Veel succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:39 schreef dick_laurent het volgende:
34c vandaag. Airco is nu je beste vriend
Ja nee, wegwezen met de droogte. Ik ben dol op de zomer, de zon etc maar de laatste jaren kan ik er slecht van genieten omdat ik de natuur voor mn ogen zie verpieteren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef INViCTuS het volgende:
Langere termijn biedt hoop. Voor wat het waard is
[ twitter ]
Wat er nu aan komt is gewoon prima hoor. Irritante kutregen net zwaar genoeg om mijn plannen voor de avond in het water te doen vallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nee, wegwezen met de droogte. Ik ben dol op de zomer, de zon etc maar de laatste jaren kan ik er slecht van genieten omdat ik de natuur voor mn ogen zie verpieteren.
Bovendien zie ik het dan wel weer gebeuren dat het meteen intens (lees vochtig en boven de 27 graden) wordt. Dan liever dit weertype
Ik zit hier niet met muts, sjaal en wanten, maar ik heb zit nu wel met een trui aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waar zitten jullie allemaal dan. Hier nog 22.7
Ja op individueel vlak snap ik het wel want het begint doorgaans te zeiken als ik buiten ben maar toch..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er nu aan komt is gewoon prima hoor. Irritante kutregen net zwaar genoeg om mijn plannen voor de avond in het water te doen vallen.
Onze koukleum dochter heeft ook alweer een joggingbroek aan en zit onder een dekentje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik zit hier niet met muts, sjaal en wanten, maar ik heb zit nu wel met een trui aan.![]()
Ik vond de weken met de dominante hogedruk eigenlijk goed vertoeven. het was aangenaam warm met een redelijk lage luchtvochtigheid en prima uit te houden. Gewoon ideaal zomer weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nee, wegwezen met de droogte. Ik ben dol op de zomer, de zon etc maar de laatste jaren kan ik er slecht van genieten omdat ik de natuur voor mn ogen zie verpieteren.
Bovendien zie ik het dan wel weer gebeuren dat het meteen intens (lees vochtig en boven de 27 graden) wordt. Dan liever dit weertype
Ach, mensen die minder goed tegen kou kunnen hebben de mazzel dat ze inderdaad lekker een warme broek en trui aan kunnen trekken en een dekentje kunnen pakken enzo. Dat is een enorme luxepositie waar mensen die minder goed tegen warmte kunnen alleen maar van kunnen dromenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:02 schreef lily het volgende:
[..]
Onze koukleum dochter heeft ook alweer een joggingbroek aan en zit onder een dekentje.
Het is hier 22,5 in huis.
Rare mensen.
Wauw. Wel bizar dat die rookpluim gewoon over zo’n enorme afstand soort van “intact” genoeg blijft om helemaal in NL dit nog te kunnen veroorzaken.quote:
Wat een luxe om in juli met een lange broek en jas overdag rond te lopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, mensen die minder goed tegen kou kunnen hebben de mazzel dat ze inderdaad lekker een warme broek en trui aan kunnen trekken en een dekentje kunnen pakken enzo. Dat is een enorme luxepositie waar mensen die minder goed tegen warmte kunnen alleen maar van kunnen dromen
Maar....quote:
Ik vond het twee weken terug top. Alleen waaide het wat , maar de lv was laag veel zon en goede temperaturenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vond de weken met de dominante hogedruk eigenlijk goed vertoeven. het was aangenaam warm met een redelijk lage luchtvochtigheid en prima uit te houden. Gewoon ideaal zomer weer.
Wat droog, dat wel.
Dit is ook net niet wat. Te weinig zon, te veel wind en iets warmer mag best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |