abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209615283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Schrdingers Vatnik
Snotver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209615287
quote:

[..]
Schrdingers Vatnik
Hmmm, ik heb het filmpje gevonden waar de afbeelding vandaan komt. Volgens hun is het van een live uitzending van eerder vandaag. Ben nog steeds niet overtuigd maar het zou inderdaad dus kunnen dat hij gewoon leeft.

vrijdag 23 juni 2023 @ 11:07:08 #253
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209615308
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, desinformatie moet bestreden worden.
Zodra het voeren van een trol wordt kun je beter de mods waarschuwen. En dit niet via dm, daar wordt @straatcommando niet blij van.

Zul je zien dat alle desinformatie vakkundig verwijderd wordt. ;)
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:07:57 #254
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209615315
Lol.

twitter

Beetje strak coordineren is best lastig, als je ultra incompetent bent, idd.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  Forum Admin vrijdag 23 juni 2023 @ 11:08:18 #255
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209615320
quote:

[..]
Schrdingers Vatnik
Daar ging m'n koffie
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 23 juni 2023 @ 11:10:11 #256
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209615339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zodra het voeren van een trol wordt kun je beter de mods waarschuwen. En dit niet via dm, daar wordt @:straatcommando niet blij van.

Zul je zien dat alle desinformatie vakkundig verwijderd wordt. ;)
Ik kon me dit keer ook niet inhouden, maar deze is wel erg matig dus ik denk dat het budget bijna op is
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209615424
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Denk je dat talking heads in WO2 dag in dag uit bezig waren met hallucinante stukken van het nazi-regime "debunken"?

Ik denk het niet. Die rommel kreeg gewoon geen aandacht.
Ik luister nooit die podcasts, maar door het opinie stuk uit rusland wel beluisterd. Maar ze redeneren beschouwend.... Er wordt gedreigd met Kernwapens op Europa, zodat de steun in Oekraine stopt. want rusland heeft intercontinale raketten en wil de VS bijv. Boston opofferen voor Praag.

Verder zeggen ze Rusland is geradicaliseerd en zal ons westerlingen ook onderwijzen, weer vrees te hebben voor Nukes (voor rusland dus). Het westen moet gebroken worden, want anders ontstaat er een liberaal totalitairisme (dat landen zelf hun lot kunnen bepalen), maar er moet een mondiale wereld komen waarin rusland de millitaire macht is (want we hebben nukes).
pi_209615439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee is niet de enige optie. Er is nog een optie. Niet meer op reageren dan stopt het zo
dan ook die troep verwijderen en accounts bannen zoals op Tweakers.

Want laten staan en niet betwisten is gewoon mee werken aan propaganda.
pi_209615456
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:57 schreef koemleit het volgende:

[..]
gezond overleg.
zoals elke dag raketten op Kiev?
zoals alle mannen uit een dorp vermoorden en begraven in een Bos?
Jij zegt hier tegen de goegemeente "verdiep je eens'.
vertel eens waar zit jouw verdieping of expertise?
Die oekrainers zelf voeren dat soort acties helaas ook uit in de Donbass. Al in 2014 met die bus bij een checkpoint. Het is veel smeriger daar dan wij ons kunnen bedenken. En het is niet rusland is stout en oekraine lief. En dan de internationale belangen die daar spelen. Oekraine is helaas slachtoffer geworden van een groter internationaal spel.
pi_209615464
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:23 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Die oekrainers zelf voeren dat soort acties helaas ook uit in de Donbass. Al in 2014 met die bus bij een checkpoint. Het is veel smeriger daar dan wij ons kunnen bedenken. En het is niet rusland is stout en oekraine lief. En dan de internationale belangen die daar spelen. Oekraine is helaas slachtoffer geworden van een groter internationaal spel.
Gelul.

Er is alleen russische genocide in de Donbas door russische soldaten in 2014.
pi_209615467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dan ook die troep verwijderen en accounts bannen zoals op Tweakers.

Want laten staan en niet betwisten is gewoon mee werken aan propaganda.
Dus er is maar 1 visie de juiste? Best eng gedachtegoed.
pi_209615469
quote:

[..]
oke bedankt voor je duidelijk onderbouwde analyse.
ik neem het van je aan. Iemand met jouw achtergrond, studie en kennis neem ik zeer serieus.

Hopelijk komt Zelensky snel tot inkeer. ;(
pi_209615470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:33 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Nee gewoon accepteren dat een stuk oekraine verdwenen is, dmz aanleggen en elkaar niet meer massaal uitmoorden
Rusland wil dat niet, Rusland wil heel Oekrane inlijven. Poetin heeft onderhandelingen hierover diverse malen afgewezen en heeft vorige week nog negatief gereageerd op het Afrikaanse plan wat ongeveer op hetzelfde neerkwam als waar jij nu mee komt. Ik weet dat heel Wappieland ervan overtuigd is dat het zo moet gebeuren, maar het is Rusland dat dit simpelweg niet wil. Maar goed, wappies en de realiteit der dingen, dat is een moeilijke combinatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 11:25:53 ]
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:26:35 #264
6484 ExTec
pi_209615483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ik luister nooit die podcasts, maar door het opinie stuk uit rusland wel beluisterd. Maar ze redeneren beschouwend.... Er wordt gedreigd met Kernwapens op Europa, zodat de steun in Oekraine stopt. want rusland heeft intercontinale raketten en wil de VS bijv. Boston opofferen voor Praag.

Verder zeggen ze Rusland is geradicaliseerd en zal ons westerlingen ook onderwijzen, weer vrees te hebben voor Nukes (voor rusland dus). Het westen moet gebroken worden, want anders ontstaat er een liberaal totalitairisme (dat landen zelf hun lot kunnen bepalen), maar er moet een mondiale wereld komen waarin rusland de millitaire macht is (want we hebben nukes).
Waar het vanuit rus perspectief om gaat is:

Rus: NUKES NUKES NUKES NUKES

Westerse schijtlaarzen: Nou, het wordt toch nooit meer wat, ze moeten eigenlijk maar gewoon land wegtekenen, een DMZ aanleggen - en wat zegt u? deportaties, martelkamers? Dat is niet waarrrrr. :{

En dan is elk 'medium' wat het behandeld meegenomen, omdat het louter het bereik vergroot.
pi_209615497
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:57 schreef koemleit het volgende:

[..]
gezond overleg.
zoals elke dag raketten op Kiev?
zoals alle mannen uit een dorp vermoorden en begraven in een Bos?
Jij zegt hier tegen de goegemeente "verdiep je eens'.
vertel eens waar zit jouw verdieping of expertise?
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daar geloven we gewoon bar weinig van.

Net zoals jij gewoon niet wenst te geloven dat er mensen gedeporteerd worden, naar martelkamers verdwijnen.
Waar zeg ik dat ik dat niet geloof. Beide partijen doen aan moord, verkrachting, deportatie. Maar nu doen dat rusland de boeman is en alleen stout is en de oekraine niet laat me niet lachen.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:27:43 #266
6484 ExTec
pi_209615501
quote:
Die oekrainers zelf voeren dat soort acties helaas ook uit in de Donbass.
Daat geloven we gewoon geen bal van.
pi_209615502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:21 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Waar praat ik de inval goed of dat ik een kant kies. Enige wat ik probeer aan te geven we worden een oorlog ingezogen en men laat het onnodig escaleren wat prima te voorkomen is.
Dus als Rusland morgen gewoon uit Oekrane vertrekt worden we n geen oorlog ingezogen n is er geen escalatie. Mooi, ik zou zeggen: ga het maar regelen met Rusland. Sjerrie Kroket heeft daar wel connecties geloof ik.
pi_209615521
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dus als Rusland morgen gewoon uit Oekrane vertrekt worden we n geen oorlog ingezogen n is er geen escalatie. Mooi, ik zou zeggen: ga het maar regelen met Rusland. Sjerrie Kroket heeft daar wel connecties geloof ik.
Nee de krim afschrijven, dmz inrichten. Soms moet je je verlies aanvaarden hoe moeilijk het ook is.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:30:30 #269
6484 ExTec
pi_209615527
Blijft altijd doorgrappig, hoe het ge-wappie-heid wel van mening is dat zeer goed gedocumenteerde, notabene door de VN bevestige feiten gewoon maar van tafel geveegd kunnen worden, want we geloven er gewoon geen bal van,

Maar ondertussen wel denken dat anderen meegaan in dingen die hun wensen te geloven.

But we too can play that game, h.
pi_209615547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Nee maar jij trolt leugens.

donbas stemde 88% voor een onafhankelijk oekraine (1992) 80% van donbas stemde voor zelensky als president. Rusland stuurt fsb agenten voor een coup.

2014 die russchehomo president werd met 100% van de aanwezige stemmers in het parlement afgezet (inc. zijn voormalig coalitie partijen). Dat was 78% van het totale parlements leden. alleen de partij van die poetinpijper ('Partij van de Regio) was niet aanwezig, veel leden pleegde zelfmoord enkele dagen na de motie). dit is toegestaan in democratieen en heel normaal. In Rusland dictatorschap is het niet verboden de leiders te betwisten.

Etc. er zijn geen meerdere feiten.

eerst feiten juist dan pas visie.

dus stop met trollen
pi_209615583
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Westerse schijtlaarzen: Nou, het wordt toch nooit meer wat, ze moeten eigenlijk maar gewoon land wegtekenen, een DMZ aanleggen - en wat zegt u? deportaties, martelkamers? Dat is niet waarrrrr. :{

En dan is elk 'medium' wat het behandeld meegenomen, omdat het louter het bereik vergroot.
Rusland moet je qua denken gelijk stellen aan IS, alquada. dus dat die dit nooit zullen doen, geen idee.

Hierom moeten slaapmutsen in europa zsm kernwapens ontwikkelen.
pi_209615599
quote:

[..]
Denken dat bij alles en overal twee kanten van een verhaal zijn is best kinderlijk inderdaad.
Incelfrikandel
pi_209615610
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Denken dat bij alles en overal twee kanten van een verhaal zijn is best kinderlijk inderdaad.
Er zijn wel twee kanten aan een verhaal, maar de Russische kant deugt niet.
pi_209615613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Nee de krim afschrijven, dmz inrichten. Soms moet je je verlies aanvaarden hoe moeilijk het ook is.
Rusland zal daar nooit akkoord mee gaan, zie vorige week na het bezoek van de Afrikaanse delegatie. Nogmaals, die willen namelijk heel Oekrane. Dus helaas, de oplossing waar Wappieland al 1,5 jaar mee komt is niet haalbaar. Stop er dus ook gewoon mee of ga het regelen in Rusland.
pi_209615617
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

dat zeggen ze niet. De behandelen alleen het opinie stuk uit rusland en hoe dit soort denken dus mainstream is en dat ze geen goede verklaring hebben hoe relatief intelligente mensen zulke dingen uit hun strot krijgen (of op papier krijgen).
pi_209615621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef danielsanders het volgende:

[..]
[..]
Waar zeg ik dat ik dat niet geloof. Beide partijen doen aan moord, verkrachting, deportatie. Maar nu doen dat rusland de boeman is en alleen stout is en de oekraine niet laat me niet lachen.
Het waren de separatisten die deze aanval in eerste instantie opeisten. Pas toen ze er achter kwamen wat er daadwerkelijk gebeurd was krabbelden ze terug.... waar kennen we dat ook al weer van? Oh ja MH17..... de dam..... En er zijn vast nog wel meer voorbeelden te vinden.

Je bent gewoon Russische propaganda aan het napraten.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:38:38 #277
6484 ExTec
pi_209615628
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
pi_209615630
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef koemleit het volgende:

[..]
oke bedankt voor je duidelijk onderbouwde analyse.
ik neem het van je aan. Iemand met jouw achtergrond, studie en kennis neem ik zeer serieus.

Hopelijk komt Zelensky snel tot inkeer. ;(
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie. Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
pi_209615634
quote:

[..]
waarom?

Wat is ons voordeel als rusland machtiger wordt?
pi_209615648
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Delenlill het volgende:

[..]

Je bent gewoon Russische propaganda aan het napraten.
iK dEnK gEwOoN zElLuF nA HoOr!!!!!!1111

MeNsEn OpEn Je OgEn En DoE jE eIgEn OnDeRzOeK!!!!!1111

WeEs GeEn ScHaAp!!!!!!

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:41:46 #281
6484 ExTec
pi_209615667
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie.
De WEF? De illuminatie? Een andere? :D

quote:
Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Vreemd, daar die kerncentrale gewoon bezet is door rus, en er geen oekrainse soldaat in de buurt is.

Maar laat je waanideeen niet verstoren door feiten, wel zo makkelijk.
pi_209615683
quote:

[..]
Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Dus het feit dat Poetin, Medvedev, Shoigu en vele andere Russen al meerdere malen gedreigd hebben met een nucleaire aanval tegen Oekrane is voor Wappieland geen aanwijzing dat Rusland het wel eens zou kunnen doen? Nee, het moet dan wel Zelensky zijn. Altijd interessant hoe die logica werkt in Wappieland.

Zeg, hebben de Japanners eigenlijk zelf die atoombommen op Japan gegooid of hebben de Amerikanen dat dan wel weer echt gedaan? Hebben die 6 miljoen Joden zichzelf vergast in de concentratiekampen of hebben de nazi's dat toch wel gedaan? Hoe kijkt men daar in Wappieland tegenaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 11:45:02 ]
pi_209615695
quote:
[..]
Ik lach niet.

Een land dat een ander land binnenvalt is een boeman, zo eenvoudig is het. Vergelijk het met een inbreker, jij zegt eigenlijk dat de bewoner van het huis evenveel schuld heeft als de geweldadige inbreker. Tuurlijk.

En nee, Oekrane deporteert helemaal geen mensen.

Worden er kinderen gejat met vliegtuigen uit Rusland?

Waar is je bewijs eigenlijk voor die verkrachtingen?

Het is trouwens Oekrane en niet de Oekrane.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:45:44 #284
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209615707
quote:

[..]
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie. Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Gast, hou toch op. Alles wat je afgelopen pagina's hebt gepost is debunked. Je loopt het standaard zuig-lijstje af qua argumenten. Het is allang duidelijk wat je doel is. Speelkwartier is voorbij, ga maar weer terug naar binnen.

Echt jongens, wat een datavervuiling is deze onzin. Let it go. Punt is al duidelijk gemaakt. Wel frappant dat mensen klagen over twitter updates maar hier aan mee doen :N .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 juni 2023 @ 11:46:08 #285
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209615714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:49 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Verdiep je eens in dat gebied, dat is meer rusland dan wat anders. Ja het is oekraine, ja het is ingenomen. Maar misschien was de grensverdeling vamaf het begin al niet juist. En dat is wat beide partijen eens bespreekbaar moet maken en ook de navo en andere partijen. Gewoon normaal gezond overleg.
Die grens die er sinds 1917 ligt en in 1991 bevestigd werd?
Dat zelfs toen een referendum werd gehouden mbt onafhankelijkheid en overal ruime meerderheid kreeg?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_209615726
twitter
pi_209615739
quote:

[..]
En de dam is ook opgeblazen door Oekrane :')
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:50:01 #288
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209615751
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:
Maar laat de wappies het maar niet horen.

[ twitter ]
Verschrikkelijke vent net zoals Strelkov maar vanuit Russische kant wel de enige met hersens lijkt het.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209615776
quote:

[..]
Maakt het nog wat uit? Nu de Russen al anderhalf jaar moordend, plunderend en verkrachtend door dat land trekken gaat niemand in Oekrane die horde barbaren ooit nog vertrouwen. Dat kunnen ze echt vergeten.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:53:46 #290
6484 ExTec
pi_209615778
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Verschrikkelijke vent net zoals Strelkov maar vanuit Russische kant wel de enige met hersens lijkt het.
Het zijn relatieve outsiders.

En met prigozhin heeft putin een monster gecreerd waar die waarschijnlijk niet meer vanaf kan.
pi_209615788
Incelfrikandel
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:55:45 #292
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_209615790
quote:

[..]
Feiten zijn dingen die zijn zoals ze zijn en mechanismen zijn dingen die werken zoals ze werken. Die trekken zich niets aan van jouw mening of voorkeur. Je liegt dat je barst en verdient een maand in een Russische loopgraaf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_209615795
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maakt het nog wat uit? Nu de Russen al anderhalf jaar moordend, plunderend en verkrachtend door dat land trekken gaat niemand in Oekrane die horde barbaren ooit nog vertrouwen. Dat kunnen ze echt vergeten.
Maar doen ze dat ook echt of is dat propaganda. Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet. Mem vergeet dat de oekraine ook rotzooi trapt in de donbass. Een deel is russisch minded, spreekt russisch en die zijn al sinds 2014 slachtoffer vam het oekraine regime.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:56:55 #294
pi_209615802
quote:

[..]
Putin zal zijn verlies moeten aanvaarden, idd. En jij ook.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  FOK!fotograaf vrijdag 23 juni 2023 @ 11:57:46 #295
364681 over_hedge
pi_209615809
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:56 schreef danielsanders het volgende:
Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet.
Ah ja. Dat waren lieverdjes <3
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209615810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:48 schreef zuchtje het volgende:

[..]
En de dam is ook opgeblazen door Oekrane :')
Het is ook niet vastgesteld dat het de russen waren, het kan zelfs een cia operatie geweest zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:57:49 #297
pi_209615811
quote:

[..]
Er klinken alarmbellen iedere keer als ik Putin's rotkop op tv zie.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:59:47 #298
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209615828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:56 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Maar doen ze dat ook echt of is dat propaganda. Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet. Mem vergeet dat de oekraine ook rotzooi trapt in de donbass. Een deel is russisch minded, spreekt russisch en die zijn al sinds 2014 slachtoffer vam het oekraine regime.
Waar haal je deze onzin in godesnaam vandaan?
Over het Waffen SS stuk wil ik niet eens beginnen.

De mensen in de Donbass zijn al sinds 2014 slachtoffer van het regime in Rusland.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 23 juni 2023 @ 11:59:59 #299
pi_209615833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:57 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Het is ook niet vastgesteld dat het de russen waren, het kan zelfs een cia operatie geweest zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
Het is ook niet vastgesteld dat Rusland Ukraine is binnengevallen. Maar toch gaat Rusland kapot.
pi_209615851
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:57 schreef danielsanders het volgende:

[..]
"the evidence clearly suggests the dam was crippled by an explosion set off by the side that controls it: Russia"

https://www.nytimes.com/i(...)ytcore-android-share
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')