Ik zal de OP even updaten want dit is niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Sowieso vroeger. Say no more.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja die heb ik ook qua ontwerpquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flash, het gaat specifiek om dit ontwerp. We hadden dat ooit. Toen was het niet meer te verkrijgen en nu weer wel. Al die andere dingen zijn verschrikkelijk kut. Jaren aan ergernis gehad maar nu niet meer
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker kort.
Ik ben de kapster hier in huis en ik heb laatst een nieuwe trimmer voor neus en oor gekocht. Halleluja, wat een enorme verbetering.
Nee, dat zakje waar dan verschillende mini waterijsjes in zaten. En dan het liefst als je net een halve dag in het zwembad had gelegen en met van die gerimpelde handjes bij de uitgang nog een ijsje kreeg. Ok, niet net zo goed als het zwembadpatat naast het zwembad, maar toch.quote:
Ik heb nooit een andere tondeuse ervaren dan de huidige Remington van een paar tientjes. Hij zuigt het haar op dus dat is wel een voordeel. Ik vind het alleen lastig rond zijn oren maar dat lost een hulpstukje van de nieuwe neushaartrimmer op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)
Vroeger sayde ik ook no more. Those were the days.quote:
Daar moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:32 schreef Kreator het volgende:
De beste ijsjes van vroeger waren die grote "EN nu issie weer rood" Fruitjoy ijsjes. Die kon je dan alleen bij de makro e.d. kopen. Nu koop je alleen nog slappe aftreksels in de supermarkt.
Ben maar naar de bron gegaan:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Ben benieuwd…quote:Hallo,
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
CEC Support Unilever
Consumer Engagement Center / Careline
Niet bumbum?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |