SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprentenIk wilde ook dit topic kapen met precies dezelfde TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zei ik al. Afleiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Georgiers.. verder waren er hier geen russen in Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Ik ga deze discussie niet nogmaals voeren, ik sta hier anders in.
Iig aangetoond dat de verdediging buiten o.a. Moskou bizar zwak is. En dat Putler (nog) meer vrienden heeft dan Wagner meneer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende: [..] Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Afleiding van wat?quote:
In Rusland kan je gewoon een halve coup plegen en een week later door de lokale appie lopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat hij iets gekregen heeft. Maar die man is toch nooit meer veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |