Ja, daar zitten een paar knuppels bij hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
En zomergekkies zijn net zo erg als wintergekkies op weerwoord trouwens. Die gasten zijn echt helemaal los van de realiteit..
heb gewoon 23 graden in huisquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:01 schreef Slobeend het volgende:
Mijn woning en ik zouden het niet erg vinden als de zon gewoon even een paar dagen niet zou schijnen.
Ik woon in een zeer goed geïsoleerde woning maar veel glas hè.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb gewoon 23 graden in huis
misschien niet in een ongeïsoleerde sociale huurwoning gaan zitten?
beetje werken voor je geld
Zonnig en 20 graden. Lekker zomersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Grijs, grauw, koud, benauwd.
De herfst is terug![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Grijs, grauw, koud, benauwd.
De herfst is terug![]()
Nog gefeliciteerd, ik las dat je van de week getrouwd bent! Met een 35-jarige, dat doe je goed.quote:
Vanavond/vannacht meer kans op regen.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, ik las dat je van de week getrouwd bent! Met een 35-jarige, dat doe je goed.
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef Haags het volgende:
19 graden buiten. Dat is voor mijn gevoel een eeuwigheid geleden. Dit is echt ideaal om de hele dag je huis door te luchten als je thuis bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |