SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
hihi eet zelf geen pizza, ik heef macaroni en brocolli enzo gegeten, gezond hequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Paul het volgende:
[..]
hihi eet zelf geen pizza, ik heef macaroni en brocolli enzo gegeten, gezond he
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef 2xHenk het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef maily het volgende:
[/quote]
Hoi henk
Hoi henk![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb wel weer zin in je enge plaatjes
deze heb ik al gezien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb wel weer zin in je enge plaatjes
deze heb ik al gezien![]()
![]()
![]()
Met wat fantasie zie ik hier het FOK! logo
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Fantasiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:01 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat fantasie zie ik hier het FOK! logo
🍷🍷🍷🍷🍷![]()
paddo's gehad?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:01 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat fantasie zie ik hier het FOK! logo![]()
Zeg, ik hoef niet dronken te worden hoor, wil morgen om zes uur starten met lopen.quote:
Als je er vooral maar lol in hebt mop!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik hoef niet dronken te worden hoor, wil morgen om zes uur starten met lopen.![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]quote:![]()
![]()
![]()
Ik moet wel vroeg weg. Warmte voor zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Als je er vooral maar lol in hebt mop!
Sterkte daarmee, en vooral met slapen ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet wel vroeg weg. Warmte voor zijn![]()
Kwijl ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je alweer puntjes?
dan moeten we juichen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
*veegt kwijl bij Ma weg (en ja was kwijlemotico)quote:![]()
![]()
![]()
![]()
*hapt nog een stukje sushi naar binnen (heb veeel te veeel)![]()
Wel netjes je bord leegetenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*veegt kwijl bij Ma weg (en ja was kwijlemotico)![]()
![]()
![]()
![]()
*hapt nog een stukje sushi naar binnen (heb veeel te veeel)
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel overquote:
heb eerst een bakje champigons in zoete saus en een bakje sojabonen leeggegeten.. aardig verzadigd al nu.![]()
Had je ook zeewiersalade?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel over
heb eerst een bakje champigons in zoete saus en een bakje sojabonen leeggegeten.. aardig verzadigd al nu.
Ik vraag dit voor een vriendin![]()
![]()
Heb je nog wat voor morgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat gaat echt niet......... heb nog heel heel veel over
heb eerst een bakje champigons in zoete saus en een bakje sojabonen leeggegeten.. aardig verzadigd al nu.
Ik heb ook nog een hele lading soep over, maar dat kun je nog invriezen.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
haha nee.. vind die vriendin dat zo lekker?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Had je ook zeewiersalade?
Ik vraag dit voor een vriendin
ooit zeewier gehad maar is niet zo mijn ding.![]()
Wij maken alleen maar soep in bulk om in te vriezenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je nog wat voor morgen.
Ik heb ook nog een hele lading soep over, maar dat kun je nog invriezen.![]()
![]()
ja ik ga een paar stukjes op een bord doen en de rest de koeling inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je nog wat voor morgen.
Ik heb ook nog een hele lading soep over, maar dat kun je nog invriezen.![]()
O ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha nee.. vind die vriendin dat zo lekker?
ooit zeewier gehad maar is niet zo mijn ding.
Met sesamzaadjes![]()
![]()
Soep is alleen lekker als je het in grote hoeveelheden maakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wij maken alleen maar soep in bulk om in te vriezenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Kijk je uit met de temperatuur; daar wil je niet ziek van worden ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ga een paar stukjes op een bord doen en de rest de koeling in![]()
Ik ga het de volgende keer eens bestellen. Lang geleden dat ik het gehad heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
O ik vind het heerlijk.
Met sesamzaadjes![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer eens bestellen. Lang geleden dat ik het gehad heb.![]()
![]()
![]()
![]()
jaa ik had dat eigenlijk meteen op een bord moeten doen en de rest de koeling inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk je uit met de temperatuur; daar wil je niet ziek van worden ....![]()
![]()
quote]Op zaterdag 24 juni 2023 20:25 schreef 2xHenk het volgende:
Ik hou van mijn airco
[/verquwote]
en wij houden van jou tweekeerHenk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cumbajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is "wij" ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 20:25 schreef 2xHenk het volgende:
Ik hou van mijn airco
[/verquwote]
en wij houden van jou tweekeerHenk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cumbajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel in een hoekje zitten in feutus houding en huilie huilie doenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O ben je daar ook voor het wandelen, dacht dat jullie gewoon voor een vakantie daar waren samenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik hoef niet dronken te worden hoor, wil morgen om zes uur starten met lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje zitten in feutus houding en huilie huilie doen![]()
![]()
![]()
quote]Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Wie is "wij" ?
[/quote]
Dat zijn van die hele belangrijke levensvragen waar je niet zomaar een antwoord op kunt krijgen![]()
Beste besluit ooitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 24 juni 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Wie is "wij" ?
[quote]
Dat zijn van die hele belangrijke levensvragen waar je niet zomaar een antwoord op kunt krijgen
[,/quote]
Nou is het helemaal fout![]()
![]()
Daar kom je toch net uitgekropen.. zou ff eruit blijven anders krijg je krampspierenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Daar kom je toch net uitgekropen.. zou ff eruit blijven anders krijg je krampspieren![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heen
Een rabbit met doorligplekken is nooit grappig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog merkt door de doorlig plekken heen![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Oh en*nietkijken*nietkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dater staat
![]()
![]()
MoeMoet ook gebeuren.quote:
En smakelijk!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zal een geruststelling zijn voor d’r.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee ik heb jou net niet opgegeten![]()
![]()
![]()
(had champignons)
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zal een geruststelling zijn voor d’r.![]()
![]()
misschien mist ze iets van haar ledematen of zo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien mist ze iets van haar ledematen of zo
![]()
![]()
Het scheelt niksquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee ik heb jou net niet opgegeten![]()
![]()
![]()
(had champignons)![]()
![]()
![]()
Hup hup, laat je personeel eens werken voor hun water en droog brood!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
*kijkt om zich heen,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup hup, laat je personeel eens werken voor hun water en droog brood!
ze zijn op pauze![]()
Jij laat je personeel toe om te rusten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen,
ze zijn op pauze![]()
na 10 dagen geef ik ze af en toe 5 min vrij..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij laat je personeel toe om te rusten?![]()
![]()
Luxe hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
na 10 dagen geef ik ze af en toe 5 min vrij..Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Pfffff, wat geef jij ze veel vrije tijd. Bij mij krijgen ze maar 5 minuten vrije tijd per 4 jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
na 10 dagen geef ik ze af en toe 5 min vrij..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dus. jij zegt het ook alquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pfffff, wat geef jij ze veel vrije tijd. Bij mij krijgen ze maar 5 minuten vrije tijd per 4 jaar
ouw koet dan zet ik ze maar snel aan het werk
ligt nog wat lekker in de koelkast op me te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn er om te werken, niet om te luierenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja geef ik ze te veel vrijheid?
ben blij om een onafhankelijke mening te krijgen..
die sushi?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dus. jij zegt het ook al
ouw koet dan zet ik ze maar snel aan het werk
ligt nog wat lekker in de koelkast op me te wachten![]()
![]()
![]()
voordat die wegloopt![]()
![]()
oke oke maar uhm een paar zakten door de poten heen van vermoeidheidquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zijn er om te werken, niet om te luieren
heb je nog een tip ?![]()
![]()
Gewoon nieuwe aanschaffen, deze zijn kennelijk al op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oke oke maar uhm een paar zakten door de poten heen van vermoeidheid
heb je nog een tip ?
jij hebt ook altijd pech he ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee fles prosecco en limoncello bleven me aan de vingers plakken![]()
![]()
![]()
whoehahahaha ja dit zijn kapotte slavenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe aanschaffen, deze zijn kennelijk al op.
heb er niet veel meer aan
ik wist dat jij me een goeie tip kon geven als slaafervaringsdeskundige![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whoehahahaha ja dit zijn kapotte slaven
heb er niet veel meer aan
ik wist dat jij me een goeie tip kon geven als slaafervaringsdeskundige![]()
zuch.. zeg dat..quote:
t zit niet mee..
*gaat de slaven bij de lantaarnpaal zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zuch.. zeg dat..
t zit niet mee..
*gaat de slaven bij de lantaarnpaal zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh kan dus alle kanten op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
weiss nicht
Osterreichisch dislexipizzaHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ja en je hebt er altijd wel een tussen zitten die net de andere kant op wil.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en je hebt er altijd wel een tussen zitten die net de andere kant op wil.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
weiss nicht
Osterreichisch dislexipizza![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hee @devzero een liedje over jouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:24 schreef maily het volgende:
Kinderliedjes - Kaatje zingt: Een Nederlandse Amerikaan (van voor naar achter...)![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee @:devzero een liedje over jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-06-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Monique___ / 1888 / +86 / +44 / 5933 / 6985
2. Zucht. / 1256 / +63 / +0 / 4060 / 4639
3. Emmerdeur / 1041 / +36 / +30 / 2164 / 2691
4. Dotteke / 823 / +12 / +40 / 1247 / 1645
5. engine / 823 / +6 / +0 / 623 / 979
6. devzero / 804 / +88 / +24 / 985 / 1350
7. Mazikeen / 738 / +31 / +9 / 2776 / 3213
8. DerRabbit / 708 / +30 / +17 / 2625 / 3162
9. Harrie / 622 / +33 / +29 / 1796 / 2153
10. laforest / 571 / +0 / +0 / 2226 / 2481
11. mario390 / 559 / +60 / +25 / 1445 / 1997
12. Nattekat / 556 / +32 / +46 / 2557 / 2972
13. drakin / 493 / +0 / +0 / 1798 / 1981
14. DJMO / 433 / +3 / +24 / 787 / 1054
15. PLY / 426 / +3 / +35 / 1453 / 1713
16. HappyCharly / 400 / +2 / +14 / 1329 / 1558
17. maily / 384 / +28 / +61 / 2251 / 2505
18. gebrokenglas / 370 / +13 / +30 / 1063 / 1301
19. hemarookworst / 323 / +17 / +14 / 1380 / 1611
20. Dr.Mikey / 244 / +24 / +21 / 710 / 897SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Man man man, maar 17 poenkten vandaag
Tsja, dat krijg je ervan als je gewoon an die arbeit moet. Dan heb je niet de tijd om de hele nacht op punten te jagen en overdag iedereen helemaal kapot te bolken.quote:
Er moet immers wel brood op de plank komen
sicherquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan als je gewoon an die arbeit moet. Dan heb je niet de tijd om de hele nacht op punten te jagen en overdag iedereen helemaal kapot te bolken.
Er moet immers wel brood op de plank komen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan als je gewoon an die arbeit moet. Dan heb je niet de tijd om de hele nacht op punten te jagen en overdag iedereen helemaal kapot te bolken.
Er moet immers wel brood op de plank komen![]()
![]()
![]()
je kunt muis ook meer laten werken![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
verdampft ich bolk dich
ich bolk dich nicht![]()
![]()
![]()
Ow, je had niet meegekregen dat muis eigenlijk een vrouw mensch is?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je kunt muis ook meer laten werken![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je had niet meegekregen dat muis eigenlijk een vrouw mensch is?![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft al moeite genoeg met 40 uur per week werkenquote:
ja omdat ze ook nog voor jou moet zorgenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft al moeite genoeg met 40 uur per week werken
*put some ice on that burn![]()
zorrie nijn
![]()
![]()
![]()
*is bang voor consequentie![]()
Met haar luie reet op de bank liggen en chips vreten is niet voor mij zorgenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja omdat ze ook nog voor jou moet zorgen
*put some ice on that burn![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met haar luie dikke reet op de bank liggen ,chips vreten en klagen is niet voor mij zorgen![]()
![]()
![]()
Oké niet helemaal waar, soms zit ze ook met haar luie reet op een stoel
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Oké niet helemaal waar, soms zit ze ook met haar luie reet op een stoel![]()
![]()
Nou dat is ook weer niet helemaal waar
soms staat ze voor de spiegel te klagen![]()
en ruftenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou dat is ook weer niet helemaal waar
soms staat ze voor de spiegel te klagen![]()
![]()
![]()
Maar ze is wel lief voor de restquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
en voor heel veel geld chocola wegvrete![]()
lijken wij welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
en voor heel veel geld chocola wegvrete![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
Weet ze al dat je haar ten huwelijk gaat vragen![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
@HappyCharly doet het ook goed bij bruiloften! Die laat alle ouwe tantes een traantje wegpinken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:HappyCharly doet het ook goed bij bruiloften! Die laat alle ouwe tantes een traantje wegpinken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
stop
wil nog kunnen slapen vannacht.
mazi is er niet. je kunt je wienie ook achter de rits slip houden.
edit: had niet eens naar beneden gescrold zie nu dat ie in slip staat..............![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
mario werd van alle vor domertje
gehouden maar ik weet dat en kutbot
gelopen is
Geen bot.
Klaar nu.F.K.A. SuperwormJim![]()
en daarna deel ik free hugs uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:HappyCharly doet het ook goed bij bruiloften! Die laat alle ouwe tantes een traantje wegpinken![]()
![]()
Trust nobody![]()
Eigenlijk woon ik niet in Amerika. Ik ben gewoon een 18-jarige middelbare scholier die in Almere woontquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee @:devzero een liedje over jou![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo eng doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk woon ik niet in Amerika. Ik ben gewoon een 18-jarige middelbare scholier die in Almere woontTrust nobody![]()
Man man man, lok paul en haags nu niet naar hierquote:
eigenlijk wel zin in stokbroodjes met kaasquote:
want geen chocola in huis
@DerRabbit, ik voel de pijn van muis...Trust nobody![]()
Slecht inkoop beleidquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
eigenlijk wel zin in stokbroodjes met kaas
@:DerRabbit, ik voel de pijn van muis...![]()
Naar het helemaal kapot bolken van natte katersquote:
Pppfff warm bovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zo dichter des vaderland wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Pure kunst deze laatste paar posts van mario
Maar ik wil slapen ben net boven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die staan openquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis chocola niet, ben meer van het hartige, zoals kaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
eigenlijk wel zin in stokbroodjes met kaas
@:DerRabbit, ik voel de pijn van muis...![]()
Had ik niet verwachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zit een hele team achter je account
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zit een hele team achter je account![]()
![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: