Zo lang ze nog munitie en eten hebben...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:44 schreef AgLarrr het volgende:
Eens kijken hoe lang de frontlinies in UA stand houden..
Klopt ben benieuwd wat de komende uren gaat gebeuren het kan snel gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ook de Russische luchtmacht, FSB en Rosgvardia stoppen met weerstand bieden is het voorbij voor Poetin.
De grote vraag is of Wagner de oorlog in Oekraine uit principe steunt of alleen omdat ze er voor betaald kregen (en macht vergaarden).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo lang ze nog munitie en eten hebben...
Hopelijk neemt hij het trainingscomplex van Spartak Moskou mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:39 schreef TLC het volgende:
Rusland's voortbestaan wordt bedreigd, putler gaat zijn eigen land dus nuken
Erdolf is expert in het balans zoeken tussen irriteren en pleasen van beide partijen. Net als Orban.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Graag het NAVO-verwijderingsproces opstarten. Rot op man.
Bestaat niet? Dan toch.
Erdownie moet ook even lekker opbokken met zijn grootheidswaanzinquote:
Dat is voldoende voor een leger dat gewend is relatief autonoom te opereren, maar daar is in het Russische leger geen sprake van. Als daar geen orders van bovenaf meer komen flikkert de hele boel binnen nog time als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo lang ze nog munitie en eten hebben...
Dat zal dan een Chinook zijn, anders kan zijn tafel niet mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Tengano het volgende:
De helicopter van Poetin staat al startklaar denk ik.
Eerst even afwachten en idd als er hierdoor gaten in de linies ontstaan dan is het tijd om door te stoten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier moet je wel gebruik van maken natuurlijk.
Kan me niet voorstellen dat hij nog in of rond Moskou is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Tengano het volgende:
De helicopter van Poetin staat al startklaar denk ik.
Nog geen Untergang voorbij zien komen over de laatste 24 uur, maar gaat misschien wat te snel daarvoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:47 schreef Haags het volgende:
Prachtige film moet dit ooit worden, net zoiets als der untergang.
Dat is mij bekend. Maar dit is niet balanceren. Dit is steun uitspreken aan een gezochte oorlogsmisdadiger. Dat past dusdanig niet bij de westerse waarden...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Erdolf is expert in het balans zoeken tussen irriteren en pleasen van beide partijen. Net als Orban.
Het is een mixed bunch aan mensen van pro Russen en pro Oekraners. Dat maakt het zo interessant. Ik luister het al een tijdje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het feit dat die gek het deelt zorgt er voor dat je dat juist niet moet kijken.
Ze vonden dat het Russische leger te soft was..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De grote vraag is of Wagner de oorlog in Oekraine uit principe steunt of alleen omdat ze er voor betaald kregen (en macht vergaarden).
In het eerste geval zullen ze vast wel zorgen dat alles blijft lopen.
Jaaaaaa!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:48 schreef Perrin het volgende:
Eerst even afwachten en idd als er hierdoor gaten in de linies ontstaan dan is het tijd om door te stoten.
Als dat uitkomt ben je wel klaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij nog in of rond Moskou is.
Omdat ze nog niet in Moskou zijn en het dus echt gevaarlijk dreigt te worden.quote:
Als er iemand verstand en ervaring met coups heeft, is het Pregozhin wel.. hij heeft er genoeg in Afrika gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze mening deel ik. Dit is niet spontaan en Prio is niet sucidaal. Die weet wat hij doet. (wat niet wil zeggen dat het gaat slagen)
Ja klinkt leuk, maar straks zitten we met 250.000.000 wagnerieten. Ik geloof niet dat zijn inetentie is om een vredig rusland te stichten. Eerder een oorlogsmachine. Wel de vraag hoe ver hij daarmee komt gezien de beschikbare techniek en breinen, echter een samenwerking met Iran, Noord Korea en andere schurkenstaten is altijd een optie.quote:
Ach, waarom zou je als soldaat je leven gaan wagen voor een inwisselbare leider?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Tot nu toe lees of zie ik weinig tegenstand voor Wagner. Klopt dat? Zo ja, dan ziet het er niet best uit voor Vlad.
Op zich opmerkelijk want hij heeft zelf echt een heel beroerde coupquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Als er iemand verstand en ervaring met coups heeft, is het Pregozhin wel.. hij heeft er genoeg in Afrika gedaan.
Als dit goed voor Wagner afloopt (en dat is natuurlijk zeer de vraag) gaan ze al hun tijd en energie nodig hebben om de boel binnen Rusland te consolideren en kunnen ze daar geen oorlog bij hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De grote vraag is of Wagner de oorlog in Oekraine uit principe steunt of alleen omdat ze er voor betaald kregen (en macht vergaarden).
Dat si wel een dingetje ... gezellig :-)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is de wereld een psychopathisch huurleger met 4500 nukes rijker
250 miljoen op een bevolking van pakweg 140 miljoen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk, maar straks zitten we met 250.000.000 wagnerieten. Ik geloof niet dat zijn inetentie is om een vredig rusland te stichten. Eerder een oorlogsmachine. Wel de vraag hoe ver hij daarmee komt gezien de beschikbare techniek en breinen, echter een samenwerking met Iran, Noord Korea en andere schurkenstaten is altijd een optie.
Dat we geschiedenis meemaken is in ieder geval duidelijk, de gevolgen... nja... laten we het beste ervan hopen en dat ze elkaar helemaal kapot knuffelen
Tv West heeft het varend bloemencorso. Ik kan je vertellen, die redden Moskou zeker niet voor zonsondergang.quote:
Zo makkelijk gaat dat niet, toch? Russische leger staat wel klaar in Moskou regio neem ik aan....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is de wereld een psychopathisch huurleger met 4500 nukes rijker
Welke kant gaan die kiezen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet, toch? Russische leger staat wel klaar in Moskou regio neem ik aan....
Ik hoop dat ze Moskou bereiken en dat het daar een groot bloedbad wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:51 schreef Mansjester het volgende:
Het geeft toch wel een dubbel gevoel. Dat je ergens hoopt dat Wagner Moskou bereikt,maar tegelijkertijd ook weer niet omdat het zulke waardeloze oorlogsmisdadigers zijn. Zou denk het beste zijn als ze elkaar dan maar overhoop schieten .
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zo dat ze die linkse gek uit het Kremlin schoppen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
De linkse leider in het Kremlin heeft wel een probleem onderhand.
Ja dat is de vraag.quote:
Het lijkt er op dat:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze mening deel ik. Dit is niet spontaan en Prio is niet sucidaal. Die weet wat hij doet. (wat niet wil zeggen dat het gaat slagen)
gaan die de andere kant opkijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |