De Wagner Republiekquote:
Dit gaat echt niet zonder slag en stoot gebeuren, en hoe veel zou er nog over blijven van beide legers na zo'n slag?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar als prigohjin snel deze slag wint is dat alleen maar nadelig voor Oekraïne. Hij is veel feller en waarschijnlijk effectiever dan poetin.
Ik moet nog maar zien of ie dit überhaupt gaat overleven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar welk land Prighozin gaat vluchten na dit alles.
Het kan een fiasco worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Het lijkt me redelijk kansloos van prigozin toch, zelfs als al je Wagner troepen meedoenzl, wat wil je bereiken?
Ik krijg hetzelfde gevoel als toen de Taliban opstoomde naar Kabul. Van 'weinig aan de hand' naar 'oh shit!'quote:
Machtswisseling.. als het Russische leger (grotendeels) zijn kant kiest is het niet zo kansloos.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Het lijkt me redelijk kansloos van prigozin toch, zelfs als al je Wagner troepen meedoenzl, wat wil je bereiken?
Prighozin is zeker niet dom. Hij doet dit echt niet als hij niet een goed plan heeft. Denk dat er wel meer achter de schermen aan de hand is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Het kan ook een afleidingmanoevre zijn idd, idereen gefocussed of Wagner, en dan vanavond een offenzief wanuit W-ru oid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Hij is voor geen cent te vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt me ook een type die het niet bij Oekraine zal laten.
niet we, dat doen ze zelf maarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef RAVW het volgende:
Zal mooi zijn als ze vanavond nog het rode plein bezetten en dat er een met het hoofd van Putin naar buiten komt.
Kunnen we eindelijk eens beginnen aan de opbouw van alles
Dat laatste zal pas kunnen als er daarna nog vele hoofden volgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef RAVW het volgende:
Zal mooi zijn als ze vanavond nog het rode plein bezetten en dat er een met het hoofd van Putin naar buiten komt.
Putin is allang weg gevlucht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef RAVW het volgende:
Dat is wel rap gegaan, ik las 1000km en toen 500km en nu al 80kmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit nergens anders toch? Putin gevlucht en 80 km? Onzin?
Waarom??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:18 schreef Perrin het volgende:
Het Poolse leger inmiddels ook in staat van opperste paraatheid.
[ twitter ]
Waarom zou het niet kunnen? Het Russische leger zit nu vast in Ukraine.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ach geloof maar niet dat zo'n mafklapper met 25k man in staat is om het Russische regime omver te werpen. Die heeft zijn eigen doodvonnis getekend. Of het is een grote act om iedereen om de tuin te leiden wat betreft Oekraïne.
Ze staan nu op het rode plein.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel rap gegaan, ik las 1000km en toen 500km en nu al 80km
Zijn ze met straaljager?
Misschien met een bolide met Nikita Mazepin aan het stuur?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel rap gegaan, ik las 1000km en toen 500km en nu al 80km
Zijn ze met straaljager?
Je begrijpt het volgens mij niet. Er zijn ook mensen die er klaar mee zijn en dus wagner groep steunen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ach geloof maar niet dat zo'n mafklapper met 25k man in staat is om het Russische regime omver te werpen. Die heeft zijn eigen doodvonnis getekend. Of het is een grote act om iedereen om de tuin te leiden wat betreft Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |