Ik zag dit bij Marcel & Gijs en in heb het in een totale staat van verbijstering lopen te aanschouwen. Die hoofdbewegingen, het is echt iets fantastisch.quote:
Hij had toch alles ingeleverd toen hij de hermelijn mantel aan trok?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Weet je wie ook oude Duitse medailles had?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.quote:
Ai, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
En heb je iets gebroken? Beterschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
Lijkt er wel op ja. 🤷🏼♂ Oh well komt wel weer goed.quote:
Ik zal voor je bidden jongen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft geholpen, toch geen gips maar drukverband en een brace. 🤙🏻quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden jongen!
Kom maar door met je reisverslag.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
2 punten binnengeharkt in strijd tegen degradatie.quote:
Eerste Tourweekend goed verkend?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...quote:In het regeerakkoord is afgesproken dat autobezitters vanaf 2030 gaan betalen per kilometer, maar afhankelijk van de variant die wordt gekozen kleven er veel praktische bezwaren aan. Dat blijkt uit een reeks onderzoeken die zijn gedaan in opdracht van het kabinet. Ook dreigt het systeem ten koste te gaan van mensen met een laag inkomen.
Accijns op brandstof is toch al belasting op verbruik?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)per-kilometer-kosten
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...
Ja maar er komen meer auto's met stekker. Dus minder accijns.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Accijns op brandstof is toch al belasting op verbruik?
Zijn er al landen waar het ingevoerd is eigenlijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...
Ook dat verbruik kan je toch meten?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar er komen meer auto's met stekker. Dus minder accijns.
Ergo; we moeten van elektrische auto's af
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Als je 10.000 afdalingen per jaar doet in wielerwedstrijden en het gaat 1 keer goed mis, heb je dan als organisatie niet gewoon heel veel pech en hoef de hele sport dan niet te worden aangepast?Zullen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stoppen ze eens met dit faalplan?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In artikel lees ik verder alleen maar bezwaren. Maar er kan nog wel een onderzoekje tegenaan gegooid worden...Wind extinguishes a candle and energizes fire
Ben net terug van vakantie, alles natuurlijk 9 dagen dicht geweest. 26.5quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Steekproef: Hoe warm is het nu bij jullie binnen? #durftevragen
Hier 24.
23.2quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Warmte moet uit de muren he!quote:Op maandag 26 juni 2023 21:13 schreef Felagund het volgende:
25.5 nu, maar heb pas net de ramen open gezet zodat het door kan waaien.
26.0quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Daarom woon ik in een glazen huis!quote:
Contract bij 3FM?quote:
24,3quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Hier 24.
Dat gaat hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Houtkachel?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen winter was het hier binnen soms 12 graden. Toch geen seconde de verwarming aan gehad. #trots
Binnenkort trekken ze op richting Amsterdam.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Jaaa donderdag weer eens boerenterreur! Dat is lang geleden.
Staat het leger al klaar?
Wat valt er te protesteren? Alle vertragingstactieken werken prima, het is al bijna 4 (!) jaar geleden sinds de eerste grootschalige boerenprotesten en we zijn daadwerkelijk nog geen steek verder.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Jaaa donderdag weer eens boerenterreur! Dat is lang geleden.
Staat het leger al klaar?
Er is niemand met een actie die iets af dwingt. Alleen de bal beetje naar elkaar spelen rondom de 16.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze spelen als het grote Oranje
Dit is leuk.quote:"Over het algemeen is men niet echt fan van Van de Looi, merk ik aan alle reacties op sociale media", snijdt Van Rijswijk het onderwerp aan bij Langs de Lijn op Radio 1. "Men vindt Van de Looi geen goede bondscoach. Maar als je ziet wat hij gepresteerd heeft... Hij heeft met Groningen de beker gewonnen (in 2015, red.), Jong Oranje twee keer naar een eindtoernooi geleid en is nu zeventien wedstrijden op rij ongeslagen. Dat is een record."
Van Rijswijk is dan ook van mening dat Van de Looi iets meer krediet verdient. "Als hij wint van Jong Georgië, overleeft hij opnieuw de groepsfase. Dan valt er toch heel weinig op hem af te dingen? Er mag wel iets meer respect komen voor wat hij gepresteerd heeft. Hij zegt geen gekke dingen in interviews, hij doet niets raars. Bij Groningen waren ze hem ook liever kwijt dan rijk, terwijl hij daar de enige prijs in de clubgeschiedenis heeft gewonnen. Het is heel raar, maar er hangt iets om hem heen."
Ongeslagen het EK verlaten, dat kunnen er na afloop weinig zeggen!quote:
Van de Looi neemt zichzelf niets kwalijk: 'Daar is geen discussie over'quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongeslagen het EK verlaten, dat kunnen er na afloop weinig zeggen!
Ik hoefde maar 5 woorden te lezen om te weten wie dit postte!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Als spelers een Surinaamse afkomst hebben dan zullen ze weinig ophebben met Willem van Oranje en onze fraaie Europese geschiedenis.
Dat neem ik ze niet kwalijk maar een hecht elftal dat vol vecht voor de Nederlandse driekleur (op de Italiaanse of Kroatische manier) krijg je daar natuurlijk niet van en dat was bij eerdere generaties vaak wel het geval. Van Gaal slaagde daar in 2014 overigens wel in.
Omdat hij geen klimaatactivist isquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Waarom licht de politie deze terrorist niet eens van z'n bedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vriend van het topic Davy Klaassen is in Turkije geweest voor een nieuwe haarlijn.Davy heeft behoefte aan een hoofdtransplantatie, geen haartransplantatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dit heeft in alle kranten gestaan!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Milan van D en Jeroen S blijken (half)broers te zijn, soms vallen puzzelstukjes in één keer in elkaar.
Wist je dat Robert Jensen en Frank Dane broers zijn?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oei, ik heb de Stekelenburg Courant dan toch gemist
Ja dat wel. Zijn er nog meer verrassende familiebanden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Robert Jensen en Frank Dane broers zijn?
Hart gelachen.quote:Kunstblad Hart Magazine is toch eigenaar van merknaam ‘Hart’: ‘Hermitage heeft een probleem’
De naam en het logo van H’art Museum, de nieuwe naam voor Hermitage Amsterdam, blijkt op die van Hart Magazine te lijken. En het Belgische kunstblad heeft zijn merknaam wel degelijk geregistreerd. Wat betekent dit voor museum de Hermitage Amsterdam, dat vanaf september H’art Museum zal gaan heten?
Met hoe snel twitter veranderde naar stormfront2.0 is het misschien maar beter dat ik noodgedwongen van twitter af moet stappen.quote:
Twitter was/is wel nuttig voor mijn werk, maar er kwam steeds meer rotzooi tussen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met hoe snel twitter veranderde naar stormfront2.0 is het misschien maar beter dat ik noodgedwongen van twitter af moet stappen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Politiek Den Haag is vandaag weer druk met Annemarie Jorritsma. Kunnen die mensen niet iets met hun leven gaan doen?
Pietachquote:De minister zegt nu in een schriftelijke reactie tegen de NOS dat hij zich niet kan herinneren dat er in het gesprek met Timmermans over mest is gesproken.
Gaaf land.quote:Keer op keer werd de minister gewaarschuwd, en nu heeft Nederland 450.000 nieuwe gokkers
Gokreclames Dankzij ruimhartig overheidsbeleid werd met reclame voor internetgokken een markt geschapen met honderdduizenden spelers, van wie velen voorheen nooit gokten. En hoe groter de markt, hoe meer probleemspelers.
Keer op keer werd voormalig minister Dekker (VVD) gewaarschuwd: het toestaan van reclames voor online gokken zou ook veel kwetsbare minderjarigen naar de online goktafel trekken. Nu heeft Nederland 450.000 nieuwe gokkers.
De kansspelautoriteit ziet ook het risico op gokverslavingen toenemen. Hoe konden deze plannen zó verkeerd uitpakken? Redacteur Camil Driessen legt het uit in podcast NRC Vandaag.
Ik snap niet hoe ze erbij komen dat de plannen verkeerd uitpakken. Dit was altijd exact de bedoeling.quote:
Ja, al dat harde werk van Helma Lodders en dan doen ze alsof dit pech is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze erbij komen dat de plannen verkeerd uitpakken. Dit was altijd exact de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |