abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209625838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom hopen op een coup?

Een van de grootste kernmachten ter wereld aan de grens van Europa die volledig desintegreert in en handen van gangsters als Prigozyn valt, inclusief de kernwapens. Daar wordt echt niemand beter van.
Precies, beter gaan ze allemaal door met het afmaken van Oekraners want stel je voor dat ze daar kritisch gaan worden op wat ze aan het doen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 06:51:10 #127
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_209625840
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:50 schreef BeriBeri het volgende:
Slaapt die Steve weleens, hij is nog steeds live
Zou wat zijn als hij nu juist dit gebeurd gaat slapen…
pi_209625842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Precies, beter gaan ze allemaal door met het afmaken van Oekraners want stel je voor dat ze daar kritisch gaan worden op wat ze aan het doen zijn, dat moeten we niet willen met zijn allen.
Zou Prigozjin willen stoppen met het afmaken van Oekraners?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209625845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:49 schreef Raap het volgende:
Heeft Rutte al gebeld met Prigozhin?
Begreep wel dat Willempie al een pilsje met hem heeft gedronken
pi_209625846
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:48 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Zit Max Verstappen zelf in die tanks, of wat?
Goede wegen daar in Rusland.
Als oekraine dat ook had gehad waren ze binnen 3 dagen in Kiev.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 06:53:38 #131
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_209625847
twitter

Bizarre beelden. Zo’n massieve tank met op de voorgrond van die deelstepjes. Toch het gevoel van vrijheid die dingen….
pi_209625848
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zou Prigozjin willen stoppen met het afmaken van Oekraners?
Hij is iig niet zo blij met hoe het nu daar gaat, en hij is pragmatisch ingesteld. Dus zie hem zomaar de stekker eruit trekken mocht hij het voor het zeggen hebben.
pi_209625849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als oekraine dat ook had gehad waren ze binnen 3 dagen in Kiev.
aha, zo zit dat
pi_209625851
De beste man runt gewoon zijn bedrijf, raar businessmodel dat wel.
pi_209625853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is iig niet zo blij met hoe het nu daar gaat, en hij is pragmatisch ingesteld. Dus zie hem zomaar de stekker eruit trekken mocht hij het voor het zeggen hebben.
Of hij gaat het Russische leger reorganiseren en gaat, misschien na een korte pauze, gewoon door.
Hij heeft zich tenslotte niet voor niets bij deze 'principile' oorlog aangesloten.

Ik heb een gloeiende hekel aan hufter Poetin, maar ik zie, als Prigozjin de 1e man in Rusland zou worden, voorlopig de verbetering niet.
pi_209625854
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat het met een weekje wel klaar is daar.
pi_209625867
twitter

twitter
pi_209625869
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Of hij gaat het Russische leger reorganiseren en gaat, misschien na een korte pauze, gewoon door.
Hij heeft zich tenslotte niet voor niets bij deze 'principile' oorlog aangesloten.

Ik heb een gloeiende hekel aan hufter Poetin, maar ik zie, als Prigozjin de 1e man in Rusland zou worden, voorlopig de verbetering niet.
Het punt is denk ik dat wanneer de onrust in rusland zelf zo groot is dat de oorlog in Oekrane in een stroomversnelling komt en erin slaagt zichzelf te bvrijden de toetreding tot de NAVO vrij snel daarna plaats kan vinden. Daarmee is een nieuwe inval op zich een onmogelijkheid de komende decennia, welke gek daar ook aan de macht is.

Dat er daar een onbetrouwbare gek aan de macht is, is een gegeven, dat is een probleem dat ook opgelost moet worden, bij voorkeur van binnenuit, maar dat staat denk ik los van de voordelen voor de Oekrane wanneer rusland een paar maandjes met zichzelf bezig is. Laat ze elkaar maar kapot schieten, scheelt toch. Zoals mijn oma altijd zei, de regen die vandaag valt kan morgen niet vallen.
pi_209625878
https://www.reddit.com/r/(...)_deputy_minister_of/

Zelfde filmpje als eerder, maar met Engelse ondertiteling.

twitter
  zaterdag 24 juni 2023 @ 07:10:29 #140
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_209625887
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 06:48 schreef Sunri5e het volgende:
Binnen een paar uur een aanval op Moscow
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_209625892
quote:
No! Sleep! Till!

Moskou
  zaterdag 24 juni 2023 @ 07:12:12 #142
pi_209625894
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 24 juni 2023 @ 07:12:45 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_209625896
twitter
pi_209625897
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:01 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Het punt is denk ik dat wanneer de onrust in rusland zelf zo groot is dat de oorlog in Oekrane in een stroomversnelling komt en erin slaagt zichzelf te bvrijden de toetreding tot de NAVO vrij snel daarna plaats kan vinden. Daarmee is een nieuwe inval op zich een onmogelijkheid de komende decennia, welke gek daar ook aan de macht is.

Dat er daar een onbetrouwbare gek aan de macht is, is een gegeven, dat is een probleem dat ook opgelost moet worden, bij voorkeur van binnenuit, maar dat staat denk ik los van de voordelen voor de Oekrane wanneer rusland een paar maandjes met zichzelf bezig is. Laat ze elkaar maar kapot schieten, scheelt toch. Zoals mijn oma altijd zei, de regen die vandaag valt kan morgen niet vallen.
Ik ga niets claimen en zeker niet met wie Oekrane/Rusland/de wereld beter af is, Poetin of Prigozjin, maar ik beschouw Poetin als iemand die, vervuld van een shitload aan woedend ressentiment, snel is uitgegroeid tot een nationalistische 'Groot-Rus' die droomt van een herstel van eeuwenoude verhoudingen. Zoiets als de Brexiteers in de UK. Alleen is Poetin volledig losgeraakt van de huidige wereld, en, gezien zijn persoonlijkheid en potentieel, veel gevaarlijker.
Ik zie Prigozjin eigenlijk als niets meer dan een levensgevaarlijke psychopaat. Zijn huidige gedrag toont ook aan dat hij bereid is om zowel vijanden en vrienden zonder pardon een mes in de rug te steken cq af te slachten.

Nogmaals, ik weet niet met wie Oekrane/Rusland/de wereld beter af is.

Misschien heb je gelijk, en krijgt Oekrane, samen met zijn bondgenoten, bij een coup van Prigozjin, de tijd om snel knopen door te hakken. Maar toetreding tot de NAVO, we hebben het vaker gezien, is geen appeltje-eitje. Dat is een uiterst gecompliceerd politiek spel. Als Prigozjin maandag het Kremlin in handen zou hebben, dan is het heus niet zo dat Oekrane op dinsdag al NAVO-lid is. En als het Russische leger op die maandag eieren voor zijn geld kiest en overloopt naar Prigozjin, en dat leger zit nog steeds in Oekrane, dan gaat Joe Biden niet zomaar zeggen: Zelensky, kom er meteen maar bij.

Mensen kunnen boos worden als je bepaalde namen uit het verleden erbij haalt, maar ik ben een beetje bang dat de optimistische/vrolijke reacties hier (en elders) er op lijkt alsof we blij zouden moeten zijn dat Hitler wordt vervangen door Gring o.i.d. ... en de vraag is: wordt het zoveel 'beter'?
pi_209625900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:06 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_deputy_minister_of/

Zelfde filmpje als eerder, maar met Engelse ondertiteling.

[ twitter ]
En het volk trapt daar weer in?
pi_209625905
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:12 schreef Sunri5e het volgende:
[ twitter ]
En hoe betrouwbaar is deze 'bron'?

Overigens: er is uiteraard nog steeds een serieuze kans dat Prigozjin een kuil graaft voor een ander... en er zelf invalt.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 07:15:19 #147
pi_209625910
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:13 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
En het volk trapt daar weer in?
Wat leuk om je vanochtend hier ze zien. Dat meen ik echt.

Koffie? c_/ Koekje er bij?
pi_209625914
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik ga niets claimen en zeker niet met wie Oekrane/Rusland/de wereld beter af is, Poetin of Prigozjin, maar ik beschouw Poetin als iemand die, vervuld van een shitload aan woedend ressentiment, snel is uitgegroeid tot een nationalistische 'Groot-Rus' die droomt van een herstel van eeuwenoude verhoudingen. Zoiets als de Brexiteers in de UK. Alleen is Poetin volledig losgeraakt van de huidige wereld, en, gezien zijn persoonlijkheid en potentieel, veel gevaarlijker.
Ik zie Prigozjin eigenlijk als niets meer dan een levensgevaarlijke psychopaat. Zijn huidige gedrag toont ook aan dat hij bereid is om zowel vijanden en vrienden zonder pardon een mes in de rug te steken cq af te slachten.

Nogmaals, ik weet niet met wie Oekrane/Rusland/de wereld beter af is.

Misschien heb je gelijk, en krijgt Oekrane, samen met zijn bondgenoten, bij een coup van Prigozjin, de tijd om snel knopen door te hakken. Maar toetreding tot de NAVO, we hebben het vaker gezien, is geen appeltje-eitje. Dat is een uiterst gecompliceerd politiek spel. Als Prigozjin maandag het Kremlin in handen zou hebben, dan is het heus niet zo dat Oekrane op dinsdag al NAVO-lid is. En als het Russische leger op die maandag eieren voor zijn geld kiest en overloopt naar Prigozjin, en dat leger zit nog steeds in Oekrane, dan gaat Joe Biden niet zomaar zeggen: Zelensky, kom er meteen maar bij.

Mensen kunnen boos worden als je bepaalde namen uit het verleden erbij haalt, maar ik ben een beetje bang dat de optimistische/vrolijke reacties hier (en elders) er op lijkt alsof we blij zouden moeten zijn dat Hitler wordt vervangen door Gring o.i.d. ... en de vraag is: wordt het zoveel 'beter'?
jongen, ik heb werkelijk geen idee, voor mij is het alsof ik kijk hoe twee psychopaten elkaar aftuigen, het maakt me werkelijk geen zak uit als ze elkaar maar goed te grazen nemen.

Verder heb ik toch geen invloed, wat ik ook wil of denk. Ik heb ook totaal geen idee wat het beste is, geo politiek en weet ik het. Ik ben een domme kantoorslaaf die toevallig vroeg wakker werd om te pissen en dit spektakel mocht aanschouwen.

En nogmaals, liever dat ze elkaar in rusland slopen dan in de ukr, of waar dan ook. Interne onrust is volgens mij in elk opzicht sowieso een voordeel voor de Ukr, denk ik, met mijn beperkte inzicht in deze materie.

Ik zit hier voor de popcorn
pi_209625919
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 07:17:32 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209625922
Hangt Poetin al op het Rode Plein?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')