Ierland 6quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou je dit vertalen naar de 10 punten die we mogen geven?
Die hebben de internationale codes, dat is toch meer dan voldoende?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef sportfreak het volgende:
Handig voor ons dat de namen van de landen gewoon in het Nederlands op de scoreboard staan, maar of de rest van de Europa dit ook vindt?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In 1998 zag ze er bij haar tweede zege een stuk ouder uit inderdaad.
Wel bij 2010?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een redelijke poging, maar de kwaliteit wisselde erg.
Ok. 1970 had wel een aantal leuke artiesten met o.a Ben Cramer, Saskia&Serge, Sandra Reemer en Bonnie St. Claire. Geen idee wat de kwaliteit van de liedjes was trouwens.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was een redelijke poging, maar de kwaliteit wisselde erg.
I.p.v. een ESF dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele show kijken, en 2010 was al een stuk langer dan dit.
Ik zou meekijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat klinkt riskant, maar als er veel vraag naar is...
Ik ben wel een beetje verrast hoor en had meer van je verwachtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Sableheart het volgende:
Ok, halve finale 2005, dan ben ik niet verrast dat ik dat niet uit mijn hoofd wist.
We kijken hier nooit halve finales terug, en ik ben pas in 2009 begonnen het ESF te kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje verrast hoor en had meer van je verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |