Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef maily het volgende:quote:
Ik moet wel vroeg weg. Warmte voor zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Als je er vooral maar lol in hebt mop!
Sterkte daarmee, en vooral met slapen ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet wel vroeg weg. Warmte voor zijn
Kwijl ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je alweer puntjes?
dan moeten we juichen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
*veegt kwijl bij Ma weg (en ja was kwijlemotico)quote:
Wel netjes je bord leegetenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*veegt kwijl bij Ma weg (en ja was kwijlemotico)![]()
![]()
![]()
![]()
*hapt nog een stukje sushi naar binnen (heb veeel te veeel)
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel overquote:
Had je ook zeewiersalade?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel over
heb eerst een bakje champigons in zoete saus en een bakje sojabonen leeggegeten.. aardig verzadigd al nu.
Heb je nog wat voor morgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel over
heb eerst een bakje champigons in zoete saus en een bakje sojabonen leeggegeten.. aardig verzadigd al nu.
haha nee.. vind die vriendin dat zo lekker?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Had je ook zeewiersalade?
Ik vraag dit voor een vriendin
Wij maken alleen maar soep in bulk om in te vriezenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je nog wat voor morgen.
Ik heb ook nog een hele lading soep over, maar dat kun je nog invriezen.
ja ik ga een paar stukjes op een bord doen en de rest de koeling inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je nog wat voor morgen.
Ik heb ook nog een hele lading soep over, maar dat kun je nog invriezen.
O ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha nee.. vind die vriendin dat zo lekker?
ooit zeewier gehad maar is niet zo mijn ding.
Soep is alleen lekker als je het in grote hoeveelheden maakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wij maken alleen maar soep in bulk om in te vriezen
Kijk je uit met de temperatuur; daar wil je niet ziek van worden ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ga een paar stukjes op een bord doen en de rest de koeling in
Ik ga het de volgende keer eens bestellen. Lang geleden dat ik het gehad heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
O ik vind het heerlijk.
Met sesamzaadjes
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer eens bestellen. Lang geleden dat ik het gehad heb.
jaa ik had dat eigenlijk meteen op een bord moeten doen en de rest de koeling inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk je uit met de temperatuur; daar wil je niet ziek van worden ....
Op zaterdag 24 juni 2023 20:25 schreef 2xHenk het volgende:
Wie is "wij" ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 20:25 schreef 2xHenk het volgende:
Ik hou van mijn airco
[/verquwote]
en wij houden van jou tweekeerHenk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cumbajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel in een hoekje zitten in feutus houding en huilie huilie doenquote:
O ben je daar ook voor het wandelen, dacht dat jullie gewoon voor een vakantie daar waren samenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik hoef niet dronken te worden hoor, wil morgen om zes uur starten met lopen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje zitten in feutus houding en huilie huilie doen![]()
Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef maily het volgende:
Beste besluit ooitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op zaterdag 24 juni 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
Daar kom je toch net uitgekropen.. zou ff eruit blijven anders krijg je krampspierenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Daar kom je toch net uitgekropen.. zou ff eruit blijven anders krijg je krampspieren
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heen
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |