Zeer, zeer onwaarschijnlijk. Poetin ziet er zeer zwak uit, en dat haat hij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wellicht toch allemaal in stage gezet?
Bummer.quote:
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeer, zeer onwaarschijnlijk. Poetin ziet er zeer zwak uit, en dat haat hij.
Druk zetten door Wagner om daarmee een doorbraak te forceren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?
Zijn doel was al de hele tijd om de legertop te vervangen. Doel bereikt zonder ook maar een kogel te verschieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?
Zijn ze Poetin-lovers, over het nieuws van Lukashenko zei hij "positive news"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Slayage het volgende:
De host van die Twitter space blijkt dubieuze crypto dealings te hebben, je bent gewaarschuwdhttps://protos.com/twitte(...)ous-crypto-dealings/
Wagner is voorbij the point of no return.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Is dit fake of is die Prigo nog achterlijker dan een garnaal?
Keizer Nero.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waar Poetin ook heen gaat, hij kan sowieso steeds minder mensen vertrouwen.
Hij zal niet de eerste dictator zijn die met zijn vertrouwelingen in een voertuig stapt en erbij gelapt wordt door diezelfde mensen.
Nukes in Oekraine nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef Scrummie het volgende:
De hele dag verslag hoe ze dichter bij Moskou komen, en dan zou er ineens een deal zijn. Best apart.
Dat lijkt mij ook. Maar kennelijk toch niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wagner is voorbij the point of no return.
Ja, dat eerst maar even afwachten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef Momo het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot dat alle partijen bevestigen
Eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef fokexpert het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat de gevolgen zijn als het afzetten van Putin lukt. Wagner groep is enorm wreed, en hij zei dat zijn eerste beslissing zou zijn in het Kremlin om Zelensky naar de hell te sturen en Oekraine met raketten aan te vallen.
Ondanks ik anti putin ben en die gast erg gek was, was die redelijk stabiel. Ik vraag me af of die van Wagner net zo stabiel is als hij eenmaal de controle over de kernarsenaal krijgt.
Het is geen geheim dat hij het westen het liefst zien branden.
Beter zet hij gewoon door. Anders is het maar saaiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef Momo het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot dat alle partijen bevestigen
Ik denk eerder Luka die zichzelf overschat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt werkelijk op geen enkele manier klein.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vaak valt het tegen hè. We willen allemaal zo'n groot historisch moment meepakken maar het is vaak kleiner dan je denkt.
1 implosie dus maar deze weekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vaak valt het tegen hè. We willen allemaal zo'n groot historisch moment meepakken maar het is vaak kleiner dan je denkt.
Pfffffff.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Och wat een fijne man tochquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Poetin heeft ook nooit met woede of geweld gereageerd op de vele sancties, gaf zelfs de mogelijkheid om via een omweg gas van hem te kunnen kopen.
Ik heb hem nog nooit horen blèren, altijd in control, rustig, duidelijk en beleefd zijn punt makend.
Ik ben ook benieuwd hoe hij hier mee om zal gaan, hij zal geen burgerslachtoffers gaan riskeren, zijn plan ligt allang klaar, welke dat ook moge zijn.
Nee, die rode knop bestaat sowieso niet. Er moeten meerdere personen met verschillende codes het er mee eens zijn.quote:
Je reactie is zo bezijden alle waarheid, dat ik niet weet waar ik moet beginnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Poetin heeft ook nooit met woede of geweld gereageerd op de vele sancties, gaf zelfs de mogelijkheid om via een omweg gas van hem te kunnen kopen.
Ik heb hem nog nooit horen blèren, altijd in control, rustig, duidelijk en beleefd zijn punt makend.
Ik ben ook benieuwd hoe hij hier mee om zal gaan, hij zal geen burgerslachtoffers gaan riskeren, zijn plan ligt allang klaar, welke dat ook moge zijn.
Nog niet het stadion verlaten dusquote:
Haal je hoofd uit je wappiereetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon BNR luisteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Slayage het volgende:
De host van die Twitter space blijkt dubieuze crypto dealings te hebben, je bent gewaarschuwdhttps://protos.com/twitte(...)ous-crypto-dealings/
Het lijkt mij toch dat dit niet meer is te stoppen zonder enorm gezichtsverlies (of erger) voor één van beide partijen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Moet ik verdomme alle popcorn weer uit de vuilnisbak gaan scheppen.quote:
Neee....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wellicht toch allemaal in stage gezet?
verrassendquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef wizkays het volgende:
Lukashenko blijkt dus Leugenaarshenko te zijn
Lügenshenkoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef wizkays het volgende:
Lukashenko blijkt dus Leugenaarshenko te zijn
Geen burgerslachtoffers? Hoe naïef kan je zijn zeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Lijkt me logisch, Belarus is niet te vertrouwen. Spreekbuis van het Kremlin.quote:
Wagner gaat daar sowieso niet meer vechten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Begin Prigozhin steeds meer te waarderen eigenlijk.
Zelfs als hij het weekend niet overleeft dan heeft hij voor zoveel chaos gezorgd de laatste dagen dat De Oekraïne een stuk betere kans maakt.
Het is Za.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Geen burgerslachtoffers? Hoe naïef kan je zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |