5 op 12 is veel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
Zou dit trouwens de editie met procentueel de meeste Franstalige liedjes zijn?
Ieder land 2 liedjes, 4 van de 7 landen waren (deels) Franstalig, dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JemigDe Franse taal is een stuk mooier als je em minder vaak hoort.
In 2022 was de Franse taal erg mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, er deden toen 7 landen mee waarvan vier franstaligquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mij betreft toch wel de beste Welshe inzending allertijden.
Nederland heeft ook nooit iets Friestaligs ingezonden en Spanje heeft nooit iets in het Catalaans ingezonden. Er heeft trouwens wel een Nederlander in het Catalaans gezongen op het songfestival. Dat dan wel weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.
In het Schots en Iers ook niet toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het VK is nog nooit zo dapper geweest om daadwerkelijk iets in het Welsh te sturen.
Da's waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In het Schots en Iers ook niet toch?
Ik zou wel moeten zoeken, moet ik bekennen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland heeft ook nooit iets Friestaligs ingezonden en Spanje heeft nooit iets in het Catalaans ingezonden. Er heeft trouwens wel een Nederlander in het Catalaans gezongen op het songfestival. Dat dan wel weer.
Ik ben benieuwd of er iemand hier weet over wie ik het heb, zonder op te hoeven zoeken.
Ik zal haar zo in de afterparty zettenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten zoeken, moet ik bekennen.
Ierland heeft 1x iets in het Iers gestuurd. Die werd bijna laatste. Dat vond Ierland zo erg dat ze het daarna nooit meer geprobeerd hebben. Het is een leuke inzending . Erg ondergewaardeerd vind ik .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In het Schots en Iers ook niet toch?
Ik geef zijn zoon ook een goede kans hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Deze gast heeft potentie. Ik denk dat dit wel een grote gaat worden.
Oja Andorra deed ook nog meequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal haar zo in de afterparty zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |