Gelukkig compenseren de vele zonuren wel weer wat van die relatieve kou.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is deze hemel op aarde ook alweer, Den Helder toch?
Het lijkt hier de Titan wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef Nattekat het volgende:
Had niet verwacht dat de zuurstof binnen eerder op zou raken dan dat het buiten koeler is dan binnen.
wtf staat hierquote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef Nattekat het volgende:
Had niet verwacht dat de zuurstof binnen eerder op zou raken dan dat het buiten koeler is dan binnen.
Is begrijpend lezen afgeschaft op school?quote:
Het is gewoon een walgelijk geformuleerde zin.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen afgeschaft op school?
Doen ze express. Dan voelen alle buitenlanders zich meer thuis.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Het is gvd 10 uur en het is 28 graden in Rotterdam. Waarom hangt er een warmte front boven rijnmond. De rest van NL is koeler. Wtf is dit voor ongein
Bizar idd, 28 graden hier in regio Den Haag nog. Lijkt Zuid Spanje wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Het is gvd 10 uur en het is 28 graden in Rotterdam. Waarom hangt er een warmte front boven rijnmond. De rest van NL is koeler. Wtf is dit voor ongein
Boze Dirk is boos. Laten we een lekker koud drankje voor je inschenken.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doen ze express. Dan voelen alle buitenlanders zich meer thuis.
Hoi vanuit zuid Spanjequote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizar idd, 28 graden hier in regio Den Haag nog. Lijkt Zuid Spanje wel.
Is geen garantie voor buien, je hebt ook windschering nodig. Modellen geven misschien enkel buitje in noorden vannacht/morgenvroeg.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:24 schreef Revanches het volgende:
Nog buien die vanavond gaan vormen? Ik zag hoge CAPE waarden?
Windschering heb je nodig voor zware onweersbuien. Zonder windschering kan je nog steeds enorme terreurbuien krijgen, juist zonder windschering zelfs.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Is geen garantie voor buien, je hebt ook windschering nodig. Modellen geven misschien enkel buitje in noorden vannacht/morgenvroeg.
Augustus zullen we wel weer verzuipen van de regenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal even heel eerlijk zijn: ik heb genoeg “zomer” gehad zo de afgelopen 6-7 weken. Van mij mag het zo blijven als aankomende week gedurende juli en augustus.
Ja als als. Maar meestal heb je toch een beetje van beide nodig voor van die grote buien na een warme dag.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windschering heb je nodig voor zware onweersbuien. Zonder windschering kan je nog steeds enorme terreurbuien krijgen, juist zonder windschering zelfs.
Nee hoor. CAPE + trigger = noodweer. Er is alleen geen trigger.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als als. Maar meestal heb je toch een beetje van beide nodig voor van die grote buien na een warme dag.
Ga dat eens even heel snel gewoon aangenaam vinden, zoals normale mensenquote:
Ja, maar daar hebben we nu natuurlijk echt even totįįl geen zin in. De ramen moeten wel de hele nacht fatsoenlijk open kunnen blijven na vandaagquote:Op zondag 25 juni 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windschering heb je nodig voor zware onweersbuien. Zonder windschering kan je nog steeds enorme terreurbuien krijgen, juist zonder windschering zelfs.
Lig hier in een "doorwaai" slaapkamer. Voel er nog weinig van.quote:
Ja, dat 'waai' deel gaat nog niet helemaal goed.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lig hier in een "doorwaai" slaapkamer. Voel er nog weinig van.
Wilde vroeg naar bed ivm einde vakantie..quote:Op zondag 25 juni 2023 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Wat een tyfusbende, 26 graden nog steeds buiten in Rdam. Ik geloof dat ik in de ochtend pas slaap. Dit is niet te doen
Het waait.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:10 schreef arvensis het volgende:
Pfff het waait niet.
De koeling heeft een storing en de ventilator is kapot gegaan. Echt bagger dit.
Ik ga een nieuwe halen in de herfst!quote:Op maandag 26 juni 2023 03:54 schreef Azula2.0 het volgende:
Straks na de hitte lekker een tapijtreiniger over je matras heen halen om het zweet er weer uit te trekken en dan is het weer gereed voor snertweer.
Nu al zin in het einde van de werkdag, lekker de mountainbike pakken en een beetje door het bos stampen enzoquote:Op maandag 26 juni 2023 07:20 schreef Perrin het volgende:
De liefhebbers van 21 graden en iets wisselvalliger zijn nu aan de beurt <3
Slapen!quote:Op maandag 26 juni 2023 07:55 schreef INViCTuS het volgende:
Rest van de week 23-25. Prima temperatuur. Komende 2 nachten 10-12 graden
Fris aan de dag beginnen en fris de dag afsluitenquote:Op maandag 26 juni 2023 07:55 schreef INViCTuS het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zit hier binnen bijna uit m'n sokken te waaien van de tocht en man wat is het lekkerquote:
Als ik hier zo lees en om me heen hoor zijn de meeste mensen echt blij met wat verkoeling.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik kan dan echt helemaal niks meer, maargoed dat is per persoon natuurlijk anders.
Dik, ja?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon weer dik 25 graden hier, had op afkoeling gehoopt, zweet me nog de pleuris..
Die staan ook niet op mijn perceel. En dat is toch echt waar ik woon. Scheelt altijd best wel wat vind ik vergeleken met Arcen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dik, ja?
Nog geen enkel knmi station geeft 25 graden aan
Waarschijnlijk is jouw waarneming beļnvloed door zon en/of stenige omgeving.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die staan ook niet op mijn perceel. En dat is toch echt waar ik woon. Scheelt altijd best wel wat vind ik vergeleken met Arcen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |