He, weer alarm!quote:
Moet ik me schamen?quote:
Oh goed om te weten!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Neuh ik kan van alles verwachten bij jullie
Wow wow ff chillquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh goed om te weten!
* El_Thijs rits openmaakt
Tuurlijk doe ik dat nietquote:
Doe maar snelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat niet
* El_Thijs weer dichtritst
Jij met je hihiquote:
Huhuquote:
"WIL KUT WIL KUT WIL KUT"quote:Op zondag 25 juni 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat voor geluid maakt die piemelalarm?
Uiteraard in hoog irritant toontje.quote:
Nu KUT wil.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Uiteraard in hoog irritant toontje.
Wie weet is het ook wel Puzzie's ringtone.quote:
Zal d'r eens bellen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet is het ook wel Puzzie's ringtone.
Puzziewuzzie!quote:
Ja ik ook.quote:
Ik was al een tijdje wakkerquote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 25 juni 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje wakkerzo meteen naar mijn kleindochter, die is vorige week drie jaar geworden in hun vakantie, dus ik wens jullie alvast een fijne dag
Tosti's hierquote:
Uit de oven? Of tosti-ijzer?quote:
Tosti-ijzerquote:
Met ham en kaasquote:
Heb de mijne al 6-7 jaar, doet het nog altijd!quote:Op zondag 25 juni 2023 13:59 schreef Canopus het volgende:
[..]
Met ham en kaas![]()
Ik moet ook maar weer eens zo'n ding aanschaffen.
Zo praat je niet over haar.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb de mijne al 6-7 jaar, doet het nog altijd!
Dat je zoiets weg krijgt... Brrr... Dapper van je.quote:
Lekker man. Wat uitjes erop en tussen een bruin bolletjequote:Op zondag 25 juni 2023 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat je zoiets weg krijgt... Brrr... Dapper van je.
Gezond zal het zeker zijn. Vind alleen de geur al genoeg om het te laten staan.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
Lekker man. Wat uitjes erop en tussen een bruin bolletje![]()
Nog gezond ook
Dat kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gezond zal het zeker zijn. Vind alleen de geur al genoeg om het te laten staan.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:07 schreef Canopus het volgende:
[..]
Er is wel meer eten wat stinkt, maar toch lekker is. Een ei bijvoorbeeld.
Een ei stinkt toch niet? Ja, als het rot is.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:07 schreef Canopus het volgende:
[..]
Dat kan.
Er is wel meer eten wat stinkt, maar toch lekker is. Een ei bijvoorbeeld.
Een gekookt ei stinkt echt. Zoek het maar eens op.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een ei stinkt toch niet? Ja, als het rot is.
Ik kook ze bijna dagelijks en heb me niet aan de geur gestoord in ieder geval. Altijd met smaak opgegetenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Een gekookt ei stinkt echt. Zoek het maar eens op.
Veel te warmquote:
Ik ook. Moet je eens een kamer binnenlopen waar iemand een ei heeft gegeten, dan ruik je het misschien wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kook ze bijna dagelijks en heb me niet aan de geur gestoord in ieder geval. Altijd met smaak opgegeten
Ruiken misschien wel, maar of ik het dan vind stinken, is een tweedequote:Op zondag 25 juni 2023 17:12 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik ook. Moet je eens een kamer binnenlopen waar iemand een ei heeft gegeten, dan ruik je het misschien wel.
Het is maar hoe je het zelf wilt benoemenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ruiken misschien wel, maar of ik het dan vind stinken, is een tweede
Een smakelijk ei!quote:Op zondag 25 juni 2023 17:14 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het zelf wilt benoemen
Het ei zelf is zeker smakelijkquote:
Pffff, heldquote:
Naar de kroeg?quote:
En terug!quote:
Vind dat nogal wat.quote:
Het waaide wel lekkerquote:Op zondag 25 juni 2023 20:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Viel nog best mee eik. Had zo 20 bij gekund.
Mja ligt er iff aan hoe zwaar de wind isquote:Op zondag 25 juni 2023 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar dan wind tegen is wel erg zwaar.
Was weer zeker 4 vandaag hier.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja ligt er iff aan hoe zwaar de wind is
Ja met wind tegen dus nietquote:Op zondag 25 juni 2023 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Owww![]()
Maar wel lekker gefietst![]()
Just voor fun?
Ja petje afquote:Op zondag 25 juni 2023 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja met wind tegen dus niet
Verder wel. Just for fun, en het lekkere weer, en bezig zijn.
Voor mij hoeft het ook niet het hele jaar, maar mag nog wel ff.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja petje afIk ben vooral moe van het weer
Snap ik, morgen schijnt het wat minder warm te worden , maar ik snap dat de meesten blij worden van dit weerquote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet het hele jaar, maar mag nog wel ff.
25 graden plzquote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik, morgen schijnt het wat minder warm te worden , maar ik snap dat de meesten blij worden van dit weer
Ja weet ik veel, de meeste mensen zijn blij met die hittequote:
Snap ik ook wel, maar ook veel mensen nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, de meeste mensen zijn blij met die hitte
Klopt , en ik hoor bij die mensenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ook veel mensen niet
Nu hebben de mensen geluk die houden van hitte
Ja en ik ook, ik wil weer lagere temperaturenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja en ik ook, ik wil weer lagere temperaturen
WE ZIJN HET EENSquote:
Dit is een wonderquote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
WE ZIJN HET EENS
STOP HET PER- oh wacht, ik bedoel STOP DE PERSEN
Ik wou zeggen de hitte, maar die heb je zeker weten ook wel gevoeldquote:
Is zowat de mascotte van deze SCquote:
Jazeker nu net even pauze, zo weer verder en dan om 15 uur weer rustquote:
Net weer een mail de deur uit gedaan, nu achterover leunen.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net weer een mail de deur uit gedaan, nu achterover leunen.
Dadelijk nog een meeting, en dan is de dag weer om.quote:
En dan nog even lekker buiten zitten in de koelte.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk nog een meeting, en dan is de dag weer om.
Ramen open terwijl ik zit te gamenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan nog even lekker buiten zitten in de koelte.
Klinkt als een fijne avond.quote:
Ja, al zit ik tussendoor ook nog wat te lerenquote:
quote:
Vertel.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, al zit ik tussendoor ook nog wat te leren
Training/cursus ISTQB Usability Testing. Volgende week ergens examen plannenquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Training/cursus ISTQB Usability Testing. Volgende week ergens examen plannen
Dat plannen? Ja dat welquote:
Zoiets moet mij ook nog lukken.quote:
Nooit weg geweest tochquote:
Ha die Puzzie!quote:
quote:
Rinkelend?quote:
Ik zou best raar opkijkenquote:
Nou ik zou zelf ook raar opkijken grapjasquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou best raar opkijken
PuzziePiemel
Kijken we samen raarquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik zou zelf ook raar opkijken grapjas
Weer een steen door de ruiten?quote:
Nee, maar wel een hoop foutparkeerders vanochtendquote:
Topdag voor de boa's.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar wel een hoop foutparkeerders vanochtend
Was Offerfeest, dus ochtendgebedquote:
Pffff.... is daar niets tegen te doen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was Offerfeest, dus ochtendgebedWerd om 7 uur wakker van de speaker waar die oproep door kwam
Geen piemelalarm voor Thijs vandaagquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was Offerfeest, dus ochtendgebedWerd om 7 uur wakker van de speaker waar die oproep door kwam
Geen idee. Toen ik er wat van zei werden ze agressief terwijl ze er niet eens mochten staan. En dat is elke keer al zo geweest.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pffff.... is daar niets tegen te doen?
Kijk maar uit met dat volk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik er wat van zei werden ze agressief terwijl ze er niet eens mochten staan. En dat is elke keer al zo geweest.
Ja belachelijk is het soms. En maar roepen dat we tolerant moeten zijn. Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.quote:
Nou nou nou ,mijn schoondochter hoort officieel ook bij 'dat volk'quote:
Een hoop mensen zijn er klaar mee. Maar we mogen er niks van zeggen eh, want discriminatie enz.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja belachelijk is het soms. En maar roepen dat we tolerant moeten zijn. Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Zij is moslima?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou nou ,mijn schoondochter hoort officieel ook bij 'dat volk'
Maar geen moslima?quote:
Zij heeft met heel veel gebroken , heeft ook heel lang geen contact met haar familie gehad. Zij doet niets met geloof maar als je opgroeit in die cultuur ligt het allemaal wat ingewikkelderquote:
Geloof ik, maar ik doelde op die overlast gevende moslims. Geen bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft met heel veel gebroken , heeft ook heel lang geen contact met haar familie gehad. Zij doet niets met geloof maar als je opgroeit in die cultuur ligt het allemaal niet zo makkelijk
Dapper dat ze het gedaan heeftquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft met heel veel gebroken , heeft ook heel lang geen contact met haar familie gehad. Zij doet niets met geloof maar als je opgroeit in die cultuur ligt het allemaal wat ingewikkelder
Ja, dat lijkt mij zeker niet gemakkelijk.quote:
Slechte verliezers.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
Toch bizar dat het soms zo gaat. Je bent meteen een pariah.
Dat vooral.quote:
Nogal. Zo erg vasthouden aan je ideologie is best triest. Alsof de tijd heeft stilgestaan terwijl de rest van de wereld door is gegaan.quote:
En dan gaat het ten koste van de relaties die je hebt met je kinderen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal. Zo erg vasthouden aan je ideologie is best triest. Alsof de tijd heeft stilgestaan terwijl de rest van de wereld door is gegaan.
Soms vraag ik het me echt af of zulke mensen eer hoger hebben staan dan familie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gaat het ten koste van de relaties die je hebt met je kinderen.
Dat zeker en dat maakt het nog erger.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vraag ik het me echt af of zulke mensen eer hoger hebben staan dan familie.
Ik ben allergisch voor hooi.quote:
Geen bunnies voor jou dusquote:
Heb een bunny gehad. Een Franse hangoor genaamd Nijn.quote:
Franse Hangoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb een bunny gehad. Een Franse hangoor genaamd Nijn.
Nijn woonde onder de bonsai stellingen.quote:
Ahwquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nijn woonde onder de bonsai stellingen.Dan keek hij best schattig.
Was een lief knientje.quote:
Jammer is dat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs het gras ziet er momenteel uit als hooi
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was een lief knientje.Helaas niet oud geworden.
[..]
Jammer is dat.
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was een lief knientje.Helaas niet oud geworden.
[..]
Jammer is dat.
quote:
quote:
quote:
Dat is geen konijn, maar een chagrnijn!quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hem weer helemaal voor mij.![]()
Nijn knientje keek wel vrolijker.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen konijn, maar een chagrnijn!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nijn knientje keek wel vrolijker.
Zekers, geen idee of hij wist dat mijn vader hem wilde opeten.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zekers, geen idee of hij wist dat mijn vader hem wilde opeten.Nijn was van de vriendin van m'n broer en haar vader wilde Nijn ook opeten.
Gelukkig nooit gebeurt.
Nee, dat was mijn idee ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig
Over het algemeen is het ook niet aan te raden om huiskonijnen op te eten. Zit geen vlees aan.
Ik ook niet. Kan niet tegen die oogjes en die snuffelneusjes.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan niet tegen die oogjes en die snuffelneusjes.
Doen!quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
Het liefste zou ik later 2 Vlaamse Reuzen willen hebben, van die grote loebassen die ik dan ook Loe en Bas noem
Eindelijk zitten!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Poeh wat een gedoe maar mijn bank zit in elkaar
Eindelijk na twee wekenquote:
Maar de bank is heelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijk na twee wekenWat een gedoe , ik was kapot
Jaaaaa en mijn oude bank hebben we gisteravond met moeite naar beneden gekregen , gelukkig is die nu wegquote:
Geniet er dan maar extra van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijk na twee wekenWat een gedoe , ik was kapot
Onderuit op de bank met de ene hand in de chipszak?quote:
En de andere hand?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onderuit op de bank met de ene hand in de chipszak?
Mijn kleindochter lag wel lekker tegen me aan op de bankquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onderuit op de bank met de ene hand in de chipszak?
Ik zeg niks.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter lag wel lekker tegen me aan op de bank
Ja best welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
[..](kinderen en chipszakken zijn een slechte combi.
)
Kleindochter ook weer blij.quote:
Ja , ik ookquote:
Awwww...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik ookGa er hier niet te veel over zeggen , net iets te openbaar om te bespreken , maar ik ben zo vreselijk gek op dat kleine draakje
Lord!quote:
Alles goed, vriend?quote:
Zeker wel. En daar?quote:
Fijn om te lezen. Hier ook alles okee.quote:
Mooi! En met Lenny ook alles goed?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Hier ook alles okee.
Met Lenny ook.quote:
Gelukkig. We missen haarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met Lenny ook.Die meld zich hier vast gauw weer.
Had het al tegen haar gezegd.quote:
Ik zie haar zo nu en dan wel posten in andere topics maar die heb ik echt gemist hierquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met Lenny ook.Die meld zich hier vast gauw weer.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie haar zo nu en dan wel posten in andere topics maar die heb ik echt gemist hier![]()
Goedemorgen!quote:
Poezewoezelquote:
Hi Thijsquote:
Lenny!quote:
WEL OPLETTEN JAquote:Op zondag 2 juli 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi Thijs![]()
Ik zit al de hele dag in een maandag gevoel , heel raar
Ahwquote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik, ben er niet helemaal bij vandaag
Wat scheelt eraan?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik, ben er niet helemaal bij vandaag
Oh, wij kunnen een knop indrukken dat ze terug bellen. Niets ernstigs hoop ik, dat je de huisarts belt?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Wachtrij telefoon huisarts is was om 8 uur al 19, sta nu op plek 10
quote:Op maandag 3 juli 2023 08:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, wij kunnen een knop indrukken dat ze terug bellen. Niets ernstigs hoop ik, dat je de huisarts belt?
Tevens: Goedemorgen!
Kan ook lepra zijn.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, niets ernstigs. Ik heb een vlekje of iets onder mijn rechter schouderblad. Het jeukt niet, verandert niet en bloedt alleen als ik eraan krab, maar ik wil even zeker weten dat het niks is. Heb ook al (met moeite) een foto gemaakt via SkinVision en daar kwam ook uit dat het niks is. Maar toch, voorkomen is beter dan genezen
Ik zou dat niet te hard roepen! Bijgelovig als ik benquote:Op maandag 3 juli 2023 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
Foto naar de huisarts gemaild, we gaan het horen
En nee, het is geen lepra
Alles kan tegenwoordig, ik sta bijna nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepen! Bijgelovig als ik ben
Nog net!quote:
Ik hoor nog niets gelukkigquote:Op maandag 3 juli 2023 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog net!
Vandaag is het wel maandag
Te horen aan het luchtalarm
Goed voor maar 1 dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, maar hoe word je dan gewaarschuwd als er iets is?quote:
Poezquote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Goed voor maar 1 dingUhuhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik had net gepost en toen ging hij afquote:Op maandag 3 juli 2023 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, maar hoe word je dan gewaarschuwd als er iets is?(en het telefonie-netwerk ook niet meer werkt
)
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had net gepost en toen ging hij af![]()
![]()
In dit geval past hij prima maar ik vind jouw PI wel vaak verwarrend![]()
Ik zie dat bij meer mensen die hem als vaste PI gebruiken en het komt schreeuwerig over en soms zelf ongepast .quote:
Wij hebben dat hier helemaal nietquote:Op maandag 3 juli 2023 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, maar hoe word je dan gewaarschuwd als er iets is?(en het telefonie-netwerk ook niet meer werkt
)
Lennyquote:Op maandag 3 juli 2023 12:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij hebben dat hier helemaal niet![]()
Wij mogen de boom in als er iets gebeuren zou want geen kat weet het
Lang geleden dat ik een beetje tijd heb ookquote:Op maandag 3 juli 2023 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jou hier heb gezien![]()
Aww ik las al zoiets van @LordofLeaves dat je heel erg druk was de laatste maandenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een beetje tijd heb ook
Lennyquote:Op maandag 3 juli 2023 12:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij hebben dat hier helemaal niet![]()
Wij mogen de boom in als er iets gebeuren zou want geen kat weet het
Tijdelijk even wel ja. Was hoog nodig ook.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww ik las al zoiets van @:LordofLeaves dat je heel erg druk was de laatste maanden![]()
Is het nu wat rustiger , iets meer tijd voor jezelf?
She's backquote:
Ik doe wel leuk maar het gaat niet zo goedquote:Op maandag 3 juli 2023 13:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tijdelijk even wel ja. Was hoog nodig ook.
Hoe ist met jou?
Ik moest even goed zoeken, maar als het goed is is het nu aangepast!quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had net gepost en toen ging hij af![]()
![]()
In dit geval past hij prima maar ik vind jouw PI wel vaak verwarrend![]()
Iedere vlek of korst, is volgens Lenny en ik lepra. Wij zijn experts.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
Foto naar de huisarts gemaild, we gaan het horen
En nee, het is geen lepra
Verstandige Amy.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepen! Bijgelovig als ik ben
Maar jullie zijn niet mijn huisartsquote:Op maandag 3 juli 2023 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iedere vlek of korst, is volgens Lenny en ik lepra. Wij zijn experts.
EXPERTS, THIJS!quote:
JA MAAR NIET MIJN EXPERTSquote:
Misschien kwam het wat hard over maar zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest even goed zoeken, maar als het goed is is het nu aangepast!
Vaak past dePI wel bij mn posts, maar vergat hem aan te passen als hij niet past en dat kan inderdaad ongepast overkomen. Gewoon beter op letten nu en deze algemene is altijd goed (denk ik)
De ergste zijn mensen met dezequote:Op maandag 3 juli 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kwam het wat hard over maar zo bedoelde ik het niet![]()
Ik gebruik die PI ook wel maar soms lees ik posts/reacties van mensen over een serieus onderwerp en dan hebben ze die PI op standaard staan, waardoor ik het verhaal wat ongeloofwaardig/verwarrend/ tegenstrijdig in de boodschap en soms zelfs echt ongepast vind.
Ik weet nog dat ik in het begin van mijn FOK! 'carrière' een tijd een andere standaard PI , gewoon omdat ik dat wel gezellig vond , maar soms wist ik ook niet eens meer hoe dat ook alweer zatEn in sommige topics/posts kan dat ook prima . Misschien heeft het ook vooral met mezelf te maken waardoor ik wat gevoeliger op bepaalde dingen reageer , Dat was absoluut niet mijn insteek , Ik je een schatje
sorry als dat wel zo overkomt .
Maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kwam het wat hard over maar zo bedoelde ik het niet![]()
Ik gebruik die PI ook wel maar soms lees ik posts/reacties van mensen over een serieus onderwerp en dan hebben ze die PI op standaard staan, waardoor ik het verhaal wat ongeloofwaardig/verwarrend/ tegenstrijdig in de boodschap en soms zelfs echt ongepast vind.
Ik weet nog dat ik in het begin van mijn FOK! 'carrière' een tijd een andere standaard PI , gewoon omdat ik dat wel gezellig vond , maar soms wist ik ook niet eens meer hoe dat ook alweer zatEn in sommige topics/posts kan dat ook prima . Misschien heeft het ook vooral met mezelf te maken waardoor ik wat gevoeliger op bepaalde dingen reageer , Dat was absoluut niet mijn insteek , Ik je een schatje
sorry als dat wel zo overkomt .
Maar ik snap wat je bedoelt
Mja , ook die snap vaak nietquote:Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef Modus het volgende:
[..]
De ergste zijn mensen met deze
[ afbeelding ]
Ik deed vaakquote:Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef Modus het volgende:
[..]
De ergste zijn mensen met deze
[ afbeelding ]
Case in point: het verkeers-irritatie topicquote:Op maandag 3 juli 2023 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deed vaaktijdens een discussie, maar juist om aan te geven dat ik het vriendelijk bedoelde. (als de discussie wat fel werd)
Maar blijkbaar ziet de rest van de wereld die smiley totaal anders
hou op schei uitquote:Op maandag 3 juli 2023 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Case in point: het verkeers-irritatie topic
Steek over!quote:
Evenzeer ben ik blij dat ze wel gaan kijken, want vaker is het toch: Neuh zal wel niets zijn en dan gaan de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
Donderdag 6 juli om 3 uur controle. Plek was niet alarmerend in ieder geval.
Daarom. Dus ben benieuwdquote:Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Evenzeer ben ik blij dat ze wel gaan kijken, want vaker is het toch: Neuh zal wel niets zijn en dan gaan de poppen aan het dansen.
Wel!quote:
Zo is dat!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |