Ja dat hebben we gezien de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Voor wie zijn wij beschaafde mensen eigenlijk?
Ik denk dat Poetin misschien wel beter is voor de stabiliteit dan die gek.
Hier zit wel wat meer in ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:08 schreef quirina het volgende:
Heeft Prigo Moskou al gehaald?
Prigo Shoigu en Putin zijn gewoon een act aan het opvoeren want het zijn holmaatjes van elkaar.
Als Prigo echt zou doen waar hij mee dreigt was hij nou al koudgemaakt door de FSB.
Niet alles geloven.
Wat ben jij toch weer een simpele zielquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bezetten militair hoofdkwartier.
Maar dat is het Wagner hoofdkwartier
Ja, inmiddels wss wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope, het Wagner hoofdkwartier staat in sint Petersburg, niet in Rostov.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:NOS Nieuws
•
Vrijdag 4 november 2022, 08:03
•
Aangepast vrijdag 4 november 2022, 21:55
Wagner Groep opent eerste hoofdkwartier in Sint-Petersburg
Misschien deden ze zelfs wel aan partnerruil , wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zit wel wat meer in ja.
Bedenk je dat ze jaren met elkaar en hun vrouwen op vakantie gingen.
Het kan ook chat geclassed zijn of er is een grote act. Net als bij Bakhmut toen.
Maar daar hebben jij en ik ook gewoon de kennis niet voor. De enige manier waarop jij en ik het met honderd procent zekerheid zouden kunnen zeggen is door naar Rostov te rijden en daar aan die mensen hun lidmaatschapskaart van Wagner te vragen. Het is een beetje het vaccinatiewappiegebeuren: die mensen wilden blijkbaar zelf jaren aan studie doen om dan zelf te kunnen controleren of een vaccin veilig is...maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neem nou die beelden van Prigozhin op dat binnenplaatsje. Op basis waarvan concludeert wie precies te weten bij welk gebouw, laat staan in welke stad dat precies is?
De beelden van de troepen op straat geven meer clues, maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft.
Is goed hoor. Ook de Baudetjes en complottertjes op Twitter moeten als schaapjes nagepraat worden dus, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is een obvious poppenkastspel. Kom op je weet heus wel beter.
Tsja, maar Bin Laden was ook vrienden met de Bushes, en ligt nu op de bodem van de oceaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien deden ze zelfs wel aan partnerruil , wie zal het zeggen.
Ze hielden ook wel van jagen en vissen.
Maar wie die het voor jou bevestigd heeft wel dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Maar daar hebben jij en ik ook gewoon de kennis niet voor. De enige manier waarop jij en ik het met honderd procent zekerheid zouden kunnen zeggen is door naar Rostov te rijden en daar aan die mensen hun lidmaatschapskaart van Wagner te vragen. Het is een beetje het vaccinatiewappiegebeuren: die mensen wilden blijkbaar zelf jaren aan studie doen om dan zelf te kunnen controleren of een vaccin veilig is...maar dat kan niet.
waarom geeft poetin dan de toespraak?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neem nou die beelden van Prigozhin op dat binnenplaatsje. Op basis waarvan concludeert wie precies te weten bij welk gebouw, laat staan in welke stad dat precies is?
De beelden van de troepen op straat geven meer clues (herkenningspunten), maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft. Ik zou wel verwachten dat je minder afhankelijk zou zijn van enkele vage beelden, als ze een hele stad onder controle hebben genomen.
Geen idee wat waar is, maar jouw “dat geloof je toch niet” is ongeveer even belachelijk als het tegendeel.quote:
Dit is een grote internationale vernedering voor Poetin. Hij heeft een speech gegeven waarin hij openlijk de oorlog verklaart aan de verraders. Je denkt toch niet serieus dat hij dit zelf in scène heeft gezet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zit wel wat meer in ja.
Bedenk je dat ze jaren met elkaar en hun vrouwen op vakantie gingen.
Het kan ook chat geclassed zijn of er is een grote act. Net als bij Bakhmut toen.
Hele hordes aan doorgaans op dit gebied vrij betrouwbare accounts en mensen enzo, ja. Er is nu heel veel reden voor heel veel twijfel over wat er precies gaande is allemaal, maar 'is Wagner wel echt in Rostov?' is niet één van die dingen waar nu twijfel over is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar wie die het voor jou bevestigd heeft wel dan?
Tvd, ik zeg niet dat ik het onaannemelijk vind dat ze Ostov al hebben, maar ik vind het bewijs summier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom geeft poetin dan de toespraak?
Welke Putin want hij heeft moonface dubbelganger en punt oor dubbelganger en putin zelf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom geeft poetin dan de toespraak?
Zie de eerste wereldoorlog. Was een uit de hand gelopen familie ruzie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, maar Bin Laden was ook vrienden met de Bushes, en ligt nu op de bodem van de oceaan.
Dat gebeurd heel vaak trouwens, mensen die close met elkaar willen op hoog niveau ook niet de macht delen.
Je weet het inderdaad niet, met Irak ging het ook snel destijds, toen dat leger van Saddam in rook opging. Maar ik hoop niet op een instabiel Rusland. Liever dat deze episode van voorbijgaande aard is, maar Rusland wel in een dusdanig ongunstige positie brengt dat het gedwongen is onderhandelingen te openen met Oekraïne zodat de oorlog kan worden beëindigd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt ook direct duidelijk waarom het nog niet over is voor Wagner.
Als ze genoeg terrein winnen zonder slag of stoot dan staan ze vlot aan de poorten van Moskou.
Het meest idiote zou zijn als het leger zijn bevelen opvolgt en vanuit de bezette delen in Oekraïne naar Moskou trekt.
Geen realistisch scenario denk ik maar ook niet geheel uitgesloten.
Ja Putin acht ik daartoe in staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dit is een grote internationale vernedering voor Poetin. Hij heeft een speech gegeven waarin hij openlijk de oorlog verklaart aan de verraders. Je denkt toch niet serieus dat hij dit zelf in scène heeft gezet?
Maakt het uit? Als de dubbelganger (als je dat wil geloven) spreekt met de echte Poetins toestemming dan is er toch geen verschil?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Welke Putin want hij heeft moonface dubbelganger en punt oor dubbelganger en putin zelf.
Denk dat je beter even hier verder kunt gaan met posten BNW / Russia vs Ukrain #44 In the midst of chaos, there is also opportunityquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Welke Putin want hij heeft moonface dubbelganger en punt oor dubbelganger en putin zelf.
En die speech van putin? een CIA deepfake?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De beelden van de troepen op straat geven meer clues (herkenningspunten), maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft. Ik zou wel verwachten dat je minder afhankelijk zou zijn van enkele vage beelden, als ze een hele stad onder controle hebben genomen.
Als Putin slim is erkent hij helemaal niets, het is geen goed teken als je als machtige tsaar moet toegeven dat je een hoofdkwartier van het leger kwijt bent geraakt aan Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Tvd, ik zeg niet dat ik het onaannemelijk vind dat ze Ostov al hebben, maar ik vind het bewijs summier.
Maar nu je deze vraag stelt; heeft Putin het zelf al erkent?
Eenheden van Wagner zijn onderweg naar Moscow. Die hebben hun posities aan het front verlaten en hun leider beweert dat ze de huidige militaire leiding uit de weg willen ruimen. Je kunt wel heel wijs en genuanceerd willen doen, maar er is niet niets aan de hand.quote:
Al die hordes hebben dit zelf ge-geolocate, of is het door allen overgenomen op basis van precies de aanname die jij nu deelt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Hele hordes aan doorgaans op dit gebied vrij betrouwbare accounts en mensen enzo, ja. Er is nu heel veel reden voor heel veel twijfel over wat er precies gaande is allemaal, maar 'is Wagner wel echt in Rostov?' is niet één van die dingen waar nu twijfel over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |