SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op de Renaissanceschool in AlmereWappieland leer je blijkbaar dat de Waffen-SS eigenlijk gewoon slachtoffers waren van Europese en Amerikaanse propaganda en dat ze zich enkel verdedigden tegen het Joodse gevaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:56 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet.
Echt hè - net als je denkt dat je de ondergrens qua debiliteit wel gehaald hebt gooit meneer de Waffen-SS er nog even in. "Want dat was ook niet allemaal slecht"..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, op de Renaissanceschool in AlmereWappieland leer je blijkbaar dat de Waffen-SS eigenlijk gewoon slachtoffers waren van Europese en Amerikaanse propaganda en dat ze zich enkel verdedigden tegen het Joodse gevaar.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, op de Renaissanceschool in AlmereWappieland leer je blijkbaar dat de Waffen-SS eigenlijk gewoon slachtoffers waren van Europese en Amerikaanse propaganda en dat ze zich enkel verdedigden tegen het Joodse gevaar.
En bij die naievelingen die het vuurtje brandend houden door er op te blijven reageren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Bizar hoe dat werkt in die 5 functionerende hersencellen bij die wappies
Zeker. Ondanks dat het best een vriendelijk figuur was, met niks kwaads in de zin, is dit een van de dingen waar die behoorlijk heeft liggen slapen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Behoorlijk gebrek aan zelfreflectie van Obama hier.
quote:Het lijkt erop dat Rusland extra inzet op dolfijnen om haar belangrijke marinebasis in Sebastopol op de bezette Krim te helpen verdedigen. Dat melden Britse inlichtingendiensten.
In april vorig jaar meldden Amerikaanse analisten op basis van satellietbeelden al dat de havenstad beschermd werd door twee ‘oorlogsdolfijnen’. Aanwijzing daarvoor waren speciale hokken voor de dolfijnen die kort na de start van de invasie van Oekraïne in de haven van Sebastopol waren verschenen.
Sinds de zomer van vorig jaar heeft de Russische marine de beveiliging van de belangrijkste basis van de Zwarte Zeevloot in Sebastopol opgetrokken. Zo kwamen er zeker vier lagen netten over de ingang van de haven. Britse inlichtingendiensten melden nu dat de verdediging van de haven de afgelopen weken 'hoogstwaarschijnlijk ook versterkt is met een groter aantal getrainde zeezoogdieren'.
,,Satellietbeelden tonen een verdubbeling van het aantal drijvende hokken in de haven”, aldus het Britse ministerie van Defensie. ,,Die bevatten hoogstwaarschijnlijk tuimelaars.”
De voormalige Sovjet-Unie ontwikkelde in de jaren zestig een trainingsprogramma voor ‘oorlogsdolfijnen’. Sinds de annexatie van de Krim in 2014 zou Rusland herbegonnen zijn met het trainen van dolfijnen. In noordelijke wateren zet de marine ook beloega’s (witte dolfijnen) en zeehonden in.
https://www.ad.nl/buitenl(...)verdedigen~a2b2b3a0/
Hoe werkt dat eigenlijk? Hebben die een bomgordel om ofzo?quote:
Ik dacht dat het de bedoeling is dat ze duikers zouden frustreren/aanvallen. Zoiets als wat beveiligingshonden doen op het landquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Hebben die een bomgordel om ofzo?
Goede vraag. Ik weet alleen dat ze getraind worden om duikboten, torpedo's en duikers op te sporen. Maar wat ze daarna doen weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Hebben die een bomgordel om ofzo?
Emmertje vis mee en klaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:38 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling is dat ze duikers zouden frustreren/aanvallen. Zoiets als wat beveiligingshonden doen op het land
Ik begrijp dat je polderturk nooit in actie hebt gezienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:52 schreef BEFEM het volgende:
Gelukkig is slashdotter er weer met een tweet die al 4x geplaatst is, waaronder 3 posts eerder, beter dan die meuk lezen uit het vorige topic.
Ik zag die post boven me al maar wilde dat stuk van Stephen Wells toevoegen dat verklaart wat Prigozhin aan het doen isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:52 schreef BEFEM het volgende:
Gelukkig is slashdotter er weer met een tweet die al 4x geplaatst is, waaronder 3 posts eerder, beter dan die meuk lezen uit het vorige topic.
verklaardquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zag die post boven me al maar wilde dat stuk van Stephen Wells toevoegen dat verklaard wat hij aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |