abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:11:10 #271
117098 Hathor
Effe niet
pi_209627192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Voor wie zijn wij beschaafde mensen eigenlijk?

Ik denk dat Poetin misschien wel beter is voor de stabiliteit dan die gek.
Ja dat hebben we gezien de afgelopen jaren. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209627194
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:08 schreef quirina het volgende:
Heeft Prigo Moskou al gehaald?
Prigo Shoigu en Putin zijn gewoon een act aan het opvoeren want het zijn holmaatjes van elkaar.
Als Prigo echt zou doen waar hij mee dreigt was hij nou al koudgemaakt door de FSB.
Niet alles geloven.
Hier zit wel wat meer in ja.
Bedenk je dat ze jaren met elkaar en hun vrouwen op vakantie gingen.
Het kan ook chat geclassed zijn of er is een grote act. Net als bij Bakhmut toen.
Vakman pur sang
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:11:19 #273
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209627195
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bezetten militair hoofdkwartier.
Maar dat is het Wagner hoofdkwartier
Wat ben jij toch weer een simpele ziel :W
pi_209627198
quote:

[..]
Ja, inmiddels wss wel.
pi_209627199
quote:

[..]
Nope, het Wagner hoofdkwartier staat in sint Petersburg, niet in Rostov.
quote:
NOS Nieuws

Vrijdag 4 november 2022, 08:03

Aangepast vrijdag 4 november 2022, 21:55
Wagner Groep opent eerste hoofdkwartier in Sint-Petersburg
pi_209627200
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het kan ook chat geclassed zijn of er is een grote act. Net als bij Bakhmut toen.
Misschien deden ze zelfs wel aan partnerruil , wie zal het zeggen.
Ze hielden ook wel van jagen en vissen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 juni 2023 @ 10:12:20 #277
284411 crew  heywoodu
pi_209627201
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Neem nou die beelden van Prigozhin op dat binnenplaatsje. Op basis waarvan concludeert wie precies te weten bij welk gebouw, laat staan in welke stad dat precies is?

De beelden van de troepen op straat geven meer clues, maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft.
Maar daar hebben jij en ik ook gewoon de kennis niet voor. De enige manier waarop jij en ik het met honderd procent zekerheid zouden kunnen zeggen is door naar Rostov te rijden en daar aan die mensen hun lidmaatschapskaart van Wagner te vragen. Het is een beetje het vaccinatiewappiegebeuren: die mensen wilden blijkbaar zelf jaren aan studie doen om dan zelf te kunnen controleren of een vaccin veilig is...maar dat kan niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 juni 2023 @ 10:13:05 #278
284411 crew  heywoodu
pi_209627209
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef quirina het volgende:

[..]
Het is een obvious poppenkastspel. Kom op je weet heus wel beter.
Is goed hoor. Ook de Baudetjes en complottertjes op Twitter moeten als schaapjes nagepraat worden dus, veel plezier ermee ^O^
pi_209627210
twitter
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:13:21 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209627213
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:12 schreef quirina het volgende:

[..]
Misschien deden ze zelfs wel aan partnerruil , wie zal het zeggen.
Ze hielden ook wel van jagen en vissen.
Tsja, maar Bin Laden was ook vrienden met de Bushes, en ligt nu op de bodem van de oceaan.

Dat gebeurd heel vaak trouwens, mensen die close met elkaar willen op hoog niveau ook niet de macht delen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_209627214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Maar daar hebben jij en ik ook gewoon de kennis niet voor. De enige manier waarop jij en ik het met honderd procent zekerheid zouden kunnen zeggen is door naar Rostov te rijden en daar aan die mensen hun lidmaatschapskaart van Wagner te vragen. Het is een beetje het vaccinatiewappiegebeuren: die mensen wilden blijkbaar zelf jaren aan studie doen om dan zelf te kunnen controleren of een vaccin veilig is...maar dat kan niet.
Maar wie die het voor jou bevestigd heeft wel dan?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209627215
Als je Prigozin met een grote kettingzaag de tafel van Putin in 2 stukken ziet zagen, dan valt er weinig meer te ontkennen ;)
pi_209627217
quote:

[..]
Neem nou die beelden van Prigozhin op dat binnenplaatsje. Op basis waarvan concludeert wie precies te weten bij welk gebouw, laat staan in welke stad dat precies is?

De beelden van de troepen op straat geven meer clues (herkenningspunten), maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft. Ik zou wel verwachten dat je minder afhankelijk zou zijn van enkele vage beelden, als ze een hele stad onder controle hebben genomen.
waarom geeft poetin dan de toespraak?
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:14:03 #284
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_209627225
quote:

[..]
Dat geloof je toch niet? _O-
Geen idee wat waar is, maar jouw “dat geloof je toch niet” is ongeveer even belachelijk als het tegendeel.

Wat duidelijk is, is dat er grote binnenlandse onrust is binnen Rusland zelf, dat de uitkomst onzeker is, maar dat dit zeker niet “business as usual” is. Wagner kan een burgeroorlog starten en zelfs winnen. Dat is niet afhankelijk van de huidige grootte, dat is afhankelijk van de loyaliteit van het reguliere Russische leger.

Het is te vroeg om welke conclusie dan ook te trekken, maar dat dit de status quo drastisch kan veranderen is zeker. De oorlog in Oekraïne kan zomaar ineens uitdoven, dat zou mooi zijn, Rusland kan verscheurd worden, dat is best eng, Wagner kan weggeblazen worden. Niemand die het nu weet
pi_209627227
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Begrijpelijk, van kamp switchen kan altijd nog.
pi_209627228
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is een grote internationale vernedering voor Poetin. Hij heeft een speech gegeven waarin hij openlijk de oorlog verklaart aan de verraders. Je denkt toch niet serieus dat hij dit zelf in scène heeft gezet?
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:14:35 #287
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209627232
Ik hoop dat Oekraïne deze situatie goed kan benutten. Snel doorstoten nu het Russische leger is afgeleid.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 juni 2023 @ 10:14:45 #288
284411 crew  heywoodu
pi_209627235
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar wie die het voor jou bevestigd heeft wel dan?
Hele hordes aan doorgaans op dit gebied vrij betrouwbare accounts en mensen enzo, ja. Er is nu heel veel reden voor heel veel twijfel over wat er precies gaande is allemaal, maar 'is Wagner wel echt in Rostov?' is niet één van die dingen waar nu twijfel over is.
pi_209627237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Tvd, ik zeg niet dat ik het onaannemelijk vind dat ze Ostov al hebben, maar ik vind het bewijs summier.

Maar nu je deze vraag stelt; heeft Putin het zelf al erkent?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209627240
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Welke Putin want hij heeft moonface dubbelganger en punt oor dubbelganger en putin zelf.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:15:09 #291
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_209627244
Dit lijkt mij het ideale moment voor Oekraine om de grote aanval uit te gaan voeren. Wat direct het gevaar in zich heeft dat dit in scene is gezet om de grote aanval uit te lokken.
pi_209627250
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Tsja, maar Bin Laden was ook vrienden met de Bushes, en ligt nu op de bodem van de oceaan.

Dat gebeurd heel vaak trouwens, mensen die close met elkaar willen op hoog niveau ook niet de macht delen.
Zie de eerste wereldoorlog. Was een uit de hand gelopen familie ruzie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:15:40 #293
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_209627253
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, en dat maakt ook direct duidelijk waarom het nog niet over is voor Wagner.
Als ze genoeg terrein winnen zonder slag of stoot dan staan ze vlot aan de poorten van Moskou.
Het meest idiote zou zijn als het leger zijn bevelen opvolgt en vanuit de bezette delen in Oekraïne naar Moskou trekt.

Geen realistisch scenario denk ik maar ook niet geheel uitgesloten.
Je weet het inderdaad niet, met Irak ging het ook snel destijds, toen dat leger van Saddam in rook opging. Maar ik hoop niet op een instabiel Rusland. Liever dat deze episode van voorbijgaande aard is, maar Rusland wel in een dusdanig ongunstige positie brengt dat het gedwongen is onderhandelingen te openen met Oekraïne zodat de oorlog kan worden beëindigd.
pi_209627255
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dit is een grote internationale vernedering voor Poetin. Hij heeft een speech gegeven waarin hij openlijk de oorlog verklaart aan de verraders. Je denkt toch niet serieus dat hij dit zelf in scène heeft gezet?
Ja Putin acht ik daartoe in staat.
En dan een ander de schuld geven.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 10:15:49 #295
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209627258
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef quirina het volgende:

[..]
Welke Putin want hij heeft moonface dubbelganger en punt oor dubbelganger en putin zelf.
Maakt het uit? Als de dubbelganger (als je dat wil geloven) spreekt met de echte Poetins toestemming dan is er toch geen verschil?

Of hebben alle dubbelgangers andere doelen en wensen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Redactie Frontpage zaterdag 24 juni 2023 @ 10:15:54 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209627260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef quirina het volgende:

[..]
Denk dat je beter even hier verder kunt gaan met posten BNW / Russia vs Ukrain #44 In the midst of chaos, there is also opportunity
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209627265
quote:

[..]

De beelden van de troepen op straat geven meer clues (herkenningspunten), maar daar zie ik (als leek) dan weer niet waaruit zou blijken dat het Wagnertroepen betreft. Ik zou wel verwachten dat je minder afhankelijk zou zijn van enkele vage beelden, als ze een hele stad onder controle hebben genomen.
En die speech van putin? een CIA deepfake?

:')

Kom op man BNW is een paar deuren verder.

Denk je dat je beter bent ingelicht dan BBC/CNN/Al Jazeera?

Ik geloof zo dat je een bijzonder rijk bouquet aan talenten bezit, zeker gezien de bijdragen jouwer hand, maar je talent voor zelfoverschatting steelt wel de show
pi_209627266
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Tvd, ik zeg niet dat ik het onaannemelijk vind dat ze Ostov al hebben, maar ik vind het bewijs summier.

Maar nu je deze vraag stelt; heeft Putin het zelf al erkent?
Als Putin slim is erkent hij helemaal niets, het is geen goed teken als je als machtige tsaar moet toegeven dat je een hoofdkwartier van het leger kwijt bent geraakt aan Wagner.

Desinformatie is ook informatie, zal hij denken.
pi_209627270
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat dan exact?
Eenheden van Wagner zijn onderweg naar Moscow. Die hebben hun posities aan het front verlaten en hun leider beweert dat ze de huidige militaire leiding uit de weg willen ruimen. Je kunt wel heel wijs en genuanceerd willen doen, maar er is niet niets aan de hand.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_209627272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Hele hordes aan doorgaans op dit gebied vrij betrouwbare accounts en mensen enzo, ja. Er is nu heel veel reden voor heel veel twijfel over wat er precies gaande is allemaal, maar 'is Wagner wel echt in Rostov?' is niet één van die dingen waar nu twijfel over is.
Al die hordes hebben dit zelf ge-geolocate, of is het door allen overgenomen op basis van precies de aanname die jij nu deelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')