SPOILER: De VragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog dingen om over na te denken?
- Tellen gebeurt zoveel mogelijk automatisch via Excel, daarom de vraag om je aan het volgende format te houden:
1 Ja
2 Nee
3 Tadej Pogacar
4 Jumbo-Visma
Ofwel: Haal de vraag weg, laat het nummer staan, en zet er je antwoord bij.
- Probeer spatiegebruik te beperken (vooral aan het eind van je antwoord), want ik kan het niet zo makkelijk zien en de sheet gaat je antwoord fout rekenen
- Schrijf namen volledig uit. Hierbij kun je gebruik maken van de startlijst van Stephan: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/startlist
- Graag geen accentjes of dergelijke op de naam. Het is gewoon Lukasz Owsian of Tadej Pogacar. Aangezien de helft dat toch vergeet of niet doet zorgt dat weer voor minder gedoe
- Ook teamnamen bij voorkeur zoals op PCS staat, dan weet je zeker dat het goed gaat. Maar ik kan me wel voorstellen dat een foutje daar zo gemaakt is, dus daar zal ik op controleren.
- Verder mogen antwoordposts in een spoiler
Als laatste: Omdat de startlijst nog onvolledig is behoud ik het recht om tot mrgen 23:59 de vragen aan te passen, uiteraard alleen als iemand uit de vraag niet meer zou starten. Mocht dit gebeuren, dan krijgt uiteraard iedereen die al heeft ingevuld een mention.
Hall of fame:
2022 - Wimderon
2021 - ijs_beer
2020 - winaar nooit bepaald
2019 - Sherlock_Holmes
2018 - Sherlock_Holmes
2017 - Kon ik niet vinden
2016 - Niet georganiseerd
2015 - Immersdebestebob
2014 - Kon ik niet vinden
2013 - thiemo16
2012 - Panthera
2011 - TheArt
2010 - Niet georganiseerd
2009 - Dpadnul
2008 - Gillingham
[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 27-06-2023 10:35:18 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh, dat is een oude versie.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
De keuzemogelijkheden bij vraag 26 ontbreken.
26 Wie eindigt er hoger in het ploegenklassement:
quote:8 Finisht Greg van Avermaet minimaal één keer in de top 3?
Die had ik niet verwacht. Ik gooi er zo een andere naam neer.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Vraag 8 is inmiddels ook ingehaald door de tijd
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze discussie hebben we nooit eerder gehad, maar wat mij betreft niet. Uiteraard ligt dit dus wel anders in tijdritten, daar gelden de tijdritkampioenen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef Quazier2 het volgende:
11 Worden minimaal 4 ritten gewonnen door een renner in een kampioenstrui (NK/EK(/WK maar die doen niet mee)?
Moet de renner op dat moment de kampioenstrui dragen? Als in, stel hij rijdt op dat moment in geel/wit/groen/bollen telt hij dan nog mee?
Ter verduidelijking, als bijvoorbeeld Pogacar wint in de gele trui telt hij wel mee? (Of juist niet)?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we nooit eerder gehad, maar wat mij betreft niet. Uiteraard ligt dit dus wel anders in tijdritten, daar gelden de tijdritkampioenen.
Als Fred Wright wint in de bollentrui dan telt hij mee!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, als bijvoorbeeld Pogacar wint in de gele trui telt hij wel mee? (Of juist niet)?
misschien heb je wel een vooruitziende blik en krijgt Jakobsen een snotneusquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik Merlier, die duidelijk de Tour niet rijdt, er tussen staan?![]()
![]()
Dat moest dus Jordi Meeus zijn, maar die krijgen jullie van mij kado, alleen Philipsen of Van Aert dus.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
heeft Hans zijn Sponsornaam veranderd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door McGrath op 28-06-2023 08:17:20 (Powless is toch niet vernoemd naar Mandela) ]
54 Bora - Gransrohequote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 30-06-2023 22:16:47 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Wielerprono 2014, 2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies op tijd toch?Citius, Altius, Fortius.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mattias_Skjelmose_Jensenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:35 schreef crv het volgende:
De tour site klopt ook geen reet van
Volgens hen doet bij lidl-trek Jensen mee ipv Skjelmose
En dacht dat er nog een niet klopte
Lekker handig als je de uitslagen daar wegkopieert
Ah dat wist ik niet…. Lekker handigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mattias_Skjelmose_Jensen
Ja die iddquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef Felagund het volgende:
En (Jonas) Gregaard = (Jonas Gregaard) Wilsly
Bedankt voor de tipquote:
zelfs in de Uitslag van etappe 1 op de toursite staat Wilslyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef Felagund het volgende:
En (Jonas) Gregaard = (Jonas Gregaard) Wilsly
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het was de bedoeling dat dat etappe 6 wasVerdomme.
Volgend jaar die vraag maar zo doen, dan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 Wordt er minimaal een etappe gewonnen door een niet-Europese renner? Ja
quote:
en nu Woods ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:39 schreef crv het volgende:
3 hebben we natuurlijk ook al
3 Wordt er minimaal een etappe gewonnen door een niet-Europese renner?
--> Ja, Jai Hindley (AUS)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 4% gewijzigd door crv op 20-07-2023 19:52:00 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Dit had ik niet gezien, alleen niet het gevoel dat het nog zo positief staatquote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een korte tussenstand. (Alleen volledig beantwoorde vragen geteld) Het is:
McGrath 18
Sherlock_Holmes 17
Chiappucci 16
Pepersaus 16
Heywoodu 15
lytsewiete 15
Mansjester 15
noodgang 15
Timmeehh 15
crv 13
Devolder 13
hjansen2016 13
Momo 13
Pistolero 13
Sdivad 13
Coppi 12
DomboHetOlifantje1 12
Mexicanobakker 12
Pino112 12
UIO-AMS 12
wimderon 12
Faraday01 11
Aguero 10
DiegoFuser 10
ijs_beer 10
Starflyer 9
Felagund 8
H.Vviv 8
skysherrif 8
capuchon_jongen 7
DeLuna 5
als dat klopt dan is vraag 50:quote:Op zondag 23 juli 2023 22:09 schreef McGrath het volgende:
@:crv https://www.procyclingsta(...)023/teams/prizemoney dit misschien?
Leuk om te zien. Ben wel benieuwd naar hoe het prijzengeld is opgebouwd. Grappig ook dat je het per renner kan inzien. Nou ja, de top 100 verdieners dan toch.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:09 schreef McGrath het volgende:
@:crv https://www.procyclingsta(...)023/teams/prizemoney dit misschien?
En goed om te weten dat DSM niet eens één van hun eigen fietsen kunnen kopen met het geld dat ze verdiend hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuk om te zien. Ben wel benieuwd naar hoe het prijzengeld is opgebouwd. Grappig ook dat je het per renner kan inzien. Nou ja, de top 100 verdieners dan toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd @H.Vviv en bedankt @Mexicanobakker en @crvNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast een dienstmededeling: ik ga de nostradamus dit jaar skippen qua vragen. Met punten rekenen wil ik nog wel helpen als iemand anders hem pakt.
Nice.quote:
Antwoord was nul geweest danquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:49 schreef crv het volgende:
Heb geprobeerd een voorstel te maken op basis van vorig jaar
Zit mobiel in ziekenhuis dus gaat klote en er moeten nog vragen aangepast wodenIk heb de volgende vragen uit je voorstel aangepast/ingevuld met namen, zodat het naar mijn idee geen eentonige antwoorden worden en er niet te veel dezelfde naam herhaald wordt door de verschillende vragen heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 Wint dsm-firmenich PostNL een etappe?
15 Haalt Mathieu van der Poel de top 10 in Rimini (Etappe 1)?
16 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Adam Yates, Joao Almeida of Juan Ayuso?
17 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Matteo Jorgenson, Felix Gall of Egan Bernal?
18 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Remco Evenepoel, Carlos Rodriguez, Simon Yates of Tom Pidcock
19 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Aleksander Vlasov of Jai Hindley?
20 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Derek Gee, Oier Lazkano of Laurens De Plus?
21 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Wout Poels of Romain Bardet?
22 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Richard Carapaz, Jonas Vingegaard, Primoz Roglic of Neilson Powless?
23 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Frank van den Broek, Wilco Kelderman, Bart Lemmen of Mathieu van der Poel?
24 Wie eindigt er hoger in het puntenklassement: Arnaud de Lie, Dylan Groenewegen of Sam Bennett?
25 Wie eindigt er hoger in het puntenklassement: Michael Matthews, Biniam Girmay of Bryan Coquard?
26 Wie eindigt er hoger in het ploegenklassement: Bahrain - Victorious, BORA - Hansgrohe, Visma-Lease a Bike of INEOS Grenadiers
27 Wie eindigt hoger in de eerste etappe: Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Magnus Cort of Giulio Ciccone?
28 Wie eindigt het hoogste in etappe 18? Matej Mohoric of Bean Healy?
29 Wie eindigt het hoogste in etappe 7: Tim Wellens, Nelson Oliveira of Bruno Armirail?
30 Wie eindigt het hoogste in etappe 16: Mark Cavendish, Fabio Jakobsen of Phil Bauhaus?
36 Welke renner uit de Benelux eindigt het hoogst in het algemeen klassement?
38 Eindigt er een ploeg die niet Visma-Lease a Bike, UAE Team Emirates, Ineos Grenadiers of Red Bull - Bora - Hansgrohe heet met 3 of meer renners in de top 30 van het algemeen klassement?
46 Wie zit er in de eerste kopgroep die meer dan een minuut voorsprong heeft op het peloton in deze Tour de France?
58 Hoe vaak haalt Marijn van den Berg de top 10 in een etappe?
Helemaal prima als je nog weer wat wil wijzigen of toevoegen en dan zou ik zeggen: open het topic waarin geantwoord kan worden zsm en tag eventueel de mensen die vorig jaar meededen en die @Mexicanobakker vorig jaar heeft getagd in dit topic.
Primaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de volgende vragen uit je voorstel aangepast/ingevuld met namen, zodat het naar mijn idee geen eentonige antwoorden worden en er niet te veel dezelfde naam herhaald wordt door de verschillende vragen heen:
4 Wint dsm-firmenich PostNL een etappe?
15 Haalt Mathieu van der Poel de top 10 in Rimini (Etappe 1)?
16 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Adam Yates, Joao Almeida of Juan Ayuso?
17 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Matteo Jorgenson, Felix Gall of Egan Bernal?
18 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Remco Evenepoel, Carlos Rodriguez, Simon Yates of Tom Pidcock
19 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Aleksander Vlasov of Jai Hindley?
20 Wie eindigt er hoger in het algemeen klassement: Derek Gee, Oier Lazkano of Laurens De Plus?
21 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Wout Poels of Romain Bardet?
22 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Richard Carapaz, Jonas Vingegaard, Primoz Roglic of Neilson Powless?
23 Wie eindigt er hoger in het bergklassement: Frank van den Broek, Wilco Kelderman, Bart Lemmen of Mathieu van der Poel?
24 Wie eindigt er hoger in het puntenklassement: Arnaud de Lie, Dylan Groenewegen of Sam Bennett?
25 Wie eindigt er hoger in het puntenklassement: Michael Matthews, Biniam Girmay of Bryan Coquard?
26 Wie eindigt er hoger in het ploegenklassement: Bahrain - Victorious, BORA - Hansgrohe, Visma-Lease a Bike of INEOS Grenadiers
27 Wie eindigt hoger in de eerste etappe: Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Magnus Cort of Giulio Ciccone?
28 Wie eindigt het hoogste in etappe 18? Matej Mohoric of Bean Healy?
29 Wie eindigt het hoogste in etappe 7: Tim Wellens, Nelson Oliveira of Bruno Armirail?
30 Wie eindigt het hoogste in etappe 16: Mark Cavendish, Fabio Jakobsen of Phil Bauhaus?
36 Welke renner uit de Benelux eindigt het hoogst in het algemeen klassement?
38 Eindigt er een ploeg die niet Visma-Lease a Bike, UAE Team Emirates, Ineos Grenadiers of Red Bull - Bora - Hansgrohe heet met 3 of meer renners in de top 30 van het algemeen klassement?
46 Wie zit er in de eerste kopgroep die meer dan een minuut voorsprong heeft op het peloton in deze Tour de France?
58 Hoe vaak haalt Marijn van den Berg de top 10 in een etappe?
Helemaal prima als je nog weer wat wil wijzigen of toevoegen en dan zou ik zeggen: open het topic waarin geantwoord kan worden zsm en tag eventueel de mensen die vorig jaar meededen en die @:Mexicanobakker vorig jaar heeft getagd in dit topic.
TDF / Nostradamus 2024 #1quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef crv het volgende:
Ik kan enkel niet openen en mentionen, is mobiel een enorm geklooi.
Ben gister geopereerd
Ik ben vanaf dinsdag hopenlijk weer thuis en kan dan mijn sheet aanpassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |