Geen sorry hoor als de 2 minuten verstreken zijn mag je gewoon openen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Sorry Dot, jij had de laatste maar had je niet in de gaten denk ik...
Dat dacht ik al..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor als de 2 minuten verstreken zijn mag je gewoon openen.
Ik had het ook niet door![]()
Wel toevallig dat Babette nu in een keer met Rupert en Imadiddin in gesprek gaat
Ik vind dit zo oneerlijk, snap ook niet dat imadiddin hier in mee gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
De bitch gaat dus nu een tafeltennis duel aan met imi, de winnaar gaat voor manager.
Ze moet vandaag nog wel ff oefenen hoor zegt ze tegen Zoe.
Dus bereid je maar voor , ze gaat de hele dag tegen iedereen over het duel praten. Dat het spannend is en zo.
Ik dacht alleen in de maand augustus geen vrijstelling want dat zou beteken dat die persoon automatisch al gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:28 schreef WebbySP het volgende:
Is de regel dat wanneer je manager bent, je immuun bent, ook van kracht aan het einde van de "strijd"?
Wat nu als de volgende manager helemaal niet vrijgesteld wordt van eliminatie, dat zou e.e.a. wel wat meer spanning geven. Zou leuk zijn als dit ergens in de piepkleine lettertjes staat.
Ik hoop oprecht, dat er geen verkiezing zal zijn, dan valt het plannetje van Babette in duigen. Die is daar zo mee bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de maand augustus geen vrijstelling want dat zou beteken dat die persoon automatisch al gewonnen heeft.
Hoop met je mee, maar ik ben bang dat wij voor niets hopen er zal voor juli nog wel een manager denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht, dat er geen verkiezing zal zijn, dan valt het plannetje van Babette in duigen. Die is daar zo mee bezig
Ze wil er al voor tafeltennissenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop met je mee, maar ik ben bang dat wij voor niets hopen er zal voor juli nog wel een manager denk ik
Ja zij en Moraima willen niet dat twee man uit hun groep voor het managerschap gaan dan is de kans dat er iemand van het andere groep manager wordt heel grootquote:
Maar ze is niet met het spel bezig. Echt niet. Onvoorstelbaar trouwens, dat zo'n Moraima er nog in zit. Als je het over iemand hebt, die echt geen finaleplaats verdiend. Die heeft op haar bijna stikmomenten na, totaal geen meerwaarde gehad in het programma.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zij en Moraima willen niet dat twee man uit hun groep voor het managerschap gaan dan is de kans dat er iemand van het andere groep manager wordt heel groot
Moraima zei eerder deze morgen dat zij een goed persoon voor de tv wasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar ze is niet met het spel bezig. Echt niet. Onvoorstelbaar trouwens, dat zo'n Moraima er nog in zit. Als je het over iemand hebt, die echt geen finaleplaats verdiend. Die heeft op haar bijna stikmomenten na, totaal geen meerwaarde gehad in het programma.
Filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat ik die Zoe een echte stalker vind. Babs en Zoe verdienen elkaar, kunnen nooit eens positief zijn en zonder elkaar en roddelen er op los. Babs geeft dat kind veel teveel ruimte in haar kinderlijke gedrag en vertelde Isaac ook dat Zoe net een kind is. Maar ja, je vriendin ´vogeltje´ noemen is dan ook héél gewoon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Frummelie het volgende:
Daar hebben we het wormvormigaanhangsel van Babette ook weer... moest even bij Isaac kijken natuurlijk..
Zo deed Baps ook bij Aliciaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat ik die Zoe een echte stalker vind. Babs en Zoe verdienen elkaar, kunnen nooit eens positief zijn en zonder elkaar en roddelen er op los. Babs geeft dat kind veel teveel ruimte in haar kinderlijke gedrag en vertelde Isaac ook dat Zoe net een kind is. Maar ja, je vriendin ´vogeltje´ noemen is dan ook héél gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |