SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2 dagen na de langste zomerdag in Europa en dan een heel stuk Noorderlijker dan Nederland....Dan is het om 23:00 uur nog schemerig, iets noordelijker en het wordt de hele nacht niet donker gedurende de zomer (als je ooit eens in de zomer in Scandinavië bent geweest)“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Ik heb hem een klein uur geleden al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet hij in godsnaam gaan zeggen. Volgens mij twijfelt hij daar zelf nu ook nog over
Link?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:58 schreef Delenlill het volgende:
We zien een klok nu! En de hele chat daar gaat wild. Volgens mij begint het zo.
url?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:58 schreef Delenlill het volgende:
We zien een klok nu! En de hele chat daar gaat wild. Volgens mij begint het zo.
En klagen dat er allemaal dezelfde beelden elke 3 minuten herhaald wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:58 schreef Sunri5e het volgende:
Dat er nog geen extra journaal op tv is….
Gisteren zat ik 3 uur lang naar onzin over een onderzeeër te kijken op alle nieuwszenders terwijl op FOK! en in Rusland de hel los brak.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:58 schreef Sunri5e het volgende:
Dat er nog geen extra journaal op tv is….
Denk dat er toch echt wel wat te melden is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En klagen dat er allemaal dezelfde beelden elke 3 minuten herhaald worden
Er is gewoon verdomd weinig te melden met zekerheid atm.
Het is een CNN-link en die hebben doorgaans een Russische babbelaar stand-by.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:00 schreef Delenlill het volgende:
Verwacht alleen niet dat het Engelse ondertiteling zal hebben.
Hij zal vast het Westen wel de schuld geven toch? “Dit is allemaal opgezet door de Amerikaanse duivel, we moeten ons verenigen en als één land tegen de NAVO-nazi’s optreden. Ik geef Prigozhin een ultimatum tot [….]. “quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb hem een klein uur geleden al een mail gestuurd.
"Mijn goede vrienden van Wagner scheiden momenteel het koren van het kaf; daarna gaan we samen de Nazi's uit onze buurlanden jagen."
Ik verwacht ook wel dat ;t meevalt vooralsnog, maar als rusland echt in chaos vervalt dan zie ik China ook nog wel een stukje pakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:01 schreef Iblardi het volgende:
Ik weet niet of ik dit zo'n fijne ontwikkeling vind. Burgeroorlog en chaos in een zo groot land met een enorm kernwapenarsenaal klinkt niet als een goed idee, eigenlijk.
Eigenlijk was een opstand wel te verwachten in een oorlog die nu lang begint voort te slepen zonder duidelijke vooruitgang.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:01 schreef Iblardi het volgende:
Ik weet niet of ik dit zo'n fijne ontwikkeling vind. Burgeroorlog en chaos in een zo groot land met een enorm kernwapenarsenaal klinkt niet als een goed idee, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |