Ik steun elke kracht die er voor zorgt dat UA zsm weer controle over zn grondgebied heeft. Als circus Prigozin daar voor moet oprukken naar Moskou dan is dat maar zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik steun Prigozhin niet maar het is voor Oekraïne op dit moment mss wel de beste kans om een sneller einde aan de oorlog te maken.
Als je vijand een fout maakt dan moet je je daar inderdaad niet mee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oekraïne is nu nog even druk met popcorn eten. En geef ze eens ongelijk.
Denk het ook, Wagner is al 2 maanden lang ammo aan het opsparen was en we mogen er vanuit gaan dat ze geinfiltreerd zijn door Westerse inlichtingendiensten...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:04 schreef capricia het volgende:
Heb zo het gevoel dat een aantal Oekraïnse leiders dit al wel wisten. Met hun operationele pauze.
How do you like your scrammbled eggs?quote:
Ik denk dat Rainbow Dash jaloers zou zijn op die mooie regenboogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef TLC het volgende:
Zou putler stiekem al 7 kleuren stront scheiten ?
Maar als prigohjin snel deze slag wint is dat alleen maar nadelig voor Oekraïne. Hij is veel feller en waarschijnlijk effectiever dan poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik steun elke kracht die er voor zorgt dat UA zsm weer controle over zn grondgebied heeft. Als circus Prigozin daar voor moet oprukken naar Moskou dan is dat maar zo.
Ook al zouden ze qua mankracht en materieel inderdaad het "tweede leger van de wereld" hebben, het is en blijft een totalitaire staat met een armoedige en onderdrukte - en dus ontevreden - bevolking. Wanneer een oorlog niet naar tevredenheid verloopt liggen altijd interne oproeren, opstanden en staatsgrepen op de loer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:56 schreef plesner het volgende:
En dit moet dan het land met het 2e sterkste leger ter wereld voorstellen, wat een grap
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Niet als je voldoende rust neemt en af en toe afwisseltquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef Heph844 het volgende:
Nu 8 uur lang in een rijtje naar Moskou rijden is toch gewoon een zelfmoordmissie?
Lijkt me verzonnen idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit nergens anders toch? Putin gevlucht en 80 km? Onzin?
Ik lag me kapot als dat hele konvooi van ze straks twee weken lang vast zit in de modder aan de poorten van Moskouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef Heph844 het volgende:
Nu 8 uur lang in een rijtje naar Moskou rijden is toch gewoon een zelfmoordmissie?
Ja, de wegen zijn wel gevaarlijk met die losliggende putdeksels, dronken Russen, enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef Heph844 het volgende:
Dan zouden ze nu al bij Novomoskovsk moeten zijn. Dat is 3 uur rijden van Voronez.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit nergens anders toch? Putin gevlucht en 80 km? Onzin?
lijkt me ook een type die het niet bij Oekraine zal laten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar als prigohjin snel deze slag wint is dat alleen maar nadelig voor Oekraïne. Hij is veel feller en waarschijnlijk effectiever dan poetin.
Mobilisatie van leger is wel vaker een probleem geweest van de russen, zeker als het geen winter is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef Heph844 het volgende:
Klein-Ruslandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar welk land Prighozin gaat vluchten na dit alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |