SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me goed om het Russische volk goed in te prenten wat er uit naam van hun grote leider allemaal is uitgespookt in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef capricia het volgende:
Maar ik ben er wel voor dat die Russen straks verplicht Oekraïne moeten helpen opbouwen.
Haten in de hoedanigheid van soldaat, niet als persoon waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde Rus echt niet zo kwaad is, deze hele oorlog voelt een beetje alsof NL België binnenvalt. Haten die soldaten elkaar echt denk je? Of is het een grote triestigheid.
Popcorn intensifiesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef Perrin het volgende:
Indien waar dan bevestigt dat Wagner verrassend veel steun krijgt vanuit Russische leger.
[ twitter ]
Wagner zal hopen dat het een golfbeweging wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:00 schreef Perrin het volgende:
Indien waar dan bevestigt dat Wagner verrassend veel steun krijgt vanuit Russische leger.
[ twitter ]
En dat in een doodskist, want levend gaat Prigo daar niet komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Van in 3 dagen Kiev innemen naar een anderhalf jaar later in 3 dagen Moskou innemen.
Ik had m niet in mijn Bingo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Van in 3 dagen Kiev innemen naar een anderhalf jaar later in 3 dagen Moskou innemen.
Want?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef quirina het volgende:
[..]
En dat in een doodskist, want levend gaat Prigo daar niet komen.
Ah, net als in Oekraïne!quote:
Of in een boekenkist, ala Hugo de Groot. Paard van Troje etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:07 schreef quirina het volgende:
[..]
En dat in een doodskist, want levend gaat Prigo daar niet komen.
Goelags.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:10 schreef rups33 het volgende:
Zag net op cnn dat Rusland bezig is concentratiekampen te bouwen. Dus sluit niet uit dat we taferelen zoals in de 2e WO krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |