Ja ik heb er zin inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Je hebt al flink wat in de afterparty gezet, leuk
Ga ik zo doen. In ieder geval iets Spaans, want we hebben nog geen Spaanse inzending gehoord vanavond. Ik denk aan een klassieker!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Je mag er ook nog wat nummers ingooien Billie
Ik vind Gustaph wel een leuke afsluiter. Als we die als laatste gebruiken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. In ieder geval iets Spaans, want we hebben nog geen Spaanse inzending gehoord vanavond. Ik denk aan een klassieker!
Het is zo'n winnend liedje wat je vergeet, totdat je em hoort en dan denk je: "Wat is dit toch ontzettend mooi". daarna vergeet je het weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou nu nog steeds hoog kunnen eindigen.
Het werkt erg goed. Leuk lied zeg. *danst*quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Mijn winnaar van San Remo dit jaar
Een contrast met Marija maar in 2007 kwam Verka ook na Marija. Er zijn gekkere contrasten geweest
Daar zit een mooi verhaal achter?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hehe dat was de vriend van de presentatrice van die avond. Dat was nog een klein ophefje
Een beetje ophef in San Remo. Ik mag die gast wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar zit een mooi verhaal achter?
Ik heb tot nu toe:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Hoe staat het met de playlist voor de afterparty Billie?
Eg a Lif is mooi, maar niet echt een afsluiter. Ik heb er nog een muntje ingegooid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe:
Vandaag in de afterparty van 1960:
Zdob si Zdub - So Lucky (Moldaviė 2011)
Pinguini Tattici Nucleari - Ringo Starr (Italiė voorronde 2020)
Nadav Guedj - Golden Boy (Israel 2015)
Manel Navarro - Do It For Your Lover (Spanje 2017)
Sebalter - Hunter of Stars (Zwitserland 2014)
Clara Klingenström - Behöver Inte Dig Idag (Zweden voorronde 2021)
Joan Franka - You And Me (Nederland 2012)
Marija ¦erifović - Molitva (Serviė 2007)
Rosa Chemical - Made in Italy (Italiė voorronde 2023)
MaNga - We Could Be The Same (Turkije 2010)
Gustaph - Because of You (Belgiė 2023)
Eythor Ingi - Ég Į Lķf (IJsland 2013)
Fyr og Flamme!! Die had ik deze week nog in mijn hoofd en zong ik toen ik aan het stofzuigen was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eg a Lif is mooi, maar niet echt een afsluiter. Ik heb er nog een muntje ingegooid.
ja, lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Deze afterparty zou een ijzersterke ESF editie zijn
Ik vond het ook jammer dat hij het in een staartje hadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Hij is er in die 11 jaar wel op vooruitgegaan hoor. Dat lange haar staat em beter
Euhm, nee, nog niet. We waren om 21.00 uur begonnen, dat duurde tot 22.20. Als de afterparty langer moet duren, dan moeten we tot 23.40 (of 23.41) doorgaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Duurt onze afterparty nu langer dan 1960?
Dan moet ik nog even wat verzinnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Euhm, nee, nog niet. We waren om 21.00 uur begonnen, dat duurde tot 22.20. Als de afterparty langer moet duren, dan moeten we tot 23.40 (of 23.41) doorgaan.
Dat kunnen we wel doen?
Als we tot 23.41 door willen gaan, hebben we nu nog 2 of 3 liedjes nodig. We hebben nu tot 23.32, dan doen we Sandra Reemer, dan is het 23.35 en hebben we er dus nog minimaal twee nodigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Sluiten we hiermee af of gooien we nog een muntje erin?
Okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als we tot 23.41 door willen gaan, hebben we nu nog 2 of 3 liedjes nodig. We hebben nu tot 23.32, dan doen we Sandra Reemer, dan is het 23.35 en hebben we er dus nog minimaal twee nodigDoe jij er nog eentje? Dan doe ik er ook eentje.
Jij hebt vast lopen shinen, dus viel je opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'
We zaten ergens in de verte. Maar de zanger had vast wel een verrekijker mee
Ik zou oprecht niet weten wie de winnaar geweest zou zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag in de afterparty van 1960:
Zdob si Zdub - So Lucky (Moldaviė 2011)
Pinguini Tattici Nucleari - Ringo Starr (Italiė voorronde 2020)
Nadav Guedj - Golden Boy (Israel 2015)
Manel Navarro - Do It For Your Lover (Spanje 2017)
Sebalter - Hunter of Stars (Zwitserland 2014)
Clara Klingenström - Behöver Inte Dig Idag (Zweden voorronde 2021)
Joan Franka - You And Me (Nederland 2012)
Marija ¦erifović - Molitva (Serviė 2007)
Rosa Chemical - Made in Italy (Italiė voorronde 2023)
MaNga - We Could Be The Same (Turkije 2010)
Gustaph - Because of You (Belgiė 2023)
Eythor Ingi - Ég Į Lķf (IJsland 2013)
Fyr Og Flamme - Ųve Os På Hinanden (Denemarken 2021)
Pasha Parfeny - Lăutar (Moldaviė 2012)
Jedward - Lipstick (Ierland 2011)
Sestre - Samo Ljubezen (Sloveniė 2002)
Simon Mathew - All Night Long (Denemarken 2008)
Spinvis - Was (Poupée de cire poupée de son cover)
Jaguar Jonze - Little Fires (Australiė voorronde 2022)
Portion Boys - Samaa Taivasta Katsotaan (Finland voorronde 2023)
The Busker - Dance (Our Own Party) (Malta 2023)
Cezar - It's My Life (Roemeniė 2013)
Nicole & Hugo - Baby, Baby (Belgiė 1973)
Sandra Reemer - The Party Is Over (Nederland 1976)
Marija op 1, MaNga op 2. The Busker zou weer onterecht laag geėindigd zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou oprecht niet weten wie de winnaar geweest zou zijn
Dat vind ik een goed idee!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef NailQueen het volgende:
Zou ik anders in SC vragen wie de winnaar zou zijn?
En was dit wel in Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:04 schreef Sableheart het volgende:
Aan de Amsterdamse Grachten is geen songfestivallied?
Daar is gewoon eerlijk om geloot, toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:06 schreef sportfreak het volgende:
Is er eigenlijk flink ruzie gemaakt om te bepalen welke winnaar het uiteindelijk zou mogen organiseren?
Het nummer dat nu komt vind ik de leukste verrassing van alle edities die ik heb meegekekenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Dit songfestival heb ik eerder met jullie teruggezien. Ik weet nog dat Sableheart heel gelukkig was met de winnaar en dat het een van zijn all-time favorieten is. Sindsdien draai ik het winnende nummer ook nog geregeld
Erg leuk, inderdaad!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het nummer dat nu komt vind ik de leukste verrassing van alle edities die ik heb meegekeken
Hij is goed oud geworden.quote:
5 op 12 is veel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
Zou dit trouwens de editie met procentueel de meeste Franstalige liedjes zijn?
Ieder land 2 liedjes, 4 van de 7 landen waren (deels) Franstalig, dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JemigDe Franse taal is een stuk mooier als je em minder vaak hoort.
In 2022 was de Franse taal erg mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, er deden toen 7 landen mee waarvan vier franstaligquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mij betreft toch wel de beste Welshe inzending allertijden.
Nederland heeft ook nooit iets Friestaligs ingezonden en Spanje heeft nooit iets in het Catalaans ingezonden. Er heeft trouwens wel een Nederlander in het Catalaans gezongen op het songfestival. Dat dan wel weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.
In het Schots en Iers ook niet toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.
Da's waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In het Schots en Iers ook niet toch?
Ik zou wel moeten zoeken, moet ik bekennen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland heeft ook nooit iets Friestaligs ingezonden en Spanje heeft nooit iets in het Catalaans ingezonden. Er heeft trouwens wel een Nederlander in het Catalaans gezongen op het songfestival. Dat dan wel weer.
Ik ben benieuwd of er iemand hier weet over wie ik het heb, zonder op te hoeven zoeken.
Ik zal haar zo in de afterparty zettenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten zoeken, moet ik bekennen.
Ierland heeft 1x iets in het Iers gestuurd. Die werd bijna laatste. Dat vond Ierland zo erg dat ze het daarna nooit meer geprobeerd hebben. Het is een leuke inzending . Erg ondergewaardeerd vind ik .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In het Schots en Iers ook niet toch?
Ik geef zijn zoon ook een goede kans hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Deze gast heeft potentie. Ik denk dat dit wel een grote gaat worden.
Oja Andorra deed ook nog meequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal haar zo in de afterparty zetten
Ierland 6quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou je dit vertalen naar de 10 punten die we mogen geven?
Die hebben de internationale codes, dat is toch meer dan voldoende?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef sportfreak het volgende:
Handig voor ons dat de namen van de landen gewoon in het Nederlands op de scoreboard staan, maar of de rest van de Europa dit ook vindt?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In 1998 zag ze er bij haar tweede zege een stuk ouder uit inderdaad.
Wel bij 2010?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een redelijke poging, maar de kwaliteit wisselde erg.
Ok. 1970 had wel een aantal leuke artiesten met o.a Ben Cramer, Saskia&Serge, Sandra Reemer en Bonnie St. Claire. Geen idee wat de kwaliteit van de liedjes was trouwens.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een redelijke poging, maar de kwaliteit wisselde erg.
I.p.v. een ESF dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele show kijken, en 2010 was al een stuk langer dan dit.
Ik zou meekijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat klinkt riskant, maar als er veel vraag naar is...
Ik ben wel een beetje verrast hoor en had meer van je verwachtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Sableheart het volgende:
Ok, halve finale 2005, dan ben ik niet verrast dat ik dat niet uit mijn hoofd wist.
We kijken hier nooit halve finales terug, en ik ben pas in 2009 begonnen het ESF te kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje verrast hoor en had meer van je verwacht
Ja, ik houd hiervanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef Sableheart het volgende:
Dit voelt voor mij als een typisch overgeproduceerd Zweeds liedje, maar blijkbaar ziet iemand hier dat anders?
Doe je mee?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
En NailQueen wil dit liedje graag met de karaoke doen
Ik zou niet weten welk Nederlands artiest dit zou kunnen doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Zoiets zou Nederland ook in moeten sturen.
Shirma Rouse?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welk Nederlands artiest dit zou kunnen doen
jullie hebben 2 minuten tot de party over isquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Zet je er nog iets in? Anders is de afterparty zo voorbij.
Zet er maar gerust meer inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Zet je er nog iets in? Anders is de afterparty zo voorbij.
Altijd goed toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin in Käärijä maar ik vind hem niet passen in dit rijtje
Dju, geen ideequote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week hadden we de langste afterparty ooit. Hoe lang gaat het deze keer duren?
Het zijn alleen maar beukers vanavond, NailQueen. Geen enkele pauze om even tot rust te komen, heerlijk hoor.quote:
Ja, dat heeft ze een mooie notering gekost.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond dit alleen niet echt een opener. Ik had Portugal laten openen.
Ik denk dat bijv. een Chef'Special het ook vernacheld had met de vocals.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Als Nederland dit had ingestuurd, dan waren we niet naar de finale gegaan. We hadden de staging zo vernacheld.
Maar die kunnen heel goed Engelsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat bijv. een Chef'Special het ook vernacheld had met de vocals.
Vooral de singer speaks erg goed English.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar die kunnen heel goed Engels
Wat waren we toen allemaal zuur dat Spanje voor Slomo ging... Ze hebben wel de juiste keuze gemaakt.quote:
Ik heb verder ook geen video's meer klaar staan. Tenzij jij er nog een muntje in wil gooienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Owja. Het songfestival duurde 1 uur en 14 minuten, geloof ik. Dat betekent dat we over een minuut langer met de afterparty bezig zijn.
Ik ga niets meer toevoegen en vind het ook wel goed zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb verder ook geen video's meer klaar staan. Tenzij jij er nog een muntje in wil gooien
Anders vind ik dit ook een mooie aflsutier
Sableheart is ondertussen in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga niets meer toevoegen en vind het ook wel goed zoDan hebben we net wel/net niet het record verbroken van vorige week.
Met deze muziek? Onmogelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart is ondertussen in slaap gevallen
Allora! Mijn laatste biertje valt tegenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog helemaal een Allora gezegd
Dus bij deze: Allora!
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart is ondertussen in slaap gevallen
Ja we hebben er zin inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.
kijk je dan ook van te voren welke liedjes nog komen? Deze had je op zich nog wel kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.
The Party Is Over Now en Sestre beiden 2 keer. The Party Is Over gaat zo voor de derde keer op.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer hebben we nu het vaakst gedraaid in de afterparty, Billie?
een beetje. Het is vooral dat ik er iets anders naast aan het lezen ben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
kijk je dan ook van te voren welke liedjes nog komen? Deze had je op zich nog wel kunnen verwachten
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaardquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Party Is Over Now en Sestre beiden 2 keer. The Party Is Over gaat zo voor de derde keer op.
We houden dit ook pas voor de derde keer bij
Dan staat Sestre op 1, maar ik weet niet of er meer op 1 staan. Ik houd de stats alleen op de avond bijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaard
Ik zou haar vanuit traditie inderdaad niet willen missen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaard
Wat was de playlist van deze avond?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan staat Sestre op 1, maar ik weet niet of er meer op 1 staan. Ik houd de stats alleen op de avond bij
Dat had ik ook niet verwacht. Leuk!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Niet verwacht dat we het record van vorige week gingen verbreken maar het is gelukt
Ik gok dat Käärijä hier ook de winnaar was geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag in de afterparty van 1970:
Paradise Oskar - Da Da Dam (Finland 2011)
Gianni Morandi - Apri Tutte le Porte (Voorronde Italiė 2022)
Marian van de Wal - La Mirada Interior (Andorra 2005)
Sandi Jones - Ceol an Ghrį (Ierland 1972)
Datner and Kushnir - Shir Habatlanim (Israel 1987)
Dschinghis Khan - Dschinghis Khan (Duitsland 1979)
Frans - If I Were Sorry (Zweden 2016)
Bobbysocks - La Det Swinge (Noorwegen 1985)
Pongo and Tristany - Dégrį.dź (Voorronde Portugal 2022)
Dino Merlin - Love In Rewind (Bosniė & Herzegovina 2011)
Novi fosili - Ja sam za ples (Joegoslaviė 1987)
Bojana Stamenov - Beauty Never Lies (Serviė 2015)
Daši og Gagnamagniš - Think About Things (IJsland 2020)
La Rappresentante di Lista - Ciao Ciao (Voorronde Italiė 2022)
Montaigne - Technicolour (Australiė 2021)
Circus Mircus - Lock Me In (Georgiė 2022)
Käärijä - Cha Cha Cha (Finland 2023)
Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar (Oostenrijk 2023)
Go_A - Shum (Oekraļne 2021)
Voyager - Promise (Australiė 2023)
Lake Malawi - Friend of a Friend (Tsjechiė 2019)
Rayden - Calle de la llorerķa (Voorronde Spanje 2022)
Minicat - Ai Coraēćo (Portugal 2023)
Koza Mostra feat. Agathon Iakovidis - Alcohol Is Free (Griekenland 2013)
Luca Hänni - She Got Me (Zwitserland 2019)
Stefan - Hope (Estland 2022)
Sandra Reemer - The Party Is Over (Nederland 1976)
Zeker. En Andorra laatstequote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gok dat Käärijä hier ook de winnaar was geweest.
Ik heb het even afgewacht, diezelfde conclusie getrokken en een dvd opgezetquote:
Geen probleem. Stiekem had ik wel zin in een afterparty, maar die bewaar ik dan wel. Dan wordt het een Netflix avondjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het even afgewacht, diezelfde conclusie getrokken en een dvd opgezet
Anders post ik hier wel wanneer mijn dvd klaar is. Dat er geen party is betekent niet dat we de afterparty moet missenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen probleem. Stiekem had ik wel zin in een afterparty, maar die bewaar ik dan wel. Dan wordt het een Netflix avondje
Zal ik hem anders om 22.30 of 23.00 uur starten? Dan kan ik nog even douchenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders post ik hier wel wanneer mijn dvd klaar is. Dat er geen party is betekent niet dat we de afterparty moet missen
Ik denk dat ik ergens daartussen klaar benquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zal ik hem anders om 22.30 of 23.00 uur starten? Dan kan ik nog even douchen
U mag uw verzoekjes alvast onder de deur schuiven
Die guilty pleasure is San Marino trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
De room is geopend. Ik start de afterparty om 23.00 uur!
https://w2g.tv/?r=zndxh8wtdjeuglbio7
Geef gerust je verzoekjes door. Ik heb het een beetje veelzijdig gehouden, van alles wat! De laatste is een guilty pleasure van mij
Eentje is mijn Xbox, op mijn telefoon was het makkelijker wat zinnigs in te vullen. Ik ben er dus tweequote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Sable, H_T, Mollie en wie is de mystery guest? Billie, ben jij dat?
Het is wel... eclectischquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:11 schreef Sableheart het volgende:
goed nummer, maar ik denk dat ze met Subwoolfer wel de juiste keuze hebben gemaakt.
Ik hoor liever dit dan Sheldon Rileyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Dreamer, in the sky. Dreamer, I won't be waisting your time!
Ik neem ook genoegen met Promisequote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Boh, Dreamer bij het grote songfestivalfeest
Mooi dat je het hebt opgemerkt. We hebben weer genoeg budget voor de lichteffecten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:23 schreef usagi414 het volgende:
Mooi al die lichteffecten @:NailQueen
En den vilda blijft zo mooi
Spanje of Portugal in elk geval niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar heb ik dit nummer gedraaid tijdens mijn vakantie in Kopenhagen. Dit past echt perfect bij Denemarken. Geen enkel ander land had dit kunnen inzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |