Vlug! Pak een ijsje!quote:
koufront waar hoe watquote:
Je kan bij mij afkoelen met 29 gradenquote:
Dat word weer aansluiten bij #teamaircoquote:
berhaupt gaan sporten in dit weerquote:Op zondag 25 juni 2023 18:03 schreef dick_laurent het volgende:
Ironman gaan doen en uberhaupt laten doorgaan bij temps van boven de 30![]()
![]()
Dat zijn van die endurance parcours waar veel mensen op een koele dag al redelijk kapot gaan. Laat staan in hitte. Fucking dom.
Dat zeggen alleen mensen die zelf nooit een seconde sporten.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
berhaupt gaan sporten in dit weer
Vriendin is vandaag met een collega gaan mountainbiken, drie uur lang, in de middag. Gek in de harses, die lui.
Ik sport gemiddeld 5-6 uur per week (duursport, met name), vorige week stond de teller zelfs op 8 (en deze week op 3 omdat ik de eerste helft van de week in het buitenland was), dus dat valt meequote:Op zondag 25 juni 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zelf nooit een seconde sporten.
Ik heb alles nog potdicht. Buiten nu 30 gradenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:45 schreef heywoodu het volgende:
Teletekst: "Buiten blijft het nog lang aangenaam" over vannacht. Uh, wanneer wordt het berhaupt aangenaam dan?
Jep. Rustig afwachten hier tot het onder de 28 ofzo komt, dan is het namelijk koeler dan binnen. En dan gaat in elk geval het slaapkamerraam tot donderdag ook niet meer dicht gok ikquote:Op zondag 25 juni 2023 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb alles nog potdicht. Buiten nu 30 graden
Dat doe ik de komende dagen welquote:Op zondag 25 juni 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er nog maar gewoon heel even van genieten
Maar nog steeds niet onder de 15 graden in de nacht de komende tijd, dus koud wordt het nietquote:Op zondag 25 juni 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er nog maar gewoon heel even van genieten
Het is niet erg dat het weer even afkoelweer wordt, maar waarom meteen zo ver doorslaan naar treurig kutweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |