Voor koude nachttemperaturen heb je opklaringen nodig. Het wordt gewoon kutweer. Ik krijg 2021 vibes.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet onder de 15 graden in de nacht de komende tijd, dus koud wordt het niet
Zeg eh, we hebben bijna de hele fucking maand juni op en top zomerweer gehad. Het mag ook best even wat minder of zo.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet erg dat het weer even afkoelweer wordt, maar waarom meteen zo ver doorslaan naar treurig kutweer
Nee.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg eh, we hebben bijna de hele fucking maand juni op en top zomerweer gehad. Het mag ook best even wat minder of zo.
dat grijs de overhand krijgt is dan wel weer triest.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er nog maar gewoon heel even van genieten
Het weerstation hier staat nog steeds op 31.7, lijkt me wat overdreven? Woon in het midden des landquote:Op zondag 25 juni 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Het verbaast me echt hoe langzaam (nou ja, helemaal niet) het afkoelt
Teken dat er meer in had gezeten vandaag als het hoogtepunt eerder op de dag viel.
Het is in dit land echt het ene uiterste of het andere uiterste. Klote ook dat dit zo omslaat net nu de zomer langzaam op gang komt voor iedereen.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat grijs de overhand krijgt is dan wel weer triest.
Zal even heel eerlijk zijn: ik heb genoeg “zomer” gehad zo de afgelopen 6-7 weken. Van mij mag het zo blijven als aankomende week gedurende juli en augustus.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is in dit land echt het ene uiterste of het andere uiterste. Klote ook dat dit zo omslaat net nu de zomer langzaam op gang komt voor iedereen.
Met deze temperatuur het raam open gezet en het voelde alsof er koele (!) lucht naar binnen stroomdequote:Op zondag 25 juni 2023 20:56 schreef Faraday01 het volgende:
Om 9 uur nog 29,5 graad, dat is niet leuk!
Het andere uiterste (echt goed koud) is er juist bijna nooit.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is in dit land echt het ene uiterste of het andere uiterste. Klote ook dat dit zo omslaat net nu de zomer langzaam op gang komt voor iedereen.
Het is zomerquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het andere uiterste (echt goed koud) is er juist bijna nooit.
Maar welke zomerse activiteiten kun je nu niet doen dan? Er staat wat regen in de kaarten he, niet non-stop regen. En normale temperaturen enzo.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zomer
En ik bedoel kwa weertype. 20 graden met volle bak zon is iets heel anders dan wat er nu op het programma staat. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren tot ik het zat ben. Zal wel niet lang duren, want ook voor mij begonnen de zomerse activiteiten net op gang te komen.
Ik neig er ook naar maar het is vooral het windje dat je voeltquote:Op zondag 25 juni 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met deze temperatuur het raam open gezet en het voelde alsof er koele (!) lucht naar binnen stroomde
Dat zegt iets over binnen, gok ik
Onderschat de temperatuur hier nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik neig er ook naar maar het is vooral het windje dat je voelt
Denk dat er vrij weinig regen gaat vallen komende week. Aantal losse buien, maar meer niet, waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar welke zomerse activiteiten kun je nu niet doen dan? Er staat wat regen in de kaarten he, niet non-stop regen. En normale temperaturen enzo.
Nou ja, dat is dus prima voor zomerse activiteiten. Het lijkt me daarbij vooral fijn dat het niet steenkoud is, niet regent en niet bloedverzengend heet is. Dus grotendeels droog en 23/24 graden, helemaal top, wolken of nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk dat er vrij weinig regen gaat vallen komende week. Aantal losse buien, maar meer niet, waarschijnlijk.
temperatuur is zo slecht nog niet. Lijken hier dagelijks 23/24 graden te gaan halen, dus dat is helemaal prima. Als de bewolking maar niet gaat overheersen
Waar is deze hemel op aarde ook alweer, Den Helder toch?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
18-20 graden hier. Dan moet ik een jas mee als ik uit ga, gewoon kut dus. Helemaal met windkracht 4-5.
Niet waar ik woon in ieder gevalquote:Op zondag 25 juni 2023 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is deze hemel op aarde ook alweer, Den Helder toch?
Ik heb het over de komende twee weken, niet over vandaag.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet waar ik woon in ieder geval
Bijna 10 uur en ruim 28 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |