alles om poetin weg te krijgen is goedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben wel benieuwd though: wel of geen goed idee om Wagner (met materiaal of geld) te steunen?
Beetje, maar waarschijnlijk snel afgelopen, zo groot is Wagner nou ook weer niet. Luchtruim is van Poetin dus zo'n konvooi heb je in een paar minuten vernietigd als je wilt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:43 schreef Mansjester het volgende:
Apart dat er zo weinig nieuws over is live op de Nederlandse tv. Dit is super groot nieuws toch?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben wel benieuwd though: wel of geen goed idee om Wagner (met materiaal of geld) te steunen?
Absoluut 100% nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Als je dood wilt is dat een goed idee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Ja, duizenden oorlogscriminelen aangevoerd door een totáál doorgesnoven randdebiel (en crimineel) steunen, kan niet fout gaan!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Die worden allang gesteund joh. Die 6 miljard die Amerika 'opeens' over had is, gezien de recente ontwikkelingen, vast 'per ongeluk' bij Wagner terecht gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Als 95 procent van het Russische leger genoeg heeft van de oorlog zijn ze toch wel vrij grootquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje, maar waarschijnlijk snel afgelopen, zo groot is Wagner nou ook weer niet.
Nou ja iemand die een maand geleden nog de grote held van Bakhmut was, is nu met tanks stukjes Rusland aan het innemen. Dat is toch wel een opvallende wending te noemen niet?quote:
En meer….men wacht even om te kijken wie hier gaat winnen. Wat al een verdere erosie van de macht van Poetin is. Nooit al je geld op een paard zetten in dit soort tijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
Spannende tijden ook voor Wit Russen, Tsjetsjenen en Syriërs. Wat er hier gebeurt heeft mogelijk grote gevolgen voor hen.
Kadyrov is verdacht stil bijvoorbeeld.
Niet iets wat we niet eerder hebben gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, duizenden oorlogscriminelen aangevoerd door een totáál doorgesnoven randdebiel (en crimineel) steunen, kan niet fout gaan!
Serieus? Prigozhin is een nog veel grotere schurk dan Poetin. Het voordeel is dat hij nu voor een intern conflict zorgt. Maar je wilt absoluut niet dat hij dat conflict gaat winnen en aan de macht komt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Die kiest z'n eigen kant uiteraard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
Spannende tijden ook voor Wit Russen, Tsjetsjenen en Syriërs. Wat er hier gebeurt heeft mogelijk grote gevolgen voor hen.
Kadyrov is verdacht stil bijvoorbeeld.
Dat zijn gewoon ras-opportunisten, die doorhebben dat Rusland het sowieso niet gaat winnen, dus nu de kant kiezen waar ze het meeste er uit kunnen slepenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Wagner Oekraïne wat boeit, die gaan rechtstreeks voor de oliemiljarden, de nukes en de kunstschaatssterkutjes.
Wie hebben we onlangs gesteund die daar ook aan voldoet dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niet iets wat we niet eerder hebben gedaan.
Dat is nu nog het geval. Echt ergerlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren zat ik 3 uur lang naar onzin over een onderzeeër te kijken op alle nieuwszenders terwijl op FOK! en in Rusland de hel los brak.
Mensen hoofden afsnijden, teruggekeerde krijgsgevangen met een hamer doodslaan en dat -inclusief zijn schertsbekentenis-filmen. Dat deden ze o.a. In en rond Bakhmut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:28 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wagner zijn helden voor wat ze in Bakhmut hebben gedaan, die goede naam wordt nu verpest door de verraders en opstandelingen
Wel een account met 2.4 miljoen volgers. Nu zegt dat natuurlijk ook niets. Maar wel meer dan @Johnny_bravo475 met 9 volgers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar en tegen wie zeggen ze dat? Lijkt me sterk dat ze om het uur even een persco geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |