Ik zag dit bij Marcel & Gijs en in heb het in een totale staat van verbijstering lopen te aanschouwen. Die hoofdbewegingen, het is echt iets fantastisch.quote:
Hij had toch alles ingeleverd toen hij de hermelijn mantel aan trok?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijkend naar NPO1 vraag ik me af waarom Willie erbij loopt als Jozef Stalin.
Weet je wie ook oude Duitse medailles had?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Paar keer de Vierdaagse, Elfstedenkruisje, wat oude Duitse medailles van opa, en je hebt zo een heel plankje vol.
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.quote:
Ai, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
En heb je iets gebroken? Beterschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verkeerd geland na een boulderroute, moet even een foto’je maken in het ziekenhuis.
Lijkt er wel op ja. 🤷🏼♂ Oh well komt wel weer goed.quote:
Ik zal voor je bidden jongen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft geholpen, toch geen gips maar drukverband en een brace. 🤙🏻quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden jongen!
Kom maar door met je reisverslag.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
2 punten binnengeharkt in strijd tegen degradatie.quote:
Eerste Tourweekend goed verkend?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Na een week Baskenland moet ik R_R helemaal gelijk geven met z'n adoratie. EuskadiGoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |