Ik zag dit bij Marcel & Gijs en in heb het in een totale staat van verbijstering lopen te aanschouwen. Die hoofdbewegingen, het is echt iets fantastisch.quote:
Hij had toch alles ingeleverd toen hij de hermelijn mantel aan trok?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Weet je wie ook oude Duitse medailles had?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.quote:
Ai, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
En heb je iets gebroken? Beterschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
Lijkt er wel op ja. 🤷🏼♂ Oh well komt wel weer goed.quote:
Ik zal voor je bidden jongen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft geholpen, toch geen gips maar drukverband en een brace. 🤙🏻quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden jongen!
Kom maar door met je reisverslag.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
2 punten binnengeharkt in strijd tegen degradatie.quote:
Eerste Tourweekend goed verkend?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...quote:In het regeerakkoord is afgesproken dat autobezitters vanaf 2030 gaan betalen per kilometer, maar afhankelijk van de variant die wordt gekozen kleven er veel praktische bezwaren aan. Dat blijkt uit een reeks onderzoeken die zijn gedaan in opdracht van het kabinet. Ook dreigt het systeem ten koste te gaan van mensen met een laag inkomen.
Accijns op brandstof is toch al belasting op verbruik?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)per-kilometer-kosten
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...
Ja maar er komen meer auto's met stekker. Dus minder accijns.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Accijns op brandstof is toch al belasting op verbruik?
Zijn er al landen waar het ingevoerd is eigenlijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...
Ook dat verbruik kan je toch meten?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar er komen meer auto's met stekker. Dus minder accijns.
Ergo; we moeten van elektrische auto's af
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Als je 10.000 afdalingen per jaar doet in wielerwedstrijden en het gaat 1 keer goed mis, heb je dan als organisatie niet gewoon heel veel pech en hoef de hele sport dan niet te worden aangepast?Zullen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stoppen ze eens met dit faalplan?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...Wind extinguishes a candle and energizes fire
Ben net terug van vakantie, alles natuurlijk 9 dagen dicht geweest. 26.5quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Steekproef: Hoe warm is het nu bij jullie binnen? #durftevragen
Hier 24.
23.2quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Warmte moet uit de muren he!quote:Op maandag 26 juni 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
25.5 nu, maar heb pas net de ramen open gezet zodat het door kan waaien.
26.0quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Daarom woon ik in een glazen huis!quote:
Contract bij 3FM?quote:
24,3quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Dat gaat hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Houtkachel?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen winter was het hier binnen soms 12 graden. Toch geen seconde de verwarming aan gehad. #trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |