Er zijn wel berichten die dit toch lijken te bevestigen:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Het is voor Oekraine te hopen dat er Russische legeronderdelen zijn die zeggen: 'fuck dit hier, we sluiten ons aan bij Wagner' en vervolgend hun boeltje pakken. Maar die kans acht ik erg klein.
Z: could you please put me through to your nearby advisor?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Z: What should I do?
B: I have hairy legs. There are kids on the moon. Why am I holding a phone?
maar heeft wel alle signalen dat dit het is. ruzzie tussen warlords, maar poetin blijft buiten spel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet uit te sluiten dat het slechts dit is.
Schengen-avant-la-lettre.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tijd voor een tweede operatie Faustschlag!
Voor de mensen die dit niet kennen: In 1918 profiteerden de Duitsers van de Russische onrust en rukten ze zonder enige weerstand duizenden kilometers op, tot Rostov ongeveer. Ze konden gewoon op de trein stappen en zich laten vervoeren naar de volgende stad.
Het is een wirwar aan berichten, maar dat is inderdaad best mogelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
maar heeft wel alle signalen dat dit het is. ruzzie tussen warlords, maar poetin blijft buiten spel.
Om thematisch te blijven zou ik het Paukschlag noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tijd voor een tweede operatie Faustschlag!
Voor de mensen die dit niet kennen: In 1918 profiteerden de Duitsers van de Russische onrust en rukten ze zonder enige weerstand duizenden kilometers op, tot Rostov ongeveer. Ze konden gewoon op de trein stappen en zich laten vervoeren naar de volgende stad.
Ik zag dit in de reacties... deze Russische generaal is of volkomen lazarus, of zit onder de verdovende middelen (het eerste lijkt me het meest waarschijnlijke):quote:
Poetin zal wel moeten, anders hangt zijn macht aan een zijden draadje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:27 schreef Nielsch het volgende:
Vooralsnog verwacht ik dat het Kremlin deze opstand gaat onderdrukken. Dat lijkt me de meest logische uitkomst.
Alternatief is dat Shoigu binnenkort uit een open raam valt mocht dit te lang duren.
Opmerkelijk dat die kerel ook een pipa vast heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zag dit in de reacties... deze Russische generaal is of volkomen lazarus, of zit onder de verdovende middelen (het eerste lijkt me het meest waarschijnlijke):
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |