Het waren de separatisten die deze aanval in eerste instantie opeisten. Pas toen ze er achter kwamen wat er daadwerkelijk gebeurd was krabbelden ze terug.... waar kennen we dat ook al weer van? Oh ja MH17..... de dam..... En er zijn vast nog wel meer voorbeelden te vinden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Die oekrainers zelf voeren dat soort acties helaas ook uit in de Donbass. Al in 2014 met die bus bij een checkpoint. Het is veel smeriger daar dan wij ons kunnen bedenken. En het is niet rusland is stout en oekraine lief. En dan de internationale belangen die daar spelen. Oekraine is helaas slachtoffer geworden van een groter internationaal spel.
[..]
Waar zeg ik dat ik dat niet geloof. Beide partijen doen aan moord, verkrachting, deportatie. Maar nu doen dat rusland de boeman is en alleen stout is en de oekraine niet laat me niet lachen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Denken dat bij alles en overal twee kanten van een verhaal zijn is best kinderlijk inderdaad.
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie. Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
oke bedankt voor je duidelijk onderbouwde analyse.
ik neem het van je aan. Iemand met jouw achtergrond, studie en kennis neem ik zeer serieus.
Hopelijk komt Zelensky snel tot inkeer.
waarom?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Nee de krim afschrijven, dmz inrichten. Soms moet je je verlies aanvaarden hoe moeilijk het ook is.
iK dEnK gEwOoN zElLuF nA HoOr!!!!!!1111quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Je bent gewoon Russische propaganda aan het napraten.
De WEF? De illuminatie? Een andere?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie.
Vreemd, daar die kerncentrale gewoon bezet is door rus, en er geen oekrainse soldaat in de buurt is.quote:Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Dus het feit dat Poetin, Medvedev, Shoigu en vele andere Russen al meerdere malen gedreigd hebben met een nucleaire aanval tegen Oekraïne is voor Wappieland geen aanwijzing dat Rusland het wel eens zou kunnen doen? Nee, het moet dan wel Zelensky zijn. Altijd interessant hoe die logica werkt in Wappieland.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Ik lach niet.quote:[..]
Waar zeg ik dat ik dat niet geloof. Beide partijen doen aan moord, verkrachting, deportatie. Maar nu doen dat rusland de boeman is en alleen stout is en de oekraine niet laat me niet lachen.
Gast, hou toch op. Alles wat je afgelopen pagina's hebt gepost is debunked. Je loopt het standaard zuig-lijstje af qua argumenten. Het is allang duidelijk wat je doel is. Speelkwartier is voorbij, ga maar weer terug naar binnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie. Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Die grens die er sinds 1917 ligt en in 1991 bevestigd werd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:49 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Verdiep je eens in dat gebied, dat is meer rusland dan wat anders. Ja het is oekraine, ja het is ingenomen. Maar misschien was de grensverdeling vamaf het begin al niet juist. En dat is wat beide partijen eens bespreekbaar moet maken en ook de navo en andere partijen. Gewoon normaal gezond overleg.
En de dam is ook opgeblazen door Oekraïnequote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Gaat bij jou geen alarmbellen rinkelen als je die zelensky ziet spreken. Dat is toch een totale puppet neergezet op die positie. Alleen al dat bericht van hem dat de russen ren kerncentrale gaat aanvallen. Alsof die het zelf van plan is.
Verschrikkelijke vent net zoals Strelkov maar vanuit Russische kant wel de enige met hersens lijkt het.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:
Maar laat de wappies het maar niet horen.
[ twitter ]
Maakt het nog wat uit? Nu de Russen al anderhalf jaar moordend, plunderend en verkrachtend door dat land trekken gaat niemand in Oekraïne die horde barbaren ooit nog vertrouwen. Dat kunnen ze echt vergeten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Het zijn relatieve outsiders.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent net zoals Strelkov maar vanuit Russische kant wel de enige met hersens lijkt het.
Feiten zijn dingen die zijn zoals ze zijn en mechanismen zijn dingen die werken zoals ze werken. Die trekken zich niets aan van jouw mening of voorkeur. Je liegt dat je barst en verdient een maand in een Russische loopgraaf.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Dus er is maar 1 visie de juiste? Best eng gedachtegoed.
Maar doen ze dat ook echt of is dat propaganda. Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet. Mem vergeet dat de oekraine ook rotzooi trapt in de donbass. Een deel is russisch minded, spreekt russisch en die zijn al sinds 2014 slachtoffer vam het oekraine regime.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maakt het nog wat uit? Nu de Russen al anderhalf jaar moordend, plunderend en verkrachtend door dat land trekken gaat niemand in Oekraïne die horde barbaren ooit nog vertrouwen. Dat kunnen ze echt vergeten.
Putin zal zijn verlies moeten aanvaarden, idd. En jij ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Nee de krim afschrijven, dmz inrichten. Soms moet je je verlies aanvaarden hoe moeilijk het ook is.
Ah ja. Dat waren lieverdjes <3quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:56 schreef danielsanders het volgende:
Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet.
Het is ook niet vastgesteld dat het de russen waren, het kan zelfs een cia operatie geweest zijn. Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
En de dam is ook opgeblazen door Oekraïne
Er klinken alarmbellen iedere keer als ik Putin's rotkop op tv zie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin in godesnaam vandaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:56 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Maar doen ze dat ook echt of is dat propaganda. Vergelijkbaar dat de waffen ss ook volledig als slecht en barbaars weg werd gezet. Mem vergeet dat de oekraine ook rotzooi trapt in de donbass. Een deel is russisch minded, spreekt russisch en die zijn al sinds 2014 slachtoffer vam het oekraine regime.
Het is ook niet vastgesteld dat Rusland Ukraine is binnengevallen. Maar toch gaat Rusland kapot.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:57 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Het is ook niet vastgesteld dat het de russen waren, het kan zelfs een cia operatie geweest zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
"the evidence clearly suggests the dam was crippled by an explosion set off by the side that controls it: Russia"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:57 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Het is ook niet vastgesteld dat het de russen waren, het kan zelfs een cia operatie geweest zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |