WTF is dezequote:Op woensdag 21 juni 2023 12:02 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
MizzezAmy's hamsterquote:
Ja! Schattigquote:
Sow.quote:
Hamninja!quote:
Lekker wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die hamkaas chips
En de chips ookquote:
Dat weet je best jijquote:
Hammy slaapt en wenst met rust gelaten te wordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:02 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hammy gaat vannacht weer spoken?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hammy slaapt en wenst met rust gelaten te worden
Ik ga ook maar even slapen
En terecht!quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hammy zit ook in mijn poezelige hartje
Gelukkig niet in een poes zijn maag!quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hammy zit ook in mijn poezelige hartje
Grapjasquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig niet in een poes zijn maag!
quote:
Nee bedankt, ik heb al gegeten.quote:
Of in de poes van poes.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig niet in een poes zijn maag!
Het spijt mij Puzzeke.quote:
Wil je hem nu levend begraven?quote:
Hey Thijs WTF zeg jij nou danquote:
Jij begint met ZAND EROVERquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey Thijs WTF zeg jij nou dan![]()
Hebben wij net de denkbeeldige strijdbijl begraven begin jij
quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat ik hier allemaal lees
Geen wonder dat Hammy in zn holletje blijft
Ohw, ik schrok alquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over ons denkbeeldige drama verhaal ja
Hammy is er nog, toch?quote:
Ik mag hopen van wel maar hij heeft ook gevoel ,.. germquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel maar hij heeft ook gevoel ,.. germ
quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Hammy durfde zich toch nog te laten zien!
[ link | afbeelding ]
Aww Hammyquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ahwquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is wel één van mijn nachtmerries.quote:
Is Hammy een vlot aan het bouwen ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag veel regen voorspeld, dus hij is voorbereid. Maar nee, dat is een soort laddertje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Is Hammy een vlot aan het bouwen ofzo?
Hij ziet er uit alsof hij het erg naar zijn zin heeft daarquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag veel regen voorspeld, dus hij is voorbereid. Maar nee, dat is een soort laddertje.
Hoog en droog?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag veel regen voorspeld, dus hij is voorbereid. Maar nee, dat is een soort laddertje.
Ik hoop dat jij geen schep in huis hebt.quote:
Schepjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen schep in huis hebt.
Suiker?quote:
Van die gezellige mini schepjes en harkjes voor mijn plantjesquote:
Ik drink nietquote:
Ook in schattige kleurtjes?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van die gezellige mini schepjes en harkjes voor mijn plantjes
Racist!quote:
Alcohol vooral niet. Melk en water welquote:
Geen schattige kleurtjes ik ben al kleurig genoeg van mezelfquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook in schattige kleurtjes?
[..]
Racist!
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen schattige kleurtjes ik ben al kleurig genoeg van mezelf
Ik ben meer een karnemelk liefhebberquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alcohol vooral niet. Melk en water wel
Gelukkig valt over smaak niet te twistenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben meer een karnemelk liefhebber
Heerlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten
Karnemelk niet mijn melk.
Ik hou het wel bij magere melkquote:
magere melk gebruik ik alleen als ik pannenkoeken bak .quote:
HUUUUUUUUquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben meer een karnemelk liefhebber
Ieder zijn meug!quote:
Ik dronk wel eens limoen yoghurt drink, dat vond ik qua smaak engiszins in de buurt komen (wel veel zoeter natuurlijk, tevens de reden dat ik dat nooit meer koop - bergen suiker)quote:
Sinds ik veel minder suiker gebruik voel ik me wel veel beter. Een gewoon glas melk is lekker genoeg voor mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dronk wel eens limoen yoghurt drink, dat vond ik qua smaak engiszins in de buurt komen (wel veel zoeter natuurlijk, tevens de reden dat ik dat nooit meer koop - bergen suiker)
Megazoete meuk idd , ik drink karnemelk voornamelijk met warm weerquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dronk wel eens limoen yoghurt drink, dat vond ik qua smaak engiszins in de buurt komen (wel veel zoeter natuurlijk, tevens de reden dat ik dat nooit meer koop - bergen suiker)
Ik vind het niet te nassen, net als Spa Rood.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Megazoete meuk idd , ik drink karnemelk voornamelijk met warm weer
Vind ik ook lekker , maar ik drink liever citroenranja , die kan je zo zoet maken als je wil en ik hou niet van al te zoetquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het niet te nassen, net als Spa Rood.
Koffie drink ik ook minderquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:08 schreef Modus het volgende:
Ik drink nu bijna alleen maar water, 2 koppen thee op een dag en 2-3 koffie per week ofzo.
In het zuidenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Waar? Hier (boven Amsterdam) is het nog droog. wel al erg bewolkt en de wind steekt op.
Nee hoor, hier is het al de hele dag droog, net als afgelopen dinsdagquote:
Hier is het lekker natquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is het al de hele dag droog, net als afgelopen dinsdag
Ieuwwwquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Karnemelk vind ik alleen lekker als er een banaan door geblenderd wordt. Maar dan vind ik het wel erg lekker
Kurkdroog hierquote:
Daar kan wat aan geda- oh je bedoelt het weer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kurkdroog hier
(ok, buiten is wel een klein buitje gevallen)
Wehehehequote:Op donderdag 22 juni 2023 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan wat aan geda- oh je bedoelt het weer.
Soms schaam ik mequote:
quote:
Grapjuhquote:
Hier komt het met bakken uit de hemel en ik ben blij toe. Heerlijk zo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Regent het bij jou in Brabo land nog?
Ik zag net dat in Limburg code oranje is
Waar woon je ook alweer in Brabant? Mijn mams zal wel blij zijn met regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel en ik ben blij toe. Heerlijk zo.
Tilburg, en voorlopig houdt het ook niet opquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer in Brabant? Mijn mams zal wel blij zijn met regen
Huh, ik zit in Limburg, maar weinig regen hier. Zal straks wel vallen dan, als ik naar huis fiets.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Regent het bij jou in Brabo land nog?
Ik zag net dat in Limburg code oranje is
Limburg blijft vrij droog zo te zien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik zit in Limburg, maar weinig regen hier. Zal straks wel vallen dan, als ik naar huis fiets.
Genietonquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tilburg, en voorlopig houdt het ook niet op
Zal je net zienquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik zit in Limburg, maar weinig regen hier. Zal straks wel vallen dan, als ik naar huis fiets.
Precies, de tonnen genietenquote:
Ja, de tuin van mijn ouders had het hard nodig, ook al sproeide ik 3x per weekquote:
Mijn moeder sproeit volgens mij nu ook dagelijks , moet ook welquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, de tuin van mijn ouders had het hard nodig, ook al sproeide ik 3x per week
Ja, het is even behelpen. Maar als het sporadisch regent volgende week hoef ik niet elke keer de tuinslang eruit te rollenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder sproeit volgens mij nu ook dagelijks , moet ook wel
Oh nee idd, ik heb zon flexibele gekocht voor mijn balkonnetjequote:Op donderdag 22 juni 2023 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, het is even behelpen. Maar als het sporadisch regent volgende week hoef ik niet elke keer de tuinslang eruit te rollen
Ja ik ook, komt er niks uit, kijk ik, haal de knik weg en de tuinslang is ineens een spartelend, spuitend monster geworden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh nee idd, ik heb zon flexibele gekocht voor mijn balkonnetje![]()
Ik haat tuinslangen met een knik
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ik ook, komt er niks uit, kijk ik, haal de knik weg en de tuinslang is ineens een spartelend, spuitend monster geworden.
Ik ben heel flexibel!quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
Meer mensen hier met een flexibele tuinslang? @:Modus
Risico dat iets snel kapot gaat heb je bij Action-spul best vaakquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaMaar die flexibele zijn ook wel kwetsbaar , mijn moeder had er een van de action (veel goedkoper ) maar ook met het risico dat ze snel kapot gaan .
Ik heb dan wel 2 maanden nodig om te herstellenquote:
Ja maar ze hebben ook wel goed spul er tussen zitten, alleen moet je niet alles klakkeloos kopen, iets wat ik in de eerste jaren wel vaak deedquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Risico dat iets snel kapot gaat heb je bij Action-spul best vaak
Heel flexibelquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dan wel 2 maanden nodig om te herstellen
Daarom zei ik ook 'best vaak' en niet 'altijd'quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook wel goed spul er tussen zitten, alleen moet je niet alles klakkeloos kopen, iets wat ik in de eerste jaren wel vaak deed
Ja, soms voel ik me 80quote:
@MeTooquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'best vaak' en niet 'altijd'
[..]
Ja, soms voel ik me 80
En soms voel ik me 20
Ik schrokquote:
Pfoe, gelukkigquote:
Hier alleen maar regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis!
Wel nat geregend, maar de voorspelling is dat het straks nog veel harder tekeer gaat.
Wel donker nu, moet haast een lamp aandoenen net een lichtflits, onweer
Ik houwdurvanquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis!
Wel nat geregend, maar de voorspelling is dat het straks nog veel harder tekeer gaat.
Wel donker nu, moet haast een lamp aandoenen net een lichtflits, onweer
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
Meer mensen hier met een flexibele tuinslang? @:Modus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef Modus het volgende:
[..]Nou eh, dat zit als volgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Redelijk flexibel dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:48 schreef Modus het volgende:
[..]
En daarmee multifunctioneel ende breed inzetbaar
Wow wow wow!! jij hebt twee flexibele tuinslangen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Eeeehhhmmmmm.
Ik kan met beide sproeien eik, dus ja
Hmmmm, nee?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow wow!! jij hebt twee flexibele tuinslangen?
quote:
Verwarrendquote:Ik kan met beide sproeien eik, dus ja
Ook vast wel iets minder artsyfartsyquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft @:Modus vast leuke artsyfartsy plaatjes van
Maar vast genoeg van tuinslangen en sproeiersquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook vast wel iets minder artsyfartsy![]()
Denk niet dat die hier mogen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar vast genoeg van tuinslangen en sproeiers
Hier nu pas regen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel en ik ben blij toe. Heerlijk zo.
Puzzie zit in de politiek!quote:
Partij voor de beestjes en die zijn vaak wat radicalerquote:
Partij voor de broekcobra's.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Partij voor de beestjes en die zijn vaak wat radicaler
Ik nietquote:
Ik heb net wel zitten leren, dus het statement kloptquote:
Yeahhquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb net wel zitten leren, dus het statement klopt
quote:
Ergens verkeer ik altijd in een soort van schemerstand.quote:
Clean leven beste levenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens verkeer ik altijd in een soort van schemerstand.Nee, geen drugs, drank of medicijnen.
Ah lekker tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens verkeer ik altijd in een soort van schemerstand.Nee, geen drugs, drank of medicijnen.
Ja nou, er gaat ook een hoop langs je heen.quote:
Klinkt als een keuzequote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja nou, er gaat ook een hoop langs je heen.
Even jezelf quoten?quote:
quote:
In mijn armenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ja wijs me er gerust nog ff op
![]()
![]()
OMG waar ben ik in terechtgekomen
Dat is liefff, maar ook op een verknipt deel van FOK! waar ik heel snel van weg wilquote:
What did I doquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is liefff, maar ook op een verknipt deel van FOK! waar ik heel snel van weg wil![]()
Mijn hemel wat een treurnis
Ooit gaat dat ook langs je heen.quote:
watquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is liefff, maar ook op een verknipt deel van FOK! waar ik heel snel van weg wil![]()
Mijn hemel wat een treurnis
Dat is waarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ooit gaat dat ook langs je heen.
Ze bedoeld ons natuurlijk!quote:
Weet ik, al had ik je geen ongelijk gegeven.quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik, al had ik je geen ongelijk gegeven.
quote:
Echt niet nee!quote:
Puzzieknuffiequote:
Over wat je maar wilt, het is een SCquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:24 schreef Canopus het volgende:
Wordt hier over Sex gepraat? Of ook andere dingen?
Oja, ik zie het. Kan dus over van alles gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over wat je maar wilt, het is een SC
Maar wel vaak over seks ja
Kan onder je profiel zo te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef Canopus het volgende:
Vreemd trouwens dat er bij mijn plaatje een vrouw staat. Zal ik vast zelf gedaan hebben, maar toch.
Eens kijken of ik kan uitvogelen hoe dat te veranderen.
Inmiddels gevondenquote:
Ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:24 schreef Canopus het volgende:
Wordt hier over Sex gepraat? Of ook andere dingen?
Ik heb wel zin in sex, maar die temperatuurquote:
Zweten op andere manierenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in sex, maar die temperatuur
Jupquote:
Ik hoop het. Morgen nog even doorbijten maar daarna richting de 25 en ik ben er blij mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef Canopus het volgende:
[..]
Jup![]()
Komende dagen wordt het geloof ik wel minder warm.
Morgen nog tropisch.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop het. Morgen nog even doorbijten maar daarna richting de 25 en ik ben er blij mee.
Als de zomer zo blijft, met een fris briesje en soms een warme dag, vind ik het allemaal primaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:02 schreef Canopus het volgende:
[..]
Morgen nog tropisch.
Maar goed de zomer moet eigenlijk nog op gang komen.
Je hebt het niet voor het zeggen. Het lijkt alleen maar warmer te worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als de zomer zo blijft, met een fris briesje en soms een warme dag, vind ik het allemaal prima
Als ik het voor het zeggen had zag Nederland er heel anders uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Je hebt het niet voor het zeggen. Het lijkt alleen maar warmer te worden.
Ja oke, maar wat doe je aan het weer?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had zag Nederland er heel anders uit
Niets, want dat is de natuur. Je kan je er wel minder druk om makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:24 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat doe je aan het weer?
Het kan ook over ijsjes en brain freeze gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef Canopus het volgende:
[..]
Net 4 zakken gehaald..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het kan ook over ijsjes en brain freeze gaan
Van die waterijsjesquote:
Ik ook, maar niet met ijsquote:
Ik koop altijd van die zakken...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met ijs
Ja ijsblokjes
Maar door de hoge temperatuur krijg je toch ook juist meer zin in seks?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef Canopus het volgende:
[..]
Jij wel ja?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar door de hoge temperatuur krijg je toch ook juist meer zin in seks?
Heeft bij mij niks met de temperatuur te maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar door de hoge temperatuur krijg je toch ook juist meer zin in seks?
Ja joh, dit is een kleuterschool. Schoppende kindjes op een schoolplein.quote:
Ik zag jou rijden daarnet over de snelwegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Alleen maar! Kutjes, aftrekken, vingeren, stijve piemels, pronte tietjes hmmmm
Ik zit goed hier dusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Prontequote:
Modus wil van iedereen weten wat hij of zij in huis heeftquote:
Niet iedereen wegjagen Modusquote:
Dikke titt'n.quote:
Wat een vieze woorden allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker manquote:
Tenzij het manboobs zijnquote:
Die jaquote:
Altijd wel iemand die die kan appreciërenquote:
Ik heb een strak lichaam met 6 packquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd wel iemand die die kan appreciëren
Tonnetjes worden ook geaccepteerd hier!quote:
Ook lekkerrquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met ijs
Ja ijsblokjes
Hmmmmzz ja truequote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, dit is een kleuterschool. Schoppende kindjes op een schoolplein.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja, dadelijk eens in een glaasje drinken doenquote:
Gaan we aan het bier?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dadelijk eens in een glaasje drinken doen
Ik niet, maar anderen misschienquote:
Vanavond maarquote:
Proost! Ik pak iets frisquote:
Verstandig wel...quote:
Gezonder ookquote:
Heeft Puzzie een piemelalarm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |