Leuk hè, zo'n taxirit op kosten van de treinquote:Op maandag 26 juni 2023 01:12 schreef derLudolf het volgende:
Zo, weer thuis. Taximeter gaf uiteindelijk ¤228 aan. Daarna moest ie nog 60km, dus komt nog wel ¤170 bij.
Hoe gaat dat in NL? Hier zijn amper loketten meer en zondagavond 22:30 zal er zeker niemand zijn om je te helpen, denk ik?quote:Op maandag 26 juni 2023 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk hè, zo'n taxirit op kosten van de treinEn vaak nog sneller thuis ook.
Er staan van die palen op het station waarmee je contact kan krijgen met de klantenservice en die regelen dan de taxi voor je.quote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef derLudolf het volgende:
Hoe gaat dat in NL? Hier zijn amper loketten meer en zondagavond 22:30 zal er zeker niemand zijn om je te helpen, denk ik?
Na Terugrit met Barrel na de LSBBQ ging de trein vanuit DH niet verder dan Leiden. Nachttrein ging ook niet. Er waren toen mannetjes die er waren en bestelden via de centrale allerlei taxibusjes. Alleen die naar Haarlem was de laatste die kwamquote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in NL? Hier zijn amper loketten meer en zondagavond 22:30 zal er zeker niemand zijn om je te helpen, denk ik?
Hahha, eigenlijk hoort je username hier bij te staanquote:
+1quote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het kort: ik ben dronken mannen wel zo beu
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahha, eigenlijk hoort je username hier bij te staan![]()
Iets als zucht, gelukkig is het ..
ghhehehequote:Op maandag 26 juni 2023 08:27 schreef Tuindier het volgende:
Koeler
![]()
Vanavond een proeftraining bij een sportschool in de buurt. Ik vind het eigenlijk te duur, maar ga het toch maar een kans geven. Dat is een van de weinig dingen die ik mis sinds ik verhuisd ben van stad -> dorp.
@:Barreltje Heb je eigenlijk al wat anders in de pipeline?
Hier ook thuiswerkdag.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:44 schreef fietsie het volgende:
Thuiswerkdag.
Koffie, ventilator, ramen open.
Amazon, FC Moto.de, vergeet ik ng wat ?
Waarom/waarover maak je je druk?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:10 schreef Troel het volgende:
Ow en wel leuk nieuws. We hebben een leuke camping geboekt. Een gedeelte van mijn vakantie gaan we met zijn drietjes (nouja, lees mijn jongens) in de tent in de tuin van mijn vriend staan (ik heb me opgeofferd om in zijn bed te gaan slapen). En ik maak me er nu al druk over ondanks dat ik weet dat ik niet moet doen en dat het niet nodig is. Maar ik krijg het niet uit mijn systeem.
Allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |