Altijd goed toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin in Käärijä maar ik vind hem niet passen in dit rijtje
Dju, geen ideequote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week hadden we de langste afterparty ooit. Hoe lang gaat het deze keer duren?
Het zijn alleen maar beukers vanavond, NailQueen. Geen enkele pauze om even tot rust te komen, heerlijk hoor.quote:
Ja, dat heeft ze een mooie notering gekost.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond dit alleen niet echt een opener. Ik had Portugal laten openen.
Ik denk dat bijv. een Chef'Special het ook vernacheld had met de vocals.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
Als Nederland dit had ingestuurd, dan waren we niet naar de finale gegaan. We hadden de staging zo vernacheld.
Maar die kunnen heel goed Engelsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat bijv. een Chef'Special het ook vernacheld had met de vocals.
Vooral de singer speaks erg goed English.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar die kunnen heel goed Engels
Wat waren we toen allemaal zuur dat Spanje voor Slomo ging... Ze hebben wel de juiste keuze gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |