.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heb jij over mijn post heen gelezen Verida...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat had ik niet meegekregen bij het teruglezen
Tis nu al tegenstrijdig, want net was het nog een ijsje.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:14 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Marciano zei diidelijk Mirte. Rupert zag Mirthe nog ijsblokjes uit de vriezer halen voor hij ging slapen.
Helemaal eens die leeft al maanden in zijn eigen wereld de Sas en Bern horror showquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaalsquote:Op maandag 26 juni 2023 10:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis nu al tegenstrijdig, want net was het nog een ijsje.
Ik val ook niemand aan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaals
Marciano zei dat Mirthe vannacht een ijsje had gepakt.
Altijd zo verrassend hé, niemand heeft het gedaan...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen heeft ijs gepakt maar niet uit de linker koelkast.
Mirthe zegt uit de buitenkoelkast.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaals
Marciano zei dat Mirthe vannacht een ijsje had gepakt.
Dan heeft ze misschien ijsblokjes en een ijsje gepakt...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik val ook niemand aan.
Zeg alleen dat het tegenstrijdig is. Want Rupert zei blijkbaar ijsblokjes.
Die staat er nog van de tt camping.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een buitenkoelkast?
Met Jaspers evenements stond er wel een buiten zag ikquote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een buitenkoelkast?
Mirthe is wel van de ijsblokjes en ijskoffie. Maar misschien was het Tiano zelf welquote:Op maandag 26 juni 2023 10:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan heeft ze misschien ijsblokjes en een ijsje gepakt...
Ooh echt... wel vaag dat Rupie en Marciano haar in de keuken hebben gezien..quote:
Ja klopt met buitenevenementen gaat die koelkast naar buiten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Jaspers evenements stond er wel een buiten zag ik
Haha ja dat kan ook nog...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe is wel van de ijsblokjes en ijskoffie. Maar misschien was het Tiano zelf wel
Pas maar op dat ze je hier niet om de oren slingeren dat je een constatering doet die je niet kan aantonen. Snel commentaar op gedachtes die hier geplaatst worden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
Morrie komt echt wat zwakbegaafd over soms
Ik dacht dat Babbel voortaan op een andere dag zou gaan zodat Eunice niet hoefde te wachten als ze weer eens te laat zou zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Babbel is weer eens te laat met de muziekbox. En Eunice moet zich maar aanpassen
Ze hadden toch andere dagen afgesproken zodat ze elkaar niet meer in de haren zouden zitten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Babbel is weer eens te laat met de muziekbox. En Eunice moet zich maar aanpassen
Dat is dus Babette. Volledig schijt aan anderen of omstandigheden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hadden toch andere dagen afgesproken zodat ze elkaar niet meer in de haren zouden zitten.
Neej niet meegekregen, zat op een ander streampiequote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Erik nu net, er komt een opdracht aan zorg dat je klaar bent?
Stond in de keuken en toen ik terug liep was de stream naar een anderquote:Op maandag 26 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej niet meegekregen, zat op een ander streampie
Ik zeg succes er mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Warmte is wat je ervaart, als je het loslaat dan heb je er geen last van, zegt Sasha
De fysio en de dokter zijn al op zoek naar iets zegt ze.
Nou lekker geregeld dan, afspraken worden gewoon niet nagekomen maar ja Babette hé.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dus Babette. Volledig schijt aan anderen of omstandigheden.
Maar ze ze zei het wel meteen aan Eunice. Dat zij de box had maar dat Eunice de box om elf uur gewoon kreeg. Ze ging alleen 20 minuutjes.
Maar goed. Er gaat van alles mis hoor ik. Er is geen kabel dus Babette zegt dat ze wel met Moirama gaat lopen. Dan hoor ik iemand zeggen tegen een ander dat die de kabel moet halen.
Kortom. Chaos.
Zo fanatiek dat ze begon, zo weinig ik het haar de laatste dagen zie doenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gebeurd er niks van dansen of lopen met Moirama want Moirama zit op kantoor en laat Rupert de boodschappen regelen.
Vooral doen. Dan gaat hij nog wijder met zijn armen lopen.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Jasper geeft Erik de grote complimenten, dat hij de technische problemen rond de TT prima opgelost heeft.
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Zoe een afschuwelijk ding aan...
fijn dat Erik deze complimenten krijgt. Hij heeft de hele dag gesleuteld aan die karretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jasper geeft Erik de grote complimenten, dat hij de technische problemen rond de TT prima opgelost heeft.
Sasha zegt, dat ze zonder Erik dit niet zo hadden kunnen doen.
Klopt wel, als je ziet wat hij allemaal heeft vervangen aan metaal voor hout.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Met dat ding hoopt ze dat Isaak gaat kwijlenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Zoe een afschuwelijk ding aan...
En terecht eigenlijk heeft Erik het evenement gered door die karretjes steeds te makenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Iemand die darmproblemen heeft en daardoor scheetjes laat, en Erik.quote:
Even ter verdediging van die babbelkous ze had al met Eunice afgesproken dat ze wel dezelfde dag zouden doen maar dat ze goed op de tijd gaat letten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker geregeld dan, afspraken worden gewoon niet nagekomen maar ja Babette hé.
Haha dat weet ik... kan sexy zijn maar niet bij Zoequote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.
Owww oké...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Even ter verdediging van die babbelkous ze had al met Eunice afgesproken dat ze wel dezelfde dag zouden doen maar dat ze goed op de tijd gaat letten.
Dat hoorde ik vorige week ergens.
Lekker fris danquote:Op maandag 26 juni 2023 10:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Iemand die darmproblemen heeft en daardoor scheetjes laat, en Erik.
Ze willen op rupi en/of eunice.quote:
En dan zeggen dat Wendy ordinair isquote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.
Over welke vrouw hadden ze het die eruit moest maar nu nog niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Er is mail de tent en de luchtbedden moeten opgeruimd worden
Sas en Jasper over elimineren het plan was op Rupert maar Jasper is het daar niet mee eens hji wil voor Eunice gaan
Hoe kunnen zij nou op rupi en Eunice stemmen?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt dat ze op Rupert willen.
Voor een duo opdracht wordt het Rupert en Eunice.
Jasper wil op dit moment niet mee in het plan tegen Rupert.
Ze moeten van K5 de tent en de luchtbedden opruimen.
bij duo opdrachtquote:Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kunnen zij nou op rupi en Eunice stemmen?
Over Mirthe dat hij haar zat is en dat Moraima helemaal niets doetquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar groep ice moet toch ook iemand kiezen?
daar hoor je weing van op ze gaan stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar groep ice moet toch ook iemand kiezen?
Dan wordt het Imadiddin dat moge duidelijk zijnquote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef Harry het volgende:
Voor manager gaan: Imadiddin, Bern en Janet.
Het is en blijft een loeder.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:30 schreef Judiwi het volgende:
O dus Zoë had tegen Sasha gezegd dat ze Wendy er wel uit wilde. Dat ze zich aan haar irriteerde.
Ja dat zei hij.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
Zegt Jasper nou dat hij niet wist waar dat ping pong spelletje over ging gisteren? Maar daar had hij het toch met Wendy over gisteren?
Ik vind alles wat sexy kan staan bij Mirthe, Wendy, Babette... staat ordi bij Zoe, komt gewoon door dat hoofd, sorry..quote:
Door haar hele zijn...quote:Op maandag 26 juni 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind alles wat sexy kan staan bij Mirthe, Wendy, Babette... staat ordi bij Zoe, komt gewoon door dat hoofd, sorry..
Nu ben ik nieuwsgierig naar die mail.quote:
O dat zou kunnen inderdaadquote:
kom babelbep jij mag van mij praten hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen dus een challange, dat er drie uur niet gesproken mag worden. Wanneer je dit wel doet, dan heb je tot het einde van het programma corvee, aldus Moraima. Tja
Oh das wel lief 😉😇quote:Op maandag 26 juni 2023 11:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje leuk houden voor de Zoe liefhebbers..
Mirthe = Janetquote:Op maandag 26 juni 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima kan het niet typen en wuift haar onkunde weer weg met een lach en Mirthe moet haar eigen slogan typen, omdat Moriama de toetsen niet weet te vinden. De dommigheid straalt er vanaf. Wel willen delegeren, maar zelf niets kunnen. Totaal ongeschikt.
last van zweertje aan d'r vingertoppen, soort van mond en klauw-zeerquote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima voelt zich vandaag niet zo lekker om zelf te typen. Lol
Dat die zo ver is gekomen in het programma is mij een raadsel.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is echt niet te verstaan, opzouten met haar.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
last van zweertje aan d'r vingertoppen, soort van mond en klauw-zeer
Ze is geen gevaar voor hun, die zal nooit kunnen winnen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die zo ver is gekomen in het programma is mij een raadsel.
dat zal rupi moeten doen voor haarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
Dat ze haar stelling voor het gala gooit dat is veel belangrijker.
En in dat laatste schuilt juist het gevaar.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is geen gevaar voor hun, die zal nooit kunnen winnen.
Ze kunnen heel wat extra's bestellen, ze snapt er toch geen yota vanquote:Op maandag 26 juni 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze accepteren de onkunde/dommigheid van Moraima.
Denk dat achter wel met een schuin oog meekijktquote:Op maandag 26 juni 2023 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kunnen heel wat extra's bestellen, ze snapt er toch geen yota van![]()
Ja Zoe haalt alles uit de kast voor Isaac z'n zaakje...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe zich klaarmaken voor 'n avondje Keyleweg?
[ afbeelding ]
Dan heb ik het verkeerd meegekregen op kantoor. Bedankt voor de aanvullingquote:
Ja precies dat...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wanneer??? Als Wendy klaar is zeker.
Dat corvee doet ze toch nietquote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Babette kan morgen gelijk gaan corvee-en... gaat die 3 uur sowieso niet redden..
Bep kopje onder drukken bedoel je waarschijnlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 12:30 schreef Frummelie het volgende:
Hoor ik nou iets over onderdrukken... dat gaat waarschijnlijk over Babette zelf en Marciano...hmmm ... toch liefde in de lucht...
Neej neej... d'r zit iets in de lucht..quote:Op maandag 26 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bep kopje onder drukken bedoel je waarschijnlijk
hè jammerquote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej neej... d'r zit iets in de lucht..
Ze noemen het daar nog steeds 'de zoemer' maar heb toch een ander idee van een zoemer als ik hun 'zoemer' zo hoor....quote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bep: Straks gaat de zoemer.... en hup de fohn aan,
Je bedoelt de vliegen?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze noemen het daar nog steeds 'de zoemer' maar heb toch een ander idee van een zoemer als ik hun 'zoemer' zo hoor....
Euhhh...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die over Mirthe zegt dat ze lang over dingen kan blijven doorzeuren 🤣
smerige wijven, geen andere woorden voorquote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Zoe is voelt zich niet lekker.. zit net een hele bak rommel weg te vreten.. echt wat een misselijke meiden.. Babette die zelfs nog zegt 'ohh ik zou Wendy helpen' en gewoon niet gaan hé... ik zou als Wendy zijnde nooit meer 1 haartje goed leggen op die koppen van die meiden... bah
En vanmorgen was het echt weer een beetje ouderwets tussen Wendy en Babette maar die Zoe is echt de rotte appel in die driehoeksverhouding...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
smerige wijven, geen andere woorden voor
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Janet is afwas ontbijt vergeten.
" Oh niet bij stil gestaan,ik was buiten bezig." Een sorry kan er niet vanaf.
Tja Janet.....quote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...
Maar ze was het niet vergeten met niets doen ze was buiten aan het schoonmakenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...
Een vieze nachtvreter ook nog.. lepelen uit de pot pindakaas met de lepel die heeft afgelikt en ook zet ze haar mond aan de flessen drinken en pakken melkquote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.
Net of dat zal helpen.. het boeit ze allemaal niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy moet een papier op de vriezer/koelkast plakken waarop staat:
LET OP.
SLUIT DE DEUR!!!!
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze was het niet vergeten met niets doen ze was buiten aan het schoonmaken
En net zegt Sasha ik doe het wel Janet doet ook zo veel
Is altijd zo leuk om te zien dat de grootste dief van allemaal een ander voor de bus gooit.. als iemand stiekem eten jat dan is het Rupert wel..quote:Op maandag 26 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
NU zegt Rupert ook dat Mirthe wat gepakt heeft
Erik zit de kwarkbak uit te vingeren / likken als of hij nooit wat te eten krijgt
Iedereen kan het een keer vergeten en als ze zich in de loods niet druk om maken en het voor haar oppikken omdat ze altijd veel doet wie ben ik dan om mij daar druk om te makenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.
maar corvee is corvee en het is niet zo dat het als een verrassing komt dat ze corvee heeft, dat is al zo lang op dezelfde momenten.
Ik hoorde ook al dat Rupert en Imi iets uit die vriezer gepakt hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is altijd zo leuk om te zien dat de grootste dief van allemaal een ander voor de bus gooit.. als iemand stiekem eten jat dan is het Rupert wel..
Eensquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.
maar corvee is corvee en het is niet zo dat het als een verrassing komt dat ze corvee heeft, dat is al zo lang op dezelfde momenten.
Gelukkig is Zoë niet zoquote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die over Mirthe zegt dat ze lang over dingen kan blijven doorzeuren 🤣
Mirthe is bij alles te laat, wat het ook isquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Wendy doet haar beklag over Mirthe bij Babette
Ze is nooit op tijd om te sporten Wendy wil nu sporten maar dan wil ze weer niet omdat ze net gegeten heeft
Mirthe zit op de bank met Erik
Dat zal vast in de uitzending komen. Mirthe zat er van de week ook in met wat ze allemaal stiekem aan het snaaien was toen iedereen n bed lag.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al dat Rupert en Imi iets uit die vriezer gepakt hebben.
Ik denk dat we er nooit achter komen of het moet in de uitzending komen
Echt zo’n verschrikkelijk kind. Blehhh…quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weigert om bij Baps en Wendy te zitten,nou lekker weg blijven dan ordinaire jalourse troela
Ik heb dit anders ervaren.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weigert om bij Baps en Wendy te zitten,nou lekker weg blijven dan ordinaire jalourse troela
Enals iemand Mirthe vergeet of bij haar te laat is dan voelt ze onrecht ,zich misdeeld achtergesteld enz enzquote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is bij alles te laat, wat het ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |