quote:Op maandag 3 juli 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:monkyyy een review over deze show?
Sjon heeft nog steeds niet door dat alles wat ze presenteert geen kijkcijfers oplevert , laat staan een vlot lopende show.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon triest dit. Mensen met tv-ervaring.... Zowel voor als achter de schermen. Aldi troep.
1e show van marcel en gijs was ook zoietsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:25 schreef tompsv18 het volgende:
713.000 kijkers? Wat de fuck? Voor zo’n matig programma..
Erg benieuwd naar de kijkcijfers vanavond.
Dezelfde troep blijft ook maar aan de bar hangen.quote:Dinsdag staat de tweede uitzending van De Oranjezomer op het programma. Raymond Mens en Sander de Kramer schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks. Leontien van Moorsel en Noa Vahle nemen plaats aan de bar.
Op1?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dezelfde troep blijft ook maar aan de bar hangen.
Bakstenen op Sander. @:Wereldgozer
Wtf alweer Noa en Leontienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben snel weggezapt na Massa is Kassa. Wie verzint dit? Hélène Hendriks, Sander de Kramer en Noa Vahle in één uitzending.quote:
En daarna Marcel van Roosmalen als commentaaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zou zo graag De Kramert en Boomsma aan 1 tafel willen zien.
Die kijkcijfers morgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ben snel weggezapt na Massa is Kassa. Wie verzint dit? Hélène Hendriks, Sander de Kramer en Noa Vahle in één uitzending.
Het is idd nog saaier dan gisterenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben snel weggezapt na Massa is Kassa. Wie verzint dit? Hélène Hendriks, Sander de Kramer en Noa Vahle in één uitzending.
Ik heb gisteren ook niet gekeken. Maar het vooruitzicht aan deze overgewaardeerde, doodsaaie nitwit als presentatrice doet me niet kijken. Die Vahle en Ek zijn ook niks.quote:
Mensonterendquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Woensdag staat de derde uitzending van De Oranjezomer op het programma. Ben van der Burg en Khalid Kasem schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks. Leontien van Moorsel en Chris Woerts nemen plaats aan de bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |