De logica en eerlijkheid daarvan ontgaat me volledigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Botic komt na Korda, en Brouwer na Tsitsipas. En dan Tallon na een dames potje die ze ineens voor zijn wedstrijd gepropt hebben.
True, maar wel echt alleen in zijn eigen games. Voor Korda geld hetzelfde trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar die Vesely is ook een lastige speler. Maakt het hoog geplaatste spelers vaak wel moeilijk met zijn harde spel.
Botic gaat niet spelen vandaagquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Botic komt na Korda, en Brouwer na Tsitsipas. En dan Tallon na een dames potje die ze ineens voor zijn wedstrijd gepropt hebben.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:32 schreef monkyyy het volgende:
Die service-volleys werken wel redelijk tegen Djoko
Als ie nou es begint met fuchs een keer te breken. Heeft in de hele wedstrijd nog geen een breakpoint gehadquote:
Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieusquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
Jasmine Paolini pakt de tiebreak van Kvitova. 1-1 !!
Kan er niets aan doen, maar ik gun het Kvitova nooit zo. Hele lieve vrouw volgens mij, maar haar uitstraling en spel trekt mij niet.
Stukje Czech Casting genot.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieus
Stukje competitievervalsing.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Het schema is wel heel scheef zo met spelers die al klaar zijn met ronde 2, terwijl andere spelers nog niet eens begonnen zijn met ronde 1
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.quote:
Ja, denk eigenlijk hetzelfde. Misschien 3-1 3-1. Hopen op setje voor Brouwer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.
Wat verwachten jullie van Botic en Brouwer? Ik denk 3-1 en 3-0. Allebei eruit.
T woord flapdrol is zo ong voor botic uitgevondenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Terug gebroken tot 4-4 met kansen voor de set.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef Arizona het volgende:
WaWa door, hij mag na de volgende ronde pas naar huis.
Een mens mag dromenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijd
Op zich wel lekker geknokt dit keer, ook al maakt ie het juist zichzelf zo moeilijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |