ohhh zit je nog 'daar' nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen werken dusen zondag misschien ook wel. Hopelijk morgenavond even naar huis
quote:
Thnx, maar ik koop liever iets wat ik mooi vind. Wil mijn slaapkamer toch nog aanpakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl(...)nt-en-klaar-gordijn/
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?quote:
Vroeg gegeten had trekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo vroeg gegeten of tussendoor veel gesnoept?
Ahah, dat word vanavond nog snackenquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat word vanavond nog snacken
quote:
Wat fijn voor je Sas, komt zeker door al die verwennerij voor die harder werkers.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
Middag allemaal, ik ben in een juichstemming, de riolering is gemaakt/vervangen!!!!!
en m'n zoon appte net of ik met z'n gezinnetje mee uit eten ga (om te ontstressen)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn!!! Lekker genieten met je zoonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gegeten ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond allemaal, ben weer thuisquote:
Oehhh tapasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Avond allemaal, ben weer thuis![]()
We hebben bij La Cubanita gegeten, het was weer heerlijk!!!![]()
ik loop nog steeds te juichen, serieus, wat een luxe is een normaal werkende afvoer![]()
werk en slaapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hebben jullie nog voor (wilde) plannen voor het weekend???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |