Ik wil even benadrukken dat ik hier geheel buiten sta. Evenmin heb ik iets te maken met door miljardairs bemande duikboten richting Titanic en de all inclusive Pride vlaggen overal, welke ik in voorgaande twee kwesties btw gemist heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:20 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Ach voor jou is het toch ook leuk dat het tot nu toe voorspoediger dan de inname van Kiev verloopt, snappen we jouw trots ook een beetje
Trek er nog 1 open, het is immers alweer lichtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:28 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat ik hier geheel buiten sta. Evenmin heb ik iets te maken met door miljardairs bemande duikboten richting Titanic en de all inclusive Pride vlaggen overal, welke ik in voorgaande twee kwesties btw gemist heb.
En dat terwijl Tony Chocolonely wel een regenboog uitgave in de schappen heeft.
ijkt me wel verstandig voor hem , niet zoveel flatgebouwen met open ramen daarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:05 schreef Delenlill het volgende:
https://www.radarbox.com/registration/EW-301PJ
Lukashenko's vliegtuig is nu bijna voorbij Turkije gevlogen. Is hij onderweg naar Afrika?
Refreshen werkt ook niet echt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:38 schreef falling_away het volgende:
Ik wil alleen even melden dat in dit soort situaties het Fok forum zo veel fijner is om te volgen dan Reddit met hun onlogische ordenen van comments op basis van likes.
Ik pak even wat meer popcorn..
Dat wordt spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:44 schreef slashdotter3 het volgende:
There's a 15km long Wagner column refueling outside of Moscow, expect the attack to begin within hours.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |