Bottomline wil je helemaal niets wat enige inspanning kost of waarbij je naar jezelf moet kijken. Je vindt jezelf zielig en zit volop in de slachtofferrol. Tja dat is een keuze, wel een keuze waar je zelf vooral last van hebt.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:23 schreef sirdanilot het volgende:
@:karr-1 ik zoek iets van carrière advies want ik weet dus niet wat ik kan doen qua werk.
Ik wil best "aan mezelf werken " maar ik ga geen 80 euro per sessie betalen aan een Ierse nutteloze psycholoog. Ik heb echt iets nodig wat veel gerichter is.
Ja haha. Ben je zo dom? Je kunt als je goed bent snel meer geld verdienen als programmeur.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:31 schreef sirdanilot het volgende:
@:Farenji ik kan best leren programmeren. Maar het startsalaris voor een junior developer is niet meer dan 40 duizend euro. Ik verdiende bij mijn laatste baan 55 duizend euro en daarbovenop nog sales commissie. Ik zie dus de kosten baten analyse en die valt bij programmeren niet zo gunstig uit.
Je bent gewoon een luie flikker.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:31 schreef sirdanilot het volgende:
@:Farenji ik kan best leren programmeren. Maar het startsalaris voor een junior developer is niet meer dan 40 duizend euro. Ik verdiende bij mijn laatste baan 55 duizend euro en daarbovenop nog sales commissie. Ik zie dus de kosten baten analyse en die valt bij programmeren niet zo gunstig uit.
Staar je niet zo blind op hoeveel geld je verdient. Kijk vooral naar wat je kunt en wat je leuk vindt en of je dat kunt doen op een plek waar je dat wilt doen.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:50 schreef sirdanilot het volgende:
@:Lienekien voor mijn vakantie op veel sales functies gesolliciteerd maar helaas mocht het tot op heden niet baten.
Ik zat ook te denken om een opleiding leraar Engels als tweede taal te volgen. Dan ferdien ik ook heel weinig maar ik kan dat wel in Thailand doen. Ik kan ook naar een land waar dit iets meer verdient zoals China alleen het probleem is dan natuurlijk Xi Jing Ping.
Dat lijkt me ook als je al jaren in Ierland woont, ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met Engelse les geven kan je misschien wel direct beginnen.
Want? In Thailand op vakantie gaan is fout?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Als je in het onderwijs gaat werken, vergeet dan bij je sollicitatie vooral niet je liefde voor vakanties in Thailand te vermelden.
Je verdient genoeg als docent.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:50 schreef sirdanilot het volgende:
@:Lienekien voor mijn vakantie op veel sales functies gesolliciteerd maar helaas mocht het tot op heden niet baten.
Ik zat ook te denken om een opleiding leraar Engels als tweede taal te volgen. Dan ferdien ik ook heel weinig maar ik kan dat wel in Thailand doen. Ik kan ook naar een land waar dit iets meer verdient zoals China alleen het probleem is dan natuurlijk Xi Jing Ping.
Dit!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:05 schreef Bucketlist het volgende:
Je moet echt loslaten dat je ooit meer verdiende. Uit je sollicitaties blijkt dat men je niet zal aannemen op dat salaris. Misschien kan je er wel weer naar toe groeien. Ik vind ook dat je achterlijk praat over Ierse psychologen.
Ik denk dat je persoonlijkheid het is wat je het meeste in de weg zit. Ga voor jezelf eens na waarom je zoveel weerstand op roept bij mensen. Kijk hoe je daar aan kan werken.
Als je als een local leeft, die niet rijk is, 500e a 750e tops denk ik. Maar dan is het wel heeeel basicquote:Op zondag 25 juni 2023 18:19 schreef wizkays het volgende:
Hoeveel geld minimaal heb je nodig per maand om van te leven in Thailand en dan heb ik het over de vaste lasten zonder leuke dingen?
Eerste deel: volledig eensquote:Op zondag 25 juni 2023 12:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Volgens mij focus je je veel te veel op het salaris. Van 2000 kun je best rondkomen in portugal, en je kan vast ook doorgroeien. Hoe hoger het salaris, hoe kutter het werk, geldt vaak ook wel.
Je spreekt Nederlands. Je bent iemand uit onze cultuur.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:57 schreef sirdanilot het volgende:
@:-Sigaartje welke Java certificaten moet ik dan halen ? En als ik dat kan kan iemand uit India die maar 10 procent wil verdienen dan wat ik verdien dat ook. Wat onderscheidt mij van Rajit uit India ?
Klopt maar blijf dan wel daar, parasieten hebben wij al genoeg hier.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:06 schreef Janneke141 het volgende:
Maar als je niet wil werken, dan doe je het toch gewoon niet? Niemand die je tegenhoudt.
Als jij zo topper bent die je zegt te zijn, dan had je bij 80% gehoord die wel hun baan heeft gehouden.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:13 schreef sirdanilot het volgende:
@:Droopie als ik dat inkomen niet waard was, waarom verdiende ik dat dan ? Ik heb namelijk gewoon een sollicitatiegesprek gedaan voor die baan destijds en ben na meerdere rondes aangenomen. Ik heb zelfs na een jaar nog een loonsverhoging gekregen ook. Dus hoe zou het dan mogelijk zijn dat ik dat loon niet waard was destijds ? Waarom zou ik een stap terug moeten doen? Ik vind dat nogal een vreemde uitspraak. Je bent ook niet de enige die dit heeft gezegd. Ik denk dat ik wel degelijk dat loon waard was anders had men mij namelijk nooit aangenomen.
Maar uh, als dit echt is wat je wil: wat denk je ervan om een rijke vent te zoeken?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef sirdanilot het volgende:
Ik mis het werkende leven absoluut niet. Een mens hoort niet te werken op kantoor of thuis achter laptopje.
Dat is ook werkquote:Op zondag 25 juni 2023 21:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar uh, als dit echt is wat je wil: wat denk je ervan om een rijke vent te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |